Masz taki przedmiot na sprzedaż?

Młodzi matematycy w pracy: konstruowanie ułamków, dziesiętnych i procentów

Tekst oryginalny
Young Mathematicians at Work: Constructing Fractions, Decimals, and Percents
Tekst oryginalny
by Fosnot, Catherine Twomey; Dolk,... | PB | Acceptable
Stan:
Do przyjęcia
Readable copy. Pages may have considerable notes/highlighting. ~ ThriftBooks: Read More, Spend ... Zobacz więcejinformacji o stanie
Dostępne: 2 / Sprzedane: 1
Cena:
US $4,80
Około19,42 zł
Wysyłka:
Bezpłatnie Economy Shipping. Zobacz szczegółydla wysyłki
Znajduje się w: Aurora, Illinois, Stany Zjednoczone
Dostawa:
Szacowana między Cz, 27 cze a Pn, 1 lip do 43230
Szacowane czasy dostaw - otwiera się w nowym oknie lub nowej karcie uwzględniają podany przez sprzedawcę czas na wysłanie przesyłki, kod pocztowy nadawcy, kod pocztowy odbiorcy i czas przyjęcia. Czasy te zależą od wybranego rodzaju usługi wysyłkowej oraz czasu rozliczenia płatnościrozliczona płatność - otwiera się w nowym oknie lub nowej karcie. Czasy dostawy mogą się różnić, szczególnie w okresach największego ruchu.
Zwroty:
Zwrot w ciągu 30 dni. Za wysyłkę zwrotną płaci sprzedawca. Zobacz szczegóły- aby uzyskać więcej informacji dotyczących zwrotów
Płatności:
     

Kupuj bez obaw

Gwarancja zwrotu pieniędzy eBay
Otrzymasz przedmiot, jaki zamawiasz, albo zwrot pieniędzy. 

Informacje o sprzedawcy

Zarejestrowany jako sprzedawca-firma
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 375031873389
Ostatnia aktualizacja: 21-06-2024 15:40:49 CEST Wyświetl wszystkie poprawkiWyświetl wszystkie poprawki

Parametry przedmiotu

Stan
Do przyjęcia
Na książce widoczne są wyraźne ślady używania. Okładka lub oprawa może być uszkodzona, ale książka jest nadal cała. Na marginesach możliwe są notatki oraz podkreślenia i zaznaczenia w tekście, ale nie brakuje stron ani niczego, co mogłoby niekorzystnie wpłynąć na czytelność lub zrozumiałość tekstu. Aby poznać więcej szczegółów i opis uszkodzeń lub wad, zobacz aukcję sprzedającego. Zobacz wszystkie definicje stanuotwiera się w nowym oknie lub nowej karcie
Uwagi sprzedawcy
“Readable copy. Pages may have considerable notes/highlighting. ~ ThriftBooks: Read More, Spend ...
Binding
Paperback
Weight
0 lbs
Product Group
Book
IsTextBook
Yes
ISBN
0325003556
Subject Area
Mathematics, Education
Publication Name
Young Mathematicians at Work : Constructing Fractions, Decimals, and Percents
Publisher
Heinemann
Item Length
9.2 in
Subject
General, Teaching Methods & Materials / Mathematics, Teaching Methods & Materials / General, Arithmetic
Publication Year
2002
Series
Young Mathematicians at Work Ser.
Type
Study Guide
Format
Trade Paperback
Language
English
Item Height
0.4 in
Educational Level
High School, Elementary School
Author
Catherine Twomey Fosnot, Maarten Dolk
Item Weight
11.7 Oz
Item Width
7.5 in
Number of Pages
192 Pages

O tym produkcie

Product Identifiers

Publisher
Heinemann
ISBN-10
0325003556
ISBN-13
9780325003559
eBay Product ID (ePID)
102890152

Product Key Features

Educational Level
High School, Elementary School
Number of Pages
192 Pages
Publication Name
Young Mathematicians at Work : Constructing Fractions, Decimals, and Percents
Language
English
Subject
General, Teaching Methods & Materials / Mathematics, Teaching Methods & Materials / General, Arithmetic
Publication Year
2002
Type
Study Guide
Subject Area
Mathematics, Education
Author
Catherine Twomey Fosnot, Maarten Dolk
Series
Young Mathematicians at Work Ser.
Format
Trade Paperback

