|Wystawione w kategorii:
Skończył się zapas tego przedmiotu.
Masz taki przedmiot na sprzedaż?

The Managed Heart: Commercialization of Human Feeling,Arlie Hoch

Stan:
Dobry
Cena:
GBP 11,99
Około60,12 zł
Wysyłka:
GBP 8,99 (około 45,08 zł) Wysyłka standardowa. Zobacz szczegółydla wysyłki
Znajduje się w: South East, Wielka Brytania
Dostawa:
Szacowana między Cz, 30 maj a Pn, 17 cze do 43230
Szacowane czasy dostaw - otwiera się w nowym oknie lub nowej karcie uwzględniają podany przez sprzedawcę czas na wysłanie przesyłki, kod pocztowy nadawcy, kod pocztowy odbiorcy i czas przyjęcia. Czasy te zależą od wybranego rodzaju usługi wysyłkowej oraz czasu rozliczenia płatnościrozliczona płatność - otwiera się w nowym oknie lub nowej karcie. Czasy dostawy mogą się różnić, szczególnie w okresach największego ruchu.
Sprzedawca wysyła przedmiot w ciągu 1 dnia po otrzymaniu rozliczonej płatności.
Zwroty:
Zwrot w ciągu 30 dni. Za wysyłkę zwrotną płaci kupujący. Zobacz szczegóły- aby uzyskać więcej informacji dotyczących zwrotów
Płatności:
     

Kupuj bez obaw

Gwarancja zwrotu pieniędzy eBay
Otrzymasz przedmiot, jaki zamawiasz, albo zwrot pieniędzy. 

Informacje o sprzedawcy

Zarejestrowany jako sprzedawca-firma
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 374841410013
Ostatnia aktualizacja: 28-04-2024 20:18:49 CEST Wyświetl wszystkie poprawkiWyświetl wszystkie poprawki

Parametry przedmiotu

Stan
Dobry: Książka, która była czytana, ale nadal jest w dobrym stanie. Na okładce widoczne są ...
Book Title
The Managed Heart: Commercialization of Human Feeling,Arlie Hoch
ISBN
9780520272941
EAN
9780520272941
Publication Year
2012
Type
Textbook
Format
Paperback
Subject Area
Family Sociology, Biological Psychology, Experimental Psychology
Language
English
Publication Name
The Managed Heart: Commercialization of Human Feeling
Item Height
210mm
Author
Arlie Russell Hochschild
Publisher
University of California Press
Item Width
140mm
Item Weight
408g
Number of Pages
352 Pages

O tym produkcie

Product Information

In private life, we try to induce or suppress love, envy, and anger through deep acting or emotion work, just as we manage our outer expressions of feeling through surface acting. In trying to bridge a gap between what we feel and what we ought to feel, we take guidance from feeling rules about what is owing to others in a given situation. Based on our private mutual understandings of feeling rules, we make a gift exchange of acts of emotion management. We bow to each other not simply from the waist, but from the heart. But what occurs when emotion work, feeling rules, and the gift of exchange are introduced into the public world of work? In search of the answer, Arlie Russell Hochschild closely examines two groups of public-contact workers: flight attendants and bill collectors. The flight attendant's job is to deliver a service and create further demand for it, to enhance the status of the customer and be nicer than natural. The bill collector's job is to collect on the service, and if necessary, to deflate the status of the customer by being nastier than natural. Between these extremes, roughly one-third of American men and one-half of American women hold jobs that call for substantial emotional labor. In many of these jobs, they are trained to accept feeling rules and techniques of emotion management that serve the company's commercial purpose. Just as we have seldom recognized or understood emotional labor, we have not appreciated its cost to those who do it for a living. Like a physical laborer who becomes estranged from what he or she makes, an emotional laborer, such as a flight attendant, can become estranged not only from her own expressions of feeling (her smile is not her smile), but also from what she actually feels (her managed friendliness). This estrangement, though a valuable defense against stress, is also an important occupational hazard, because it is through our feelings that we are connected with those around us. On the basis of this book, Hochschild was featured in Key Sociological Thinkers, edited by Rob Stones. This book was also the winner of the Charles Cooley Award in 1983, awarded by the American Sociological Association and received an honorable mention for the C. Wright Mills Award.

Product Identifiers

Publisher
University of California Press
ISBN-13
9780520272941
eBay Product ID (ePID)
112316431

Product Key Features

Subject Area
Family Sociology, Biological Psychology, Experimental Psychology
Author
Arlie Russell Hochschild
Publication Name
The Managed Heart: Commercialization of Human Feeling
Format
Paperback
Language
English
Publication Year
2012
Type
Textbook
Number of Pages
352 Pages

Dimensions

Item Height
210mm
Item Width
140mm
Item Weight
408g

Additional Product Features

Title_Author
Arlie Russell Hochschild
Country/Region of Manufacture
United States

Opis przedmiotu podany przez sprzedawcę

Informacje o firmie

Wrap Ltd.
Mubin Ahmed
Unit 4
119 Loverock Road
Reading
Berkshire
RG30 1DZ
United Kingdom
Pokaż informacje kontaktowe
:nofeleT60358080080
:liam-Eten.aidemnorihc@kuyabe
Numer VAT (NIP):
  • GB 724 4981 18
Numer rejestracyjny (REGON):
  • 03800600
Oświadczam, że wszystkie moje działania związane ze sprzedażą będą zgodne z wszystkimi przepisami i regulacjami UE.
Chiron_Media_Store

Chiron_Media_Store

99,4% opinii pozytywnych
Sprzedane przedmioty: 4,0 mln

Oceny szczegółowe

Średnia z ostatnich 12 miesięcy

Dokładność opisu
4.9
Przystępny koszt wysyłki
5.0
Szybkość wysyłki
4.9
Komunikacja
4.9
Zarejestrowany jako sprzedawca-firma

Opinie sprzedawców (1 236 261)

u***6 (600)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Great book great price
t***h (1876)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Great thank you so much
b***g (1087)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Great thx