Zdjęcie 1 z 1
Zdjęcie 1 z 1
Come on Down?: Popular Media Culture in Post-War Britain,Domini c Strinati, Step
GBP 4,53
Około23,24 zł
Stan:
Dobry
Książka, która była czytana, ale nadal jest w dobrym stanie. Na okładce widoczne są nieznaczne ślady używania, np. zadrapania, ale książka nie jest rozerwana i nie ma dziur. Przy książkach w twardej oprawie mogą brakować obwoluty. Większość stron jest nieuszkodzona tzn., że ewentualne zagięcia lub rozdarcia są sporadyczne, podkreślenia ołówkiem są minimalne i nie ma żadnych zaznaczeń markerem czy notatek na marginesach. Książka ma wszystkie strony. Aby poznać więcej szczegółów i opis uszkodzeń lub wad, zobacz aukcję sprzedającego.
Ostatnia sztukaSprzedane: 1
Wysyłka:
Nie ma wysyłki do: Stany Zjednoczone.
Znajduje się w: South East, Wielka Brytania
Dostawa:
Czas zmienny
Zwroty:
Zwrot w ciągu 30 dni. Za wysyłkę zwrotną płaci kupujący.
Płatności:
Kupuj bez obaw
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 372007687719
Ostatnia aktualizacja: 14-07-2024 19:24:59 CEST Wyświetl wszystkie poprawkiWyświetl wszystkie poprawki
Parametry przedmiotu
- Stan
- Title
- Come on Down?: Popular Media Culture in Post-War Britain
- ISBN
- 9780415063272
- EAN
- 9780415063272
- Publication Year
- 1992
- Type
- Textbook
- Format
- Paperback
- Language
- English
- Publication Name
- Come on Down?: Popular Media Culture in Post-War Britain
- Item Height
- 216 mm
- Publisher
- Taylor & Francis LTD
- Subject
- Sociology
- Item Weight
- 522 g
- Item Width
- 138 mm
- Number of Pages
- 404 Pages
O tym produkcie
Product Information
Come on Down? represents an introduction to popular media culture in Britain since 1945. It discusses the ways in which popular culture can be studied, understood and appreciated, and covers its key analytical issues and some of its most important forms and processes. The contributors analyse some of popular culture's leading and most representative expressions such as TV soaps, quizzes and game shows, TV for children, media treatment of the monarchy, Pop Music, Comedy, Advertising, Consumerism and Americanization. The diversity of both subject matter and argument is the most distinctive feature of the collection, making it a much-needed and extremely accessible, interdisciplinary introduction to the study of popular media culture. The contributors, many of them leading figures in their respective areas of study, represent a number of different approaches which themselves reflect the diversity and promise of contemporary theoretical debates. Their studies encompass issues such as the economics of popular culture, its textual complexity and its interpretations by audiences, as well as concepts such as ideology, material culture and postmodernism.
Product Identifiers
Publisher
Taylor & Francis LTD
ISBN-13
9780415063272
eBay Product ID (ePID)
90067969
Product Key Features
Number of Pages
404 Pages
Language
English
Publication Name
Come on Down?: Popular Media Culture in Post-War Britain
Publication Year
1992
Subject
Sociology
Type
Textbook
Format
Paperback
Dimensions
Item Height
216 mm
Item Weight
522 g
Item Width
138 mm
Additional Product Features
Editor
Stephen Wagg, Dominic Strinati
Country/Region of Manufacture
United Kingdom
Opis przedmiotu
Informacje o firmie
Wrap Ltd.
Mubin Ahmed
Unit 4
119 Loverock Road
Reading
Berkshire
RG30 1DZ
United Kingdom
Numer VAT (NIP):
- GB 724 4981 18
Numer rejestracyjny (REGON):
- 03800600
Oświadczam, że wszystkie moje działania związane ze sprzedażą będą zgodne z wszystkimi przepisami i regulacjami UE.
Numer CRN:
- 03800600
Popularne kategorie z tego Sklepu
Zarejestrowany jako sprzedawca-firma
Opinie sprzedawców (1 306 771)
- m***a (134)- Opinie wystawione przez kupującego.Ostatni miesiącZakup potwierdzonyPerfect, thanks.
- 1***b (261)- Opinie wystawione przez kupującego.Ostatni miesiącZakup potwierdzonyGreat
- i***i (381)- Opinie wystawione przez kupującego.Ostatni miesiącZakup potwierdzonyHad a gift sticker on cover which just won't remove... but otherwise as new, thank you.