|Wystawione w kategorii:
Masz taki przedmiot na sprzedaż?

Markowa wiara od Dixit, Rajkumar

Tekst oryginalny
Branded Faith by Dixit, Rajkumar
Tekst oryginalny
by Dixit, Rajkumar | PB | VeryGood
Stan:
Bardzo dobry
May have limited writing in cover pages. Pages are unmarked. ~ ThriftBooks: Read More, Spend ... Zobacz więcejinformacji o stanie
Wysyłka:
Bezpłatnie Economy Shipping. Zobacz szczegółydla wysyłki
Znajduje się w: Aurora, Illinois, Stany Zjednoczone
Dostawa:
Szacowana między Cz, 9 maj a So, 11 maj do 43230
Szacowane czasy dostaw - otwiera się w nowym oknie lub nowej karcie uwzględniają podany przez sprzedawcę czas na wysłanie przesyłki, kod pocztowy nadawcy, kod pocztowy odbiorcy i czas przyjęcia. Czasy te zależą od wybranego rodzaju usługi wysyłkowej oraz czasu rozliczenia płatnościrozliczona płatność - otwiera się w nowym oknie lub nowej karcie. Czasy dostawy mogą się różnić, szczególnie w okresach największego ruchu.
Zwroty:
Zwrot w ciągu 30 dni. Za wysyłkę zwrotną płaci sprzedawca. Zobacz szczegóły- aby uzyskać więcej informacji dotyczących zwrotów
Płatności:
     

Kupuj bez obaw

Najlepszy Sprzedawca
Zaufany sprzedawca, szybka wysyłka i łatwe zwroty. 
Gwarancja zwrotu pieniędzy eBay
Otrzymasz przedmiot, jaki zamawiasz, albo zwrot pieniędzy. 

Informacje o sprzedawcy

Zarejestrowany jako sprzedawca-firma
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 374897819835
Ostatnia aktualizacja: 13-04-2024 11:40:13 CEST Wyświetl wszystkie poprawkiWyświetl wszystkie poprawki

Parametry przedmiotu

Stan
Bardzo dobry
Książka była czytana i nie wygląda jak nowa, ale jest nadal w doskonałym stanie. Okładka bez wyraźnych uszkodzeń. Jeśli jest to książka z twardą oprawą, posiada ona obwolutę (o ile taka była). Egzemplarz bez brakujących lub uszkodzonych stron, bez zagnieceń lub naderwań oraz bez podkreśleń/zaznaczeń tekstu lub notatek na marginesach. Na wewnętrznej stronie okładki możliwe wpisy lub oznaczenia właściciela. Minimalne ślady używania. Aby poznać więcej szczegółów i opis uszkodzeń lub wad, zobacz aukcję sprzedającego. Zobacz wszystkie definicje stanuotwiera się w nowym oknie lub nowej karcie
Uwagi sprzedawcy
“May have limited writing in cover pages. Pages are unmarked. ~ ThriftBooks: Read More, Spend ...
Binding
Paperback
Weight
0 lbs
Product Group
Book
IsTextBook
No
ISBN
9781608995592
Book Title
Branded Faith : Contextualizing the Gospel in a Post-Christian Era
Item Length
9in
Publisher
Wipf & Stock Publishers
Publication Year
2010
Format
Trade Paperback
Language
English
Item Height
0.4in
Author
Rajkumar Dixit
Genre
Religion, Social Science
Topic
Theology, Christian Theology / General, Christianity / Denominations, Christian Church / General, Christian Ministry / Evangelism, Sociology of Religion
Item Width
6in
Item Weight
9.6 Oz
Number of Pages
180 Pages

O tym produkcie

Product Information

Christianity may be the greatest story ever told, but in Western culture it is losing ground against the powerful forces of secularization. In examining the root causes of this cultural shift, does the church have anything to learn from secular society and the business sector? For decades the church has resisted the idea of using business methodologies in the religious sphere. Yet a closer look reveals that most church hierarchies have borrowed much of their organizational structure from the business sector. But the church is not alone in its borrowing. Today the lines between the church and the business sector are blurred, as both entities influence each other interchangeably. In Branded Faith, Rajkumar Dixit enters an engaging and intellectually stimulating analysis of what the church can learn from the business practices of marketing, branding, and contextualization. Using examples drawn from widely recognized companies such as Nike, Starbucks, Coca-Cola, and Subway, Dixit systematically builds a case for the power of a story, and emphasizes the importance of seeking culturally relevant ways to spread it. Those who care deeply about sharing Christianity powerfully and effectively will find in Branded Faith a thoughtful presentation of ideas on how to maintain the integrity of the gospel, while exploring fresh methods of communicating the good news to a postmodern society.

Product Identifiers

Publisher
Wipf & Stock Publishers
ISBN-10
1608995593
ISBN-13
9781608995592
eBay Product ID (ePID)
117307500

Product Key Features

Book Title
Branded Faith : Contextualizing the Gospel in a Post-Christian Era
Author
Rajkumar Dixit
Format
Trade Paperback
Language
English
Topic
Theology, Christian Theology / General, Christianity / Denominations, Christian Church / General, Christian Ministry / Evangelism, Sociology of Religion
Publication Year
2010
Genre
Religion, Social Science
Number of Pages
180 Pages

Dimensions

Item Length
9in
Item Height
0.4in
Item Width
6in
Item Weight
9.6 Oz

Additional Product Features

Reviews
"Kumar Dixit loves the church, and he's in it up to his elbows-pastoring, leading, studying, thinking. He has correctly identified one of the truly pivotal issues the church must face this century, and he writes with clarity and passion to help Christians, church leaders, and denominational leaders move wisely into action." --Brian McLaren Author, activist "I'm interested in how the church can be both faithful and effective; how to make the gospel relevant to life and life relevant to the gospel. We need not avoid the language of the market but rather transform it for the work of the kingdom. That is what Dr. Dixit is helping us do with this book. Read it, use it; "rebrand" your own ministry." --David McAllister-Wilson President, Wesley Theological Seminary "Rajkumar Dixit sees a 'branded church' less as some shopping list of 'to-do's' or a broadside for new programs than as the choreography for a whole new dance. Just as 'join the dance' was one invitation used by some sixteenth-century reformers to get people to join the Protestant movement, Dixit's book invites us to join the movement of the Spirit today and what God is already doing in the church and in the culture." --Leonard Sweet Drew University, George Fox University
Target Audience
Trade
Illustrated
Yes

Opis przedmiotu podany przez sprzedawcę

Informacje o firmie

Thrift Books Global, LLC
TB Thrift Books
18300 Cascade Ave S
Ste 150
98188 Seattle, WA
United States
Pokaż informacje kontaktowe
:liam-Emoc.skoobtfirht@yabe.selas
Oświadczam, że wszystkie moje działania związane ze sprzedażą będą zgodne z wszystkimi przepisami i regulacjami UE.
ThriftBooks

ThriftBooks

99% opinii pozytywnych
Sprzedane przedmioty: 17,5 mln
Zwykle odpowiada w ciągu 24 godzin

Oceny szczegółowe

Średnia z ostatnich 12 miesięcy

Dokładność opisu
4.9
Przystępny koszt wysyłki
5.0
Szybkość wysyłki
5.0
Komunikacja
4.9
Zarejestrowany jako sprzedawca-firma

Opinie sprzedawców (5 170 580)

7***l (481)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
The movie arrived without any defects. At an excellent price and another classic movie added to my collection.
y***g (730)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
No problems.
a***5 (28)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Estoy contenta con mi producto