Skończył się zapas tego przedmiotu.
Masz taki przedmiot na sprzedaż?

Marketing: An Introduction by Armstrong, Gary; Kotler, Philip

by Armstrong, Gary; Kotler, Philip | PB | Acceptable
Stan:
Do przyjęcia
Readable copy. Pages may have considerable notes/highlighting. ~ ThriftBooks: Read More, Spend ... Zobacz więcejinformacji o stanie
Cena:
US $4,60
Około18,61 zł
Wysyłka:
Bezpłatnie Economy Shipping. Zobacz szczegółydla wysyłki
Znajduje się w: Aurora, Illinois, Stany Zjednoczone
Dostawa:
Szacowana między Cz, 27 cze a Pn, 1 lip do 43230
Czas dostawy jest szacowany naszą metodą na podstawie odległości między kupującym a lokalizacją przedmiotu, wybranej usługi wysyłkowej, historii wysyłek sprzedawcy i innych czynników. Czasy dostawy mogą się różnić, szczególnie w okresach największego ruchu.
Zwroty:
Zwrot w ciągu 30 dni. Za wysyłkę zwrotną płaci sprzedawca. Zobacz szczegóły- aby uzyskać więcej informacji dotyczących zwrotów
Płatności:
     

Kupuj bez obaw

Gwarancja zwrotu pieniędzy eBay
Otrzymasz przedmiot, jaki zamawiasz, albo zwrot pieniędzy. 

Informacje o sprzedawcy

Zarejestrowany jako sprzedawca-firma
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 374230384788
Ostatnia aktualizacja: 17-06-2024 13:47:31 CEST Wyświetl wszystkie poprawkiWyświetl wszystkie poprawki

Parametry przedmiotu

Stan
Do przyjęcia
Na książce widoczne są wyraźne ślady używania. Okładka lub oprawa może być uszkodzona, ale książka jest nadal cała. Na marginesach możliwe są notatki oraz podkreślenia i zaznaczenia w tekście, ale nie brakuje stron ani niczego, co mogłoby niekorzystnie wpłynąć na czytelność lub zrozumiałość tekstu. Aby poznać więcej szczegółów i opis uszkodzeń lub wad, zobacz aukcję sprzedającego. Zobacz wszystkie definicje stanuotwiera się w nowym oknie lub nowej karcie
Uwagi sprzedawcy
“Readable copy. Pages may have considerable notes/highlighting. ~ ThriftBooks: Read More, Spend ...
Binding
Paperback
Weight
3 lbs
Product Group
Book
IsTextBook
Yes
ISBN
9780131865914
Book Title
Marketing : an Introduction
Publisher
Prentice Hall PTR
Item Length
10.9 in
Edition
8
Publication Year
2006
Format
Perfect
Language
English
Illustrator
Yes
Item Height
0.9 in
Author
Philip Kotler, Gary Armstrong
Features
Revised
Genre
Business & Economics
Topic
Marketing / General
Item Weight
47.5 Oz
Item Width
10.9 in
Number of Pages
656 Pages

O tym produkcie

Product Information

How do we get you moving?     By placing youthe customerin the driver's seat.   Marketing introduces the leading marketing thinking on how customer value is the driving force behind every marketing strategy.     Fasten your seatbelt. Your learning journey starts here! www.prenhall.com/kotler

Product Identifiers

Publisher
Prentice Hall PTR
ISBN-10
0131865919
ISBN-13
9780131865914
eBay Product ID (ePID)
48621171

Product Key Features

Edition
8
Book Title
Marketing : an Introduction
Number of Pages
656 Pages
Language
English
Publication Year
2006
Topic
Marketing / General
Illustrator
Yes
Features
Revised
Genre
Business & Economics
Author
Philip Kotler, Gary Armstrong
Format
Perfect

Dimensions

Item Height
0.9 in
Item Weight
47.5 Oz
Item Length
10.9 in
Item Width
10.9 in

Additional Product Features

Dewey Edition
23
Lccn
2005-027193
Target Audience
Trade
LeafCats
2228
Dewey Decimal
658.8
Edition Description
Revised Edition
Lc Classification Number
Hf5415.K625 2006
Table of Content
PART I: Defining Marketing and the Marketing Process Chapter 1. Marketing: Managing Profitable Customer Relationships Chapter 2. Company and Marketing Strategy: Partnering to Build Customer Relationships PART II: Understanding the Marketplace of Consumers Chapter 3. The Marketing Environment Chapter 4. Managing Marketing Information Chapter 5. Consumer and Business Buyer Behavior PART III: Designing a Customer-Driven Marketing Strategy and Marketing Mix Chapter 6. Segmentation, Targeting, and Positioning: Building the Right Relationships with the Right Customers Chapter 7. Product, Services, and Branding Strategy Chapter 8. New-Product Development and Product Life-Cycle Strategies Chapter 9. Pricing: Understanding and Capturing Customer Value Chapter 10. Marketing Channels and Supply Chain Management Chapter 11. Retailing and Wholesaling Chapter 12. Communicating Customer Value: Advertising, Sales Promotion, and Public Relations Chapter 13. Communicating Customer Value: Personal Selling and Direct Marketing PART IV: Extending Marketing Chapter 14. Marketing in the Digital Age Chapter 15. The Global Marketplace Chapter 16. Marketing Ethics and Social Responsibility Appendix 1: Video CasesAppendix 2: Marketing PlanAppendix 3: Marketing MathAppendix 4: Careers in Marketing
Copyright Date
2007

Opis przedmiotu podany przez sprzedawcę

Informacje o firmie

Thrift Books Global, LLC
TB Thrift Books
18300 Cascade Ave S
Ste 150
98188 Seattle, WA
United States
Pokaż informacje kontaktowe
:liam-Emoc.skoobtfirht@yabe.selas
Oświadczam, że wszystkie moje działania związane ze sprzedażą będą zgodne z wszystkimi przepisami i regulacjami UE.
ThriftBooks

ThriftBooks

99% opinii pozytywnych
Sprzedane przedmioty: 17,8 mln
Zwykle odpowiada w ciągu 24 godzin

Oceny szczegółowe

Średnia z ostatnich 12 miesięcy

Dokładność opisu
4.9
Przystępny koszt wysyłki
5.0
Szybkość wysyłki
5.0
Komunikacja
4.9
Zarejestrowany jako sprzedawca-firma

Opinie sprzedawców (5 226 529)

e***m (701)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Great item
e***f (393)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Great transaction
o***z- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Always great, thank you.