Zdjęcie 1 z 1
Zdjęcie 1 z 1
Rozpoczęcie działalności online All-in-One Biurko Referencje dla manekinów–
by Belew, Shannon; Elad, Joel | PB | Acceptable
US $10,41
Około39,82 zł
Stan:
“Readable copy. Pages may have considerable notes/highlighting. ~ ThriftBooks: Read More, Spend ”... Zobacz więcejinformacji o stanie
Do przyjęcia
Na książce widoczne są wyraźne ślady używania. Okładka lub oprawa może być uszkodzona, ale książka jest nadal cała. Na marginesach możliwe są notatki oraz podkreślenia i zaznaczenia w tekście, ale nie brakuje stron ani niczego, co mogłoby niekorzystnie wpłynąć na czytelność lub zrozumiałość tekstu. Aby poznać więcej szczegółów i opis uszkodzeń lub wad, zobacz aukcję sprzedającego.
Dostępne: 2Sprzedane: 30
Wysyłka:
Bezpłatnie Economy Shipping.
Znajduje się w: Aurora, Illinois, Stany Zjednoczone
Dostawa:
Szacowana między Cz, 26 wrz a So, 28 wrz do 43230
Zwroty:
Zwrot w ciągu 30 dni. Za wysyłkę zwrotną płaci sprzedawca.
Płatności:
Kupuj bez obaw
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 374085128533
Ostatnia aktualizacja: 22-09-2024 13:11:22 CEST Wyświetl wszystkie poprawkiWyświetl wszystkie poprawki
Parametry przedmiotu
- Stan
- Do przyjęcia
- Uwagi sprzedawcy
- Binding
- Paperback
- Weight
- 2 lbs
- Product Group
- Book
- IsTextBook
- No
- ISBN
- 0764599291
- Book Title
- Starting an Online Business All-In-One Desk Référence for Dummies
- Publisher
- Wiley & Sons, Incorporated, John
- Item Length
- 9.3 in
- Publication Year
- 2006
- Format
- Trade Paperback
- Language
- English
- Illustrator
- Yes
- Item Height
- 1.7 in
- Genre
- Business & Economics
- Topic
- E-Commerce / Internet Marketing, Small Business
- Item Weight
- 43 Oz
- Item Width
- 7.4 in
- Number of Pages
- 840 Pages
O tym produkcie
Product Identifiers
Publisher
Wiley & Sons, Incorporated, John
ISBN-10
0764599291
ISBN-13
9780764599293
eBay Product ID (ePID)
49206366
Product Key Features
Book Title
Starting an Online Business All-In-One Desk Référence for Dummies
Number of Pages
840 Pages
Language
English
Publication Year
2006
Topic
E-Commerce / Internet Marketing, Small Business
Illustrator
Yes
Genre
Business & Economics
Format
Trade Paperback
Dimensions
Item Height
1.7 in
Item Weight
43 Oz
Item Length
9.3 in
Item Width
7.4 in
Additional Product Features
Intended Audience
Trade
Dewey Edition
22
Number of Volumes
11 vols.
