Zdjęcie 1 z 1
Zdjęcie 1 z 1
When in Rome Rio or Riyadh... Cultural Q&As for Successful Busin
GBP 3,28
Około16,66 zł
Stan:
Dobry
Książka, która była czytana, ale nadal jest w dobrym stanie. Na okładce widoczne są nieznaczne ślady używania, np. zadrapania, ale książka nie jest rozerwana i nie ma dziur. Przy książkach w twardej oprawie mogą brakować obwoluty. Większość stron jest nieuszkodzona tzn., że ewentualne zagięcia lub rozdarcia są sporadyczne, podkreślenia ołówkiem są minimalne i nie ma żadnych zaznaczeń markerem czy notatek na marginesach. Książka ma wszystkie strony. Aby poznać więcej szczegółów i opis uszkodzeń lub wad, zobacz aukcję sprzedającego.
Wysyłka:
GBP 8,99 (około 45,67 zł) Standard Int'l Postage.
Znajduje się w: South East, Wielka Brytania
Dostawa:
Szacowana między Pt, 27 wrz a Śr, 9 paź do 43230
Zwroty:
Zwrot w ciągu 30 dni. Za wysyłkę zwrotną płaci kupujący.
Płatności:
Kupuj bez obaw
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 374942824846
Ostatnia aktualizacja: 01-07-2024 18:22:59 CEST Wyświetl wszystkie poprawkiWyświetl wszystkie poprawki
Parametry przedmiotu
- Stan
- Book Title
- When in Rome Rio or Riyadh... Cultural Q&As for Successful Busin
- ISBN
- 9781931930062
- EAN
- 9781931930062
- Publication Year
- 2005
- Type
- Textbook
- Format
- Paperback
- Language
- English
- Publication Name
- When in Rome or Rio or Riyadh: Cultural Q&As for Successful Business Behavior Around the World
- Item Height
- 228 mm
- Publisher
- Nicholas Brealey Publishing
- Subject
- Sociology, Anthropology
- Item Width
- 152 mm
- Number of Pages
- 344 Pages
O tym produkcie
Product Information
After sixteen years of cultural training and business consulting, Gwyneth Olofsson has collected the cultural questions her students and business trainees have asked her in brief, to-the-point e-mails, letters and notes. Largely drawn from her column in Volvo's magazine,Global, Olofsson shares an extensive collection of questions and answers in her new book, When in Rome or Rio or Riyadh She has selected the topics best related to the 33 countries with the largest gross domestic product-those where business people are most likely to have interactions. Olofsson answers the specific cultural questions in each message, and her response is based on a solid background of intercultural training and personal experience. And, she's made the book easy to navigate, whether it's a specific cultural aspect you're trying to understand (such as making a good impression) or an area of the world you wish to understand more completely, such as Belgium or Indonesia.
Product Identifiers
Publisher
Nicholas Brealey Publishing
ISBN-13
9781931930062
eBay Product ID (ePID)
88478150
Product Key Features
Publication Year
2005
Subject
Sociology, Anthropology
Number of Pages
344 Pages
Language
English
Publication Name
When in Rome or Rio or Riyadh: Cultural Q&As for Successful Business Behavior Around the World
Type
Textbook
Format
Paperback
Dimensions
Item Height
228 mm
Item Width
152 mm
Additional Product Features
Country/Region of Manufacture
United Kingdom
Opis przedmiotu podany przez sprzedawcę
Informacje o firmie
Wrap Ltd.
Mubin Ahmed
Unit 4
119 Loverock Road
Reading
Berkshire
RG30 1DZ
United Kingdom
Numer VAT (NIP):
- GB 724 4981 18
Numer rejestracyjny (REGON):
- 03800600
Oświadczam, że wszystkie moje działania związane ze sprzedażą będą zgodne z wszystkimi przepisami i regulacjami UE.
Numer CRN:
- 03800600
Popularne kategorie z tego Sklepu
Zarejestrowany jako sprzedawca-firma
Opinie sprzedawców (1 306 366)
- m***s (1658)- Opinie wystawione przez kupującego.Ostatni miesiącZakup potwierdzonyThank you!
- k***t (799)- Opinie wystawione przez kupującego.Ostatni miesiącZakup potwierdzonyBrilliant seller thanks
- i***m (3067)- Opinie wystawione przez kupującego.Ostatni miesiącZakup potwierdzonyThank you for the quick delivery