|Wystawione w kategorii:
Masz taki przedmiot na sprzedaż?

Oxford Handbook of Critical Management Studies - 9780199237715

Tekst oryginalny
The Oxford Handbook of Critical Management Studies - 9780199237715
Stan:
Bardzo dobry
Koniec promocji za: 1d 9h
Cena:
US $79,20
Około310,66 zł
Poprzednio US $99,00 Co oznacza ta cena?
Ostatnia cena sprzedaży podana przez sprzedawcę
Zaoszczędź US $19,80 (20% taniej)
Wysyłka:
US $5,61 (około 22,01 zł) Wysyłka ekonomiczna. Zobacz szczegółydla wysyłki
Znajduje się w: Philadelphia, Pennsylvania, Stany Zjednoczone
Dostawa:
Szacowana między So, 1 cze a Wt, 4 cze do 43230
Czas dostawy jest szacowany naszą metodą na podstawie odległości między kupującym a lokalizacją przedmiotu, wybranej usługi wysyłkowej, historii wysyłek sprzedawcy i innych czynników. Czasy dostawy mogą się różnić, szczególnie w okresach największego ruchu.
Zwroty:
Zwrot w ciągu 30 dni. Za wysyłkę zwrotną płaci sprzedawca. Zobacz szczegóły- aby uzyskać więcej informacji dotyczących zwrotów
Płatności:
     

Kupuj bez obaw

Gwarancja zwrotu pieniędzy eBay
Otrzymasz przedmiot, jaki zamawiasz, albo zwrot pieniędzy. 

Informacje o sprzedawcy

Zarejestrowany jako prywatny sprzedawca, więc prawa konsumenckie wynikające z przepisów UE o ochronie konsumentów nie obowiązują. W przypadku większości zakupów nadal obowiązuje Gwarancja zwrotu pieniędzy eBay.Dowiedz się więcejZarejestrowany jako prywatny sprzedawca
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 374600317021
Ostatnia aktualizacja: 28-05-2024 03:32:35 CEST Wyświetl wszystkie poprawkiWyświetl wszystkie poprawki

Parametry przedmiotu

Stan
Bardzo dobry: Książka była czytana i nie wygląda jak nowa, ale jest nadal w doskonałym stanie. ...
Book Title
The Oxford Handbook of Critical Management Studies
Subject
Management
ISBN
9780199237715
Publication Name
Oxford Handbook of Critical Management Studies
Item Length
10in
Publisher
Oxford University Press, Incorporated
Publication Year
2009
Series
Oxford Handbooks Ser.
Type
Textbook
Format
Hardcover
Language
English
Item Height
1.5in
Author
Hugh Willmott
Item Width
7.1in
Item Weight
0 Oz
Number of Pages
604 Pages

O tym produkcie

Product Information

Critical Management Studies (CMS) has emerged as a movement that questions the authority and relevance of mainstream thinking and practice. Critical of established social practices and institutional arrangements, it challenges prevailing systems of domination and promotes the development of alternatives to them. CMS draws upon diverse critical traditions. Of particular importance for its initial articulation was the thinking of members of the Frankfurt School of Critical Theory. From these foundations, CMS has grown into a pluralistic and inclusive movement incorporating a diverse range of perspectives - ranging from labour process theory to radical feminism. In recent times, a set of ideas broadly labelled 'poststructuralist' have been developed to complement and challenge the insights of Critical Theory, giving new impetus for scholars seeking to challenge the status quo and articulate a more inclusive and humane future for management practice. The Oxford Handbook of Critical Management Studies provides an overview of theoretical approaches, key topics, issues, and subject specialisms in management studies, as well as a set of reflections on the progress and prospects of CMS. Contributors are all specialists in the respective fields and share a concern to interrogate and challenge received wisdom about management theory and practice. Given the rapid growth of the CMS movement, its ever increasing theoretical and geographical diversity and its outreach into the public sphere, The Oxford Handbook of Critical Management Studies is a timely publication. In addition to UK contributors, where CMS has developed most rapidly, there is strong representation from North American contributors as well as from areas where CMS has taken hold more recently, such as Australasia.

Product Identifiers

Publisher
Oxford University Press, Incorporated
ISBN-10
0199237719
ISBN-13
9780199237715
eBay Product ID (ePID)
71753261

Product Key Features

Author
Hugh Willmott
Publication Name
Oxford Handbook of Critical Management Studies
Format
Hardcover
Language
English
Publication Year
2009
Series
Oxford Handbooks Ser.
Type
Textbook
Number of Pages
604 Pages