Dimensions

Item Height
0.4 in
Item Weight
11.7 Oz
Item Length
9.2 in
Item Width
7.5 in

Additional Product Features

Intended Audience
Elementary/High School
LCCN
2002-022208
Grade From
Fifth Grade
Illustrated
Yes
Grade To
Eighth Grade
Table Of Content
1. "Mathematics" or "Mathematizing"? 2. The Landscape of Learning 3. Equivalence on the Horizon 4. Developing Part/Whole Big Ideas and Strategies 5. Developing Mathematical Models 6. Algorithms Versus Number Sense 7. Developing Efficient Computation with Minilessons 8. Assessment 9. Teachers as Mathematicians
Synopsis
In our efforts to reform mathematics education, we've learned a tremendous amount about young students' strategies and the ways they construct knowledge, without fully understanding how to support such development over time. The Dutch do. So, funded by the National Science Foundation and ExxonMobil, Mathematics in the City was begun, a collaborative inservice project that pooled the best thinking from both countries. In Young Mathematicians at Work , Catherine Fosnot and Maarten Dolk reveal what they learned after several years of intensive study in numerous urban classrooms. In this third volume in a series of three, Fosnot and Dolk focus on how children in grades 5-8 construct their knowledge of fractions, decimals, and percents. Their book: describes and illustrates what it means to do and learn mathematics. contrasts word problems with true problematic situations which support and enhance investigation and inquiry. provides strategies to help teachers turn their classrooms into math workshops. explores the cultural and historical development of fractions, decimals, and their equivalents and the ways in which children develop similar ideas and strategies. defines and gives examples of modeling, noting the importance of context. discusses calculation using number sense and the role of algorithms in computation instruction. describes how to strengthen performance and portfolio assessment. focuses on teachers as learners by encouraging them to see themselves as mathematicians., In our efforts to reform mathematics education, we've learned a tremendous amount about young students' strategies and the ways they construct knowledge, without fully understanding how to support such development over time. The Dutch do. So, funded by the National Science Foundation and ExxonMobil, Mathematics in the City was begun, a collaborative inservice project that pooled the best thinking from both countries. In "Young Mathematicians at Work," Catherine Fosnot and Maarten Dolk reveal what they learned after several years of intensive study in numerous urban classrooms.In this third volume in a series of three, Fosnot and Dolk focus on how children in grades 5-8 construct their knowledge of fractions, decimals, and percents. Their book: describes and illustrates what it means to do and learn mathematics. contrasts word problems with true problematic situations which support and enhance investigation and inquiry. provides strategies to help teachers turn their classrooms into math workshops. explores the cultural and historical development of fractions, decimals, and their equivalents and the ways in which children develop similar ideas and strategies. defines and gives examples of modeling, noting the importance of context. discusses calculation using number sense and the role of algorithms in computation instruction. describes how to strengthen performance and portfolio assessment. focuses on teachers as learners by encouraging them to see themselves as mathematicians., In this third volume in a series of three, Fosnot and Dolk focus on how children in grades 5-8 construct their knowledge of fractions, decimals, and percents.
LC Classification Number
QA137.F67 2002
ebay_catalog_id
4
Copyright Date
2002

Opis przedmiotu podany przez sprzedawcę

Informacje o firmie

Thrift Books Global, LLC
TB Thrift Books
18300 Cascade Ave S
Ste 150
98188 Seattle, WA
United States
Pokaż informacje kontaktowe
:liam-Emoc.skoobtfirht@yabe.selas
Oświadczam, że wszystkie moje działania związane ze sprzedażą będą zgodne z wszystkimi przepisami i regulacjami UE.
ThriftBooks

ThriftBooks

99% opinii pozytywnych
Sprzedane przedmioty: 17,8 mln
Zwykle odpowiada w ciągu 24 godzin

Oceny szczegółowe

Średnia z ostatnich 12 miesięcy

Dokładność opisu
4.9
Przystępny koszt wysyłki
5.0
Szybkość wysyłki
5.0
Komunikacja
4.9
Zarejestrowany jako sprzedawca-firma

Opinie sprzedawców (5 227 501)

s***9 (262)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
As described. Shipped promptly. Well packaged. Arrived in good condition.
s***t (960)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
The book looks brand new. It was packed with care and sent quickly. Very pleased. Thank you!
j***0 (850)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
The book came in excellent condition