|Wystawione w kategorii:
Skończył się zapas tego przedmiotu.
Masz taki przedmiot na sprzedaż?

Principles of Marketing,Philip Kotler, Gary Armstrong, Lloyd C. Harris, Nigel P

Stan:
Dobry
Brak zapasów / Sprzedane: 14
Cena:
GBP 3,28
Około16,60 zł
Wysyłka:
GBP 8,99 (około 45,50 zł) Wysyłka standardowa. Zobacz szczegółydla wysyłki
Znajduje się w: South East, Wielka Brytania
Dostawa:
Szacowana między Pn, 10 cze a Cz, 27 cze do 43230
Szacowane czasy dostaw - otwiera się w nowym oknie lub nowej karcie uwzględniają podany przez sprzedawcę czas na wysłanie przesyłki, kod pocztowy nadawcy, kod pocztowy odbiorcy i czas przyjęcia. Czasy te zależą od wybranego rodzaju usługi wysyłkowej oraz czasu rozliczenia płatnościrozliczona płatność - otwiera się w nowym oknie lub nowej karcie. Czasy dostawy mogą się różnić, szczególnie w okresach największego ruchu.
Sprzedawca wysyła przedmiot w ciągu 1 dnia po otrzymaniu rozliczonej płatności.
Zwroty:
Zwrot w ciągu 30 dni. Za wysyłkę zwrotną płaci kupujący. Zobacz szczegóły- aby uzyskać więcej informacji dotyczących zwrotów
Płatności:
     

Kupuj bez obaw

Gwarancja zwrotu pieniędzy eBay
Otrzymasz przedmiot, jaki zamawiasz, albo zwrot pieniędzy. 

Informacje o sprzedawcy

Zarejestrowany jako sprzedawca-firma
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 372941075246
Ostatnia aktualizacja: 19-05-2024 00:47:46 CEST Wyświetl wszystkie poprawkiWyświetl wszystkie poprawki

Parametry przedmiotu

Stan
Dobry: Książka, która była czytana, ale nadal jest w dobrym stanie. Na okładce widoczne są ...
Language
english
Publication Name
Principles of Marketing European Edition
ISBN
9780273742975
EAN
9780273742975
Publication Year
2013
Type
Textbook
Format
Paperback
Item Height
274mm
Author
Gary Armstrong, Nigel Piercy, Philip Kotler, Lloyd C. Harris
Publisher
Pearson Education The Limited
Item Width
208mm
Subject
Business, Economy & Industry, Marketing
Item Weight
1440g
Number of Pages
716 Pages

O tym produkcie

Product Information

Principles of Marketing is the highly successful European adaptation of Kotler and Armstrong, one of the world's leading and most authoritative marketing textbooks. The text takes a practical and managerial approach to marketing. It is rich in topical examples and applications that show the major decisions that marketing managers face in their efforts to balance an organisation's objectives and resources against needs and opportunities in the global marketplace. Please note that the product you are purchasing does not include MyMarketingLab. MyMarketingLab Join over 11 million students benefiting from Pearson MyLabs. This title can be supported by MyMarketingLab, an online homework and tutorial system designed to test and build your understanding. Would you like to use the power of MyMarketingLab to accelerate your learning? You need both an access card and a course ID to access MyMarketingLab. These are the steps you need to take: 1. Make sure that your lecturer is already using the system Ask your lecturer before purchasing a MyLab product as you will need a course ID from them before you can gain access to the system. 2. Check whether an access card has been included with the book at a reduced cost If it has, it will be on the inside back cover of the book. 3. If you have a course ID but no access code, you can benefit from MyMarketingLab at a reduced price by purchasing a pack containing a copy of the book and an access code for MyMarketingLab (ISBN:9780273743194) 4. If your lecturer is using the MyLab and you would like to purchase the product... Go to www.pearsonmylabandmastering.com/global/mymarketinglab to buy access to this interactive study programme. For educator access, contact your Pearson representative. To find out who your Pearson representative is, visit www.pearsoned.co.uk/replocator

Product Identifiers

Publisher
Pearson Education The Limited
ISBN-10
0273742973
ISBN-13
9780273742975
eBay Product ID (ePID)
179384764

Product Key Features

Author
Gary Armstrong, Nigel Piercy, Philip Kotler, Lloyd C. Harris
Publication Name
Principles of Marketing European Edition
Format
Paperback
Subject
Business, Economy & Industry, Marketing
Publication Year
2013
Type
Textbook
Number of Pages
716 Pages

Dimensions

Item Height
274mm
Item Width
208mm
Weight
1440g
Height
271mm
Width
211mm
Item Weight
1440g

Additional Product Features

Genre
Business, Accounting & Vocational: Textbooks & Study Guides
Country/Region of Manufacture
United Kingdom

Opis przedmiotu podany przez sprzedawcę

Informacje o firmie

Wrap Ltd.
Mubin Ahmed
Unit 4
119 Loverock Road
Reading
Berkshire
RG30 1DZ
United Kingdom
Pokaż informacje kontaktowe
:nofeleT60358080080
:liam-Eten.aidemnorihc@kuyabe
Numer VAT (NIP):
  • GB 724 4981 18
Numer rejestracyjny (REGON):
  • 03800600
Oświadczam, że wszystkie moje działania związane ze sprzedażą będą zgodne z wszystkimi przepisami i regulacjami UE.
Chiron_Media_Store

Chiron_Media_Store

99,4% opinii pozytywnych
Sprzedane przedmioty: 4,0 mln

Oceny szczegółowe

Średnia z ostatnich 12 miesięcy

Dokładność opisu
4.9
Przystępny koszt wysyłki
5.0
Szybkość wysyłki
4.9
Komunikacja
4.9
Zarejestrowany jako sprzedawca-firma

Opinie sprzedawców (1 242 095)

d***r (271)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ponad rok temu
Zakup potwierdzony
Very good! Thank you!
Zobacz wszystkie opinie