Dimensions

Item Length
10in
Item Height
1.5in
Item Width
7.1in
Item Weight
0 Oz

Additional Product Features

Lc Classification Number
Hd31.O937 2009
Table of Content
1. Introduction, Mats Alvesson, Hugh Willmott, and Todd BridgmanPart I: Theoretical Approaches2. Critical Theory and its Contribution to the Emergence of Critical Management Studies, Andreas G. Scherer3. Critical Realism in Critical Management Studies, Michael I. Reed4. Poststructuralism, Campbell Jones5. Perspectives On Labour Process TheoryLabour Process Theory and Critical Management Studies, Paul ThompsonRetrieving the 'Missing Subject' in Labour Process Analysis: Towards Emancipation and Praxis, Damian P. O'DohertyPart II: Key Topics and Issues6. Organisations and the Natural Environment, Tim Newton7. Power at Work in Organizations, David Knights8. Critical Management Studies on Identity: Mapping the Terrain, Robyn Thomas9. Globalization, Subhabrata Bobby Banerjee, Chris Carter, and Stewart Clegg10. Discourse and CMS, David Grant, Rick Iedema, and Cliff Oswick11. Culture: Broadening the Critical Repertoire, Joanna Brewis and Gavin Jack12. Critical Approaches to Organizational Change, Glenn Morgan and André Spicer13. Ethics, Edward Wray-Bliss14. Critical Management and Organizational History, Michael Rowlinson, Roy Stager Jacques, and Charles Booth15. Gender and Diversity: Other Ways to 'Make a Difference', Karen Lee Ashcraft16. Work, Peter Fleming and Matteo Mandarini17. Critical Management Methodology, Joanne Duberley and Phil JohnsonPart III: Specialisms18. Critical Marketing Studies, Michael Saren and Peter Svensson19. Critical Information Systems Research, Debra Howcroft20. Strategy, Nelson Phillips and Sadhvi Dar21. A Critical Look at Communication, Stanley Deetz and John G. McClellan22. Human Resource Management, Tom Keenoy23. Critical Accounting, Mahmoud Ezzamel and Keith Robson, 1: Mats Alvesson, Hugh Willmott, and Todd Bridgman: IntroductionPart I: Theoretical Approaches2: Andreas G. Scherer: Critical Theory and its Contribution to the Emergence of Critical Management Studies3: Michael I. Reed: Critical Realism in Critical Management Studies4: Campbell Jones: Poststructuralism5: Perspectives On Labour Process TheoryPaul Thompson: Labour Process Theory and Critical Management StudiesDamian P. O'Doherty: Retrieving the 'Missing Subject' in Labour Process Analysis: Towards Emancipation and PraxisPart II: Key Topics and Issues6: Tim Newton: Organisations and the Natural Environment7: David Knights: Power at Work in Organizations8: Robyn Thomas: Critical Management Studies on Identity: Mapping the Terrain9: Subhabrata Bobby Banerjee, Chris Carter, and Stewart Clegg: Globalization10: David Grant, Rick Iedema, and Cliff Oswick: Discourse and CMS11: Joanna Brewis and Gavin Jack: Culture: Broadening the Critical Repertoire12: Glenn Morgan and André Spicer: Critical Approaches to Organizational Change13: Edward Wray-Bliss: Ethics14: Michael Rowlinson, Roy Stager Jacques, and Charles Booth: Critical Management and Organizational History15: Karen Lee Ashcraft: Gender and Diversity: Other Ways to 'Make a Difference'16: Peter Fleming and Matteo Mandarini: Work17: Joanne Duberley and Phil Johnson: Critical Management MethodologyPart III: Specialisms18: Michael Saren and Peter Svensson: Critical Marketing Studies19: Debra Howcroft: Critical Information Systems Research20: Nelson Phillips and Sadhvi Dar: Strategy21: Stanley Deetz and John G. McClellan: A Critical Look at Communication22: Tom Keenoy: Human Resource Management23: Mahmoud Ezzamel and Keith Robson: Critical Accounting
Copyright Date
2009
Topic
Organizational Behavior, Industrial Management, General, Management
Lccn
2009-004931
Dewey Decimal
658
Intended Audience
Scholarly & Professional
Dewey Edition
22
Genre
Business & Economics

Opis przedmiotu podany przez sprzedawcę

Meditshop

Meditshop

100% opinii pozytywnych
Sprzedane przedmioty: 1,9 tys.
Zwykle odpowiada w ciągu 24 godzin

Oceny szczegółowe

Średnia z ostatnich 12 miesięcy

Dokładność opisu
5.0
Przystępny koszt wysyłki
4.9
Szybkość wysyłki
5.0
Komunikacja
5.0
Zarejestrowany jako prywatny sprzedawca
W związku z tym prawa konsumenckie wynikające z przepisów EU o ochronie konsumentów nie obowiązują. W przypadku większości zakupów nadal obowiązuje Ochrona kupujących eBay. Dowiedz się więcejDowiedz się więcej

Opinie sprzedawców (570)

n***d (8)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Great quality. Item received as described.
k***i (43)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Fast shipping and was exactly as described. Great seller!
a***h (2356)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Thank you! The pants are really different & embroidery is beautifully done! Love them! Thanks so much!