Dewey Decimal
658.8720681
Table Of Content
Introduction. Book I: Online Business Basics. Chapter 1: Starting from Scratch. Chapter 2: Turning Internet Dreams into Reality. Chapter 3: Get with the Plan: Creating Your Business Plan. Chapter 4: Financing Your Online Start-Up. Chapter 5: Creating Online Policies. Chapter 6: Setting Up Shop: Everything You Need for Online Efficiency. Book II: Legal and Accounting. Chapter 1: Minding the Law. Chapter 2: To Inc. or Not to Inc. Chapter 3: The Trademark-and-Copyright Two-Step. Chapter 4: Accounting for Taxes (And Then Some). Book III: Web Site Design. Chapter 1: What's in a (Domain) Name? Chapter 2: Designing Customer-Friendly Sites. Chapter 3: Building a Site Made for You. Chapter 4: Finding the Host with the Most. Chapter 5: Sizzling Content that Optimizes Searches. Chapter 6: Lights, Camera, Action! Taking Your Site Live. Book IV: Online and Operating. Chapter 1: Determining Your Revenue Model. Chapter 2: Making Money with Affiliate Programs. Chapter 3: Selling Information for Profit. Chapter 4: Paying Up with the Right Payment Options. Chapter 5: Putting the (Shopping) Cart before the Horse. Chapter 6: Taking Inventory. Chapter 7: Fulfilling Expectations and Orders. Book V: Internet Security. Chapter 1: Understanding Security and Your Risks. Chapter 2: Developing a Security Plan. Chapter 3: Attacked! What to Expect from the Net-Thief. Chapter 4: Securing Your Site and Your Business. Chapter 5: Flying without Wires: Security Concerns in the Wireless World. Book VI: Boosting Sales. Chapter 1: Driving Traffic, Driving Sales. Chapter 2: Special-Edition Public Relations for the Web. Chapter 3: Web Marketing at Work. Chapter 4: Converting Browsers to Buyers. Chapter 5: Analyzing and Monitoring Your Customers. Chapter 6: Mastering Search Engines, Optimization, and Rankings. Book VII: Retail to E-Tail. Chapter 1: Deciding to Move Your Store Online. Chapter 2: Understanding the Differences between Real and Virtual Customers. Chapter 3: Window Dressing for the Online Display. Chapter 4: Making In-Store Customers Loyal Online Shoppers. Chapter 5: Troubleshooting the Transition to E-Tail. Book VIII: Storefront Selling. Chapter 1: Instant E-Commerce with Storefronts. Chapter 2: Mastering the Amazon. Chapter 3: Let's Hear It for Yahoo! Chapter 4: Making eBay THE Way. Chapter 5: New Storefronts, New Opportunities. Book IX: Fundraising Sites. Chapter 1: Raining Donations: Why Not-for-Profit Is Big Business Online. Chapter 2: Adding Online Moneymakers to an Existing Site. Chapter 3: Getting the Donor Base to Come to You. Chapter 4: More Online Marketing Strategies for Nonprofit Organizations. Chapter 5: Legal Considerations for Nonprofit Organizations. Book X: Niche E-Commerce. Chapter 1: Discovering Niche Markets. Chapter 2: Over 50 and BOOMING. Chapter 3: Women and Children Only. Chapter 4: Crossing Borders and Selling Internationally. Chapter 5: Micro-Commerce. Book XI: E-Commerce Advanced. Chapter 1: Overhauling the Business. Chapter 2: Time to Redesign. Chapter 3: Expanding Products to Increase Stagnant Sales. Chapter 4: Bringing Former Customers (Back) Home. Chapter 5: Revisiting Marketing Strategies. Chapter 6: Hiring Experts to Get Business Rolling Again. Chapter 7: Transitioning a Small Site into Big Business. Index.
Synopsis
Eleven minibooks comprising nearly 800 pages offer would-be online entrepreneurs all the information they need to launch an e-business and succeed in today's marketplace Unlike competing guides, this book explains how to redesign a site, retool marketing strategies, and run a nonprofit site as well as offering in-depth coverage of how to secure a site and move from retail to e-tail Minibooks cover online business basics, legal and accounting matters, Web site design, operational issues once a business is up and running, Internet security, how to boost sales, taking a brick-and-mortar business online, storefront selling at eBay and elsewhere, fundraising at a nonprofit site, running a niche e-business, and advanced e-commerce techniques and strategies, A one-stop resource for anyone planning to start an online business or move a brick-and-mortar store to the Internet To be successful, online entrepreneurs need to know about business basics, accounting, and marketing as well as a host of issues unique to the Web.
LC Classification Number
HD30.37
Opis przedmiotu podany przez sprzedawcę
Informacje o firmie
Thrift Books Global, LLC
TB Thrift Books
18300 Cascade Ave S
Ste 150
98188 Seattle, WA
United States
Oświadczam, że wszystkie moje działania związane ze sprzedażą będą zgodne z wszystkimi przepisami i regulacjami UE.
Zarejestrowany jako sprzedawca-firma
Opinie sprzedawców (5 350 792)
Ten przedmiot (5)
Wszystkie przedmioty (5 350 792)
2***e (46)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatnie 6 miesięcy
Zakup potwierdzony
Very good condition ,clean!
t***v (4)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatnie 6 miesięcy
Zakup potwierdzony
Thanks 🙏🏾
o***1 (880)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatnie 6 miesięcy
Zakup potwierdzony
quick delivery.
p***m (6)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Exactly as expected
-***4 (2776)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
good job
2***e (2112)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Fast shipping A+ , Thank you.