Zdjęcie 1 z 1
Zdjęcie 1 z 1
Designing, Karl Aspelund, Paperback
GBP 109,07
Około554,07 zł
Stan:
Nowy
Nowa, nieczytana, nieużywana książka w idealnym stanie, wszystkie strony, bez uszkodzeń. Aby poznać więcej szczegółów, zobacz aukcję sprzedającego.
Dostępne: 10
Wysyłka:
GBP 30,06 (około 152,70 zł) International Priority Shipping do: Stany Zjednoczone przez Program wysyłki międzynarodowej na eBay.
Znajduje się w: Fairford, Wielka Brytania
Opłaty importowe:
Bezpłatnie, kwota potwierdzona w realizacji transakcji
Dostawa:
Szacowana między Pn, 7 paź a Śr, 16 paź do 43230
Obejmuje śledzenie przesyłki
Zwroty:
Zwrot w ciągu 30 dni. Za wysyłkę zwrotną płaci kupujący.
Płatności:
Kupuj bez obaw
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 375194635461
Ostatnia aktualizacja: 08-09-2024 01:01:59 CEST Wyświetl wszystkie poprawkiWyświetl wszystkie poprawki
Parametry przedmiotu
- Stan
- Type
- Does not apply
- ISBN
- 9781609014964
- Publication Year
- 2014
- Format
- Paperback
- Language
- English
- Book Title
- Designing: an Introduction
- Item Height
- 280mm
- Publisher
- Bloomsbury Publishing
- Item Width
- 215mm
- Item Weight
- 1069g
- Number of Pages
- 296 Pages
O tym produkcie
Product Information
This is a core text examining the multi-faceted world of professional design. Readers gain an understanding of the nature of design through its history from the mid nineteenth century to today's multicultural global marketplace, and learn to recognize the elements and principles of design in colorfully illustrated chapters. The design process is explored in practical terms of conceptualizing, researching, assembling, and presenting and then examined in the context of 2D, 3D and virtual environments, emphasizing user experience and the constraints and needs of client-defined creativity. Chapters open with key terms and objectives, close with multiple offerings for review and practice, while sidebars and end-boxes place focus on topics such as ergonomics, sustainability, and individual designers from a variety of disciplines. Covering all topics common to design foundation and recognizing that all designers benefit from shared vocabulary, this book provides students with the tools to create designs that are both visually compelling and conceptually inventive.
Product Identifiers
Publisher
Bloomsbury Publishing
ISBN-13
9781609014964
eBay Product ID (ePID)
209473098
Product Key Features
Book Title
Designing: an Introduction
Format
Paperback
Language
English
Publication Year
2014
Number of Pages
296 Pages
Dimensions
Item Height
280mm
Item Width
215mm
Item Weight
1069g
Additional Product Features
Country/Region of Manufacture
United Kingdom
Opis przedmiotu podany przez sprzedawcę
Informacje o firmie
Pbshop.co.uk Ltd
Angela Gillett
Unit 22, Horcott Industrial Estate
Horcott Road
Fairford
Gloucestershire
GL7 4BX
United Kingdom
Numer VAT (NIP):
- AT 685613994
- GB 203170464
Numer rejestracyjny (REGON):
- 09366362
Wystawiam faktury VAT.
Oświadczam, że wszystkie moje działania związane ze sprzedażą będą zgodne z wszystkimi przepisami i regulacjami UE.
Numer CRN:
- 09366362
Zarejestrowany jako sprzedawca-firma
Opinie sprzedawców (281 873)
- a***n (270)- Opinie wystawione przez kupującego.Ostatni miesiącZakup potwierdzonyExactly as expected
- 3***2 (2359)- Opinie wystawione przez kupującego.Ostatni miesiącZakup potwierdzonyThank you
- n***n (480)- Opinie wystawione przez kupującego.Ostatni miesiącZakup potwierdzonyNice and new as promised.