|Wystawione w kategorii:
Masz taki przedmiot na sprzedaż?

The New Marketing How to Win in the Digital Age, C

Stan:
Nowy
Dostępne: ponad 10
Cena:
GBP 88,31
Około437,41 zł
Ten przedmiot zostanie wysyłany w ramach Programu wysyłki międzynarodowej.
Obejmuje śledzenie przesyłki za granicę, uproszczoną odprawę celną i brak dodatkowych opłat przy dostawie. Dowiedz się więcej
Wysyłka:
GBP 29,35 (około 145,37 zł) Wysyłka przyspieszona do: Stany Zjednoczone przez Program wysyłki międzynarodowej na eBay
Ta kwota zawiera podane przez sprzedawcę opłaty za wysyłkę na terenie kraju oraz obowiązujące opłaty za wysyłkę za granicę, opłaty za obsługę i inne opłaty. Kwota może ulec zmianie do chwili dokonania płatności. Dodatkowe informacje znajdziesz w Warunkach Programu wysyłki międzynarodowej.
. Zobacz szczegółydla wysyłki
Znajduje się w: Fairford, Wielka Brytania
Opłaty importowe: 
Bezpłatnie, kwota potwierdzona w realizacji transakcji
Ta kwota zawiera obowiązujące opłaty celne, podatki, prowizje za pośrednictwo i inne opłaty. Kwota może ulec zmianie do chwili dokonania płatności. Dodatkowe informacje znajdziesz w Warunkach Programu wysyłki międzynarodowej.
Dostawa:
Szacowana między Cz, 30 maj a Pn, 10 cze do 43230
Szacowane czasy dostaw - otwiera się w nowym oknie lub nowej karcie uwzględniają podany przez sprzedawcę czas na wysłanie przesyłki, kod pocztowy nadawcy, kod pocztowy odbiorcy i czas przyjęcia. Czasy te zależą od wybranego rodzaju usługi wysyłkowej oraz czasu rozliczenia płatnościrozliczona płatność - otwiera się w nowym oknie lub nowej karcie. Czasy dostawy mogą się różnić, szczególnie w okresach największego ruchu.
Obejmuje śledzenie przesyłki
Zwroty:
Zwrot w ciągu 30 dni. Za wysyłkę zwrotną płaci kupujący. Zobacz szczegóły- aby uzyskać więcej informacji dotyczących zwrotów
Płatności:
     
Opłaty za wysyłkę za granicę i opłaty importowe płacisz firmie Pitney Bowes Inc. Dowiedz się więcejDowiedz się więcej o Programie wysyłki międzynarodowej na eBay

Kupuj bez obaw

Najlepszy Sprzedawca
Zaufany sprzedawca, szybka wysyłka i łatwe zwroty. 
Gwarancja zwrotu pieniędzy eBay
Otrzymasz przedmiot, jaki zamawiasz, albo zwrot pieniędzy. 

Informacje o sprzedawcy

Zarejestrowany jako sprzedawca-firma
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 375179757254
Ostatnia aktualizacja: 03-05-2024 20:32:50 CEST Wyświetl wszystkie poprawkiWyświetl wszystkie poprawki

Parametry przedmiotu

Stan
Nowy: Nowa, nieczytana, nieużywana książka w idealnym stanie, wszystkie strony, bez uszkodzeń. Aby ...
Book Title
The New Marketing How to Win in the Digital Age
ISBN
9781526490117
Publication Year
2020
Type
Textbook
Format
Hardcover
Language
English
Publication Name
The New Marketing: How to Win in the Digital Age
Item Height
242mm
Author
Mark Burgess, Cheryl Burgess
Publisher
SAGE Publications LTD
Item Width
170mm
Subject
Marketing
Item Weight
650g
Number of Pages
288 Pages

O tym produkcie

Product Information

In our hyper-connected world that is changing at warp speed, marketers recognize the need to shift from traditional marketing methods to a new way that can help them better navigate the unpredictable environment. For traditionalists, this change has posed a challenge. Many have tried to incorporate new approaches into the old models they grew up with, only to be frustrated with the results. From the bestselling authors of The Social Employee, and LinkedIn Learning course authors, comes a powerful new textbook that cracks the marketing code in our hyper-focused digital age. The New Marketing, with contributions spanning CMO trailblazers to martech disruptors, behavioral economics luminaries at Yale to leading marketing thinkers at Kellogg and Wharton, is a GPS for navigating in a digital world and moves the craft of marketing through the forces of marketing transformation. We can't predict the future. But our goal is to help make Masters/MBA students and marketing practitioners future-ready and successful.

Product Identifiers

Publisher
SAGE Publications LTD
ISBN-13
9781526490117
eBay Product ID (ePID)
15046524437

Product Key Features

Author
Mark Burgess, Cheryl Burgess
Publication Name
The New Marketing: How to Win in the Digital Age
Format
Hardcover
Language
English
Subject
Marketing
Publication Year
2020
Type
Textbook
Number of Pages
288 Pages

Dimensions

Item Height
242mm
Item Width
170mm
Item Weight
650g

Additional Product Features

Title_Author
Mark Burgess, Cheryl Burgess
Country/Region of Manufacture
United Kingdom

Opis przedmiotu podany przez sprzedawcę

Informacje o firmie

Pbshop.co.uk Ltd
Angela Gillett
Unit 22, Horcott Industrial Estate
Horcott Road
Fairford
Gloucestershire
GL7 4BX
United Kingdom
Pokaż informacje kontaktowe
:liam-Emoc.erehwyna2skoob@1yadtxenskoob
Numer VAT (NIP):
  • AT 685613994
  • GB 203170464
Numer rejestracyjny (REGON):
  • 09366362
Wystawiam faktury VAT.
Oświadczam, że wszystkie moje działania związane ze sprzedażą będą zgodne z wszystkimi przepisami i regulacjami UE.
pbshop.store

pbshop.store

98,9% opinii pozytywnych
Sprzedane przedmioty: 783 tys.

Oceny szczegółowe

Średnia z ostatnich 12 miesięcy

Dokładność opisu
4.9
Przystępny koszt wysyłki
5.0
Szybkość wysyłki
4.8
Komunikacja
4.9
Zarejestrowany jako sprzedawca-firma

Opinie sprzedawców (276 657)

0***2 (271)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Arrived safely and packed well thanks
m***m (2860)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Excellent seller. Thank you.
i***e (187)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Good ebayer thanks A +++++