Wysyłka i dostawaKliknij Zobacz szczegóły, aby uzyskać dodatkowe informacje dotyczące wysyłki i zwrotów.
Masz taki przedmiot na sprzedaż?

Be Quiet, Be Heard: Paradoks perswazji

Tekst oryginalny
Be Quiet, Be Heard: The Paradox of Persuasion
by Glaser Ph. D., Susan Rosenblum;... | PB | Good
ThriftBooks
  • (3699077)
  • Zarejestrowany jako sprzedawca-firma
US $5,16
Około19,83 zł
Stan:
Dobry
Pages can have notes/highlighting. Spine may show signs of wear. ~ ThriftBooks: Read More, ... Zobacz więcejinformacji o stanie
Wysyłka:
Bezpłatnie Economy Shipping.
Znajduje się w: Aurora, Illinois, Stany Zjednoczone
Dostawa:
Szacowana między Pt, 27 wrz a Pn, 30 wrz do 43230
Szacowane czasy dostaw - otwiera się w nowym oknie lub nowej karcie uwzględniają podany przez sprzedawcę czas na wysłanie przesyłki, kod pocztowy nadawcy, kod pocztowy odbiorcy i czas przyjęcia. Czasy te zależą od wybranego rodzaju usługi wysyłkowej oraz czasu rozliczenia płatnościrozliczona płatność - otwiera się w nowym oknie lub nowej karcie. Czasy dostawy mogą się różnić, szczególnie w okresach największego ruchu.
Zwroty:
Zwrot w ciągu 30 dni. Za wysyłkę zwrotną płaci sprzedawca.
Płatności:
    

Kupuj bez obaw

Najlepszy Sprzedawca
Gwarancja zwrotu pieniędzy eBay
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 374888015103
Ostatnia aktualizacja: 11-09-2024 11:28:30 CEST Wyświetl wszystkie poprawkiWyświetl wszystkie poprawki

Parametry przedmiotu

Stan
Dobry
Książka, która była czytana, ale nadal jest w dobrym stanie. Na okładce widoczne są nieznaczne ślady używania, np. zadrapania, ale książka nie jest rozerwana i nie ma dziur. Przy książkach w twardej oprawie mogą brakować obwoluty. Większość stron jest nieuszkodzona tzn., że ewentualne zagięcia lub rozdarcia są sporadyczne, podkreślenia ołówkiem są minimalne i nie ma żadnych zaznaczeń markerem czy notatek na marginesach. Książka ma wszystkie strony. Aby poznać więcej szczegółów i opis uszkodzeń lub wad, zobacz aukcję sprzedającego. Zobacz wszystkie definicje stanuotwiera się w nowym oknie lub nowej karcie
Uwagi sprzedawcy
“Pages can have notes/highlighting. Spine may show signs of wear. ~ ThriftBooks: Read More, ...
Binding
Paperback
Weight
0 lbs
Product Group
Book
IsTextBook
No
ISBN
9780977261888
Publication Year
2006
Format
Trade Paperback
Language
English
Book Title
Be Quiet, Be Heard : the Paradox of Persuasion
Author
Peter Alexander Glaser, Susan Rosenblum Glaser
Publisher
Glaser & Associates, Incorporated
Genre
Education, Business & Economics
Item Length
9 in
Topic
Collaborative & Team Teaching, Business Communication / Meetings & Presentations, Organizational Development
Item Weight
8 Oz
Item Width
6 in
Number of Pages
192 Pages

O tym produkcie

Product Identifiers

Publisher
Glaser & Associates, Incorporated
ISBN-10
0977261883
ISBN-13
9780977261888
eBay Product ID (ePID)
204300944

Product Key Features

Book Title
Be Quiet, Be Heard : the Paradox of Persuasion
Number of Pages
192 Pages
Language
English
Topic
Collaborative & Team Teaching, Business Communication / Meetings & Presentations, Organizational Development
Publication Year
2006
Genre
Education, Business & Economics
Author
Peter Alexander Glaser, Susan Rosenblum Glaser
Format
Trade Paperback

Dimensions

Item Weight
8 Oz
Item Length
9 in
Item Width
6 in

Additional Product Features

Intended Audience
Trade
Synopsis
Learn the secrets instinctively known to charismatic, persuasive communicators and reap the rewards of stronger relationships and increased influence in every area of life. Communicating effectively is a learned behavior. Virtually anyone can become a more influential and persuasive communicator. This ground-breaking book reveals concrete methods proven over 35 years of research, teaching, and consulting to address a wide range of communication challenges that organizations and individuals face. Readers learn to raise delicate issues, convince without being overbearing, and to constructively resolve conflict and criticism. Based on international award-winning research, BE QUIET, BE HEARD rejects canned formulas that leave little room for adaptability. When people attempt to speak using pre-packaged sound bytes, others see right through the one-size-fits-all technique. In lieu of staid formulas, this book offers models that provide flexible guidelines and progressive steps that can be easily adapted to specific communication challenges.

Opis przedmiotu podany przez sprzedawcę

Informacje o firmie

Thrift Books Global, LLC
TB Thrift Books
18300 Cascade Ave S
Ste 150
98188 Seattle, WA
United States
Pokaż informacje kontaktowe
:liam-Emoc.skoobtfirht@yabe.selas
Oświadczam, że wszystkie moje działania związane ze sprzedażą będą zgodne z wszystkimi przepisami i regulacjami UE.
ThriftBooks

ThriftBooks

99% opinii pozytywnych
Sprzedane przedmioty: 18,3 mln
Dołączył: mar 2015
Zwykle odpowiada w ciągu 24 godzin
ThriftBooks is a fully independent seller of used books, having sold more than 160 million used and new books since we started in 2003. Each quality used book is sorted, graded, shelved and shipped by ...
Zobacz więcej

Oceny szczegółowe

Średnia z ostatnich 12 miesięcy
Dokładność opisu
4.9
Przystępny koszt wysyłki
5.0
Szybkość wysyłki
5.0
Komunikacja
4.9
Zarejestrowany jako sprzedawca-firma

Opinie sprzedawców (5 352 773)