Masz taki przedmiot na sprzedaż?

Gra perswazji - 36 sposobów wpływania na publiczność: doświadczenia z...

Tekst oryginalny
The Game of Persuasion - 36 ways to influence your audience: Experiences from...
Tekst oryginalny
by Michas, Dimitris | PB | Good
Stan:
Dobry
Pages can have notes/highlighting. Spine may show signs of wear. ~ ThriftBooks: Read More, ... Zobacz więcejinformacji o stanie
Cena:
US $7,43
Około30,06 zł
Wysyłka:
Bezpłatnie Economy Shipping. Zobacz szczegółydla wysyłki
Znajduje się w: Aurora, Illinois, Stany Zjednoczone
Dostawa:
Szacowana między Cz, 27 cze a So, 29 cze do 43230
Szacowane czasy dostaw - otwiera się w nowym oknie lub nowej karcie uwzględniają podany przez sprzedawcę czas na wysłanie przesyłki, kod pocztowy nadawcy, kod pocztowy odbiorcy i czas przyjęcia. Czasy te zależą od wybranego rodzaju usługi wysyłkowej oraz czasu rozliczenia płatnościrozliczona płatność - otwiera się w nowym oknie lub nowej karcie. Czasy dostawy mogą się różnić, szczególnie w okresach największego ruchu.
Zwroty:
Zwrot w ciągu 30 dni. Za wysyłkę zwrotną płaci sprzedawca. Zobacz szczegóły- aby uzyskać więcej informacji dotyczących zwrotów
Płatności:
     

Kupuj bez obaw

Gwarancja zwrotu pieniędzy eBay
Otrzymasz przedmiot, jaki zamawiasz, albo zwrot pieniędzy. 

Informacje o sprzedawcy

Zarejestrowany jako sprzedawca-firma
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 375215272201
Ostatnia aktualizacja: 09-06-2024 14:58:35 CEST Wyświetl wszystkie poprawkiWyświetl wszystkie poprawki

Parametry przedmiotu

Stan
Dobry
Książka, która była czytana, ale nadal jest w dobrym stanie. Na okładce widoczne są nieznaczne ślady używania, np. zadrapania, ale książka nie jest rozerwana i nie ma dziur. Przy książkach w twardej oprawie mogą brakować obwoluty. Większość stron jest nieuszkodzona tzn., że ewentualne zagięcia lub rozdarcia są sporadyczne, podkreślenia ołówkiem są minimalne i nie ma żadnych zaznaczeń markerem czy notatek na marginesach. Książka ma wszystkie strony. Aby poznać więcej szczegółów i opis uszkodzeń lub wad, zobacz aukcję sprzedającego. Zobacz wszystkie definicje stanuotwiera się w nowym oknie lub nowej karcie
Uwagi sprzedawcy
“Pages can have notes/highlighting. Spine may show signs of wear. ~ ThriftBooks: Read More, ...
Binding
Paperback
Weight
0 lbs
Product Group
Book
IsTextBook
No
ISBN
9789609370776
Book Title
Game of Persuasion - 36 Ways to Influence Your Audience : Experiences from Speeches of the Most Successful Ceos
Publisher
SP Michas, Dimitris
Item Length
8.5 in
Publication Year
2015
Format
Trade Paperback
Language
English
Illustrator
Yes
Item Height
0.4 in
Author
Dimitris Michas
Genre
Business & Economics
Topic
Business Communication / General
Item Weight
7.9 Oz
Item Width
5.5 in
Number of Pages
186 Pages

O tym produkcie

Product Information

A game of impression and influence. A game of 36 ways... The Game of Persuasion is a manual for the evaluation of the influence of a speaker and his speech to an audience. In the book the author analyzes the ways and the means to make a speech and a speaker stand out, creating the 36-points Influence Indicator of a Speaker, i.e. an assessment tool of 36 point-criteria that can make a speech good or bad and a speaker effective or not. It presents and analyzes the theory and the application of rhetoric in general and of corporate rhetoric specifically and how they can be used for optimal management and operation of the human resources in any given organization. Subsequently, based on the Influence Indicator he analyzes selected speeches made by the CEOs of major companies, to assess the rhetorical skills of each individual, but also their influence and their impact on the human resources of each company. Steve Jobs, Rex Tillerson, Bill Gates, Larry Page, Warren Buffett, Alex Gorsky, John Stumpf, Jeff Immelt, Severin Schwan and Doug Mcmillon stand before the Influence Indicator's microphone, getting judged and criticized. Stand before the microphone yourself and compare your performance with that of the most successful CEOs!

Product Identifiers

Publisher
SP Michas, Dimitris
ISBN-10
9609370772
ISBN-13
9789609370776
eBay Product ID (ePID)
246466648

Product Key Features

Book Title
Game of Persuasion - 36 Ways to Influence Your Audience : Experiences from Speeches of the Most Successful Ceos
Number of Pages
186 Pages
Language
English
Publication Year
2015
Topic
Business Communication / General
Illustrator
Yes
Genre
Business & Economics
Author
Dimitris Michas
Format
Trade Paperback

Dimensions

Item Height
0.4 in
Item Weight
7.9 Oz
Item Length
8.5 in
Item Width
5.5 in

Additional Product Features

Target Audience
Trade

Opis przedmiotu podany przez sprzedawcę

Informacje o firmie

Thrift Books Global, LLC
TB Thrift Books
18300 Cascade Ave S
Ste 150
98188 Seattle, WA
United States
Pokaż informacje kontaktowe
:liam-Emoc.skoobtfirht@yabe.selas
Oświadczam, że wszystkie moje działania związane ze sprzedażą będą zgodne z wszystkimi przepisami i regulacjami UE.
ThriftBooks

ThriftBooks

99% opinii pozytywnych
Sprzedane przedmioty: 17,8 mln
Zwykle odpowiada w ciągu 24 godzin

Oceny szczegółowe

Średnia z ostatnich 12 miesięcy

Dokładność opisu
4.9
Przystępny koszt wysyłki
5.0
Szybkość wysyłki
5.0
Komunikacja
4.9
Zarejestrowany jako sprzedawca-firma

Opinie sprzedawców (5 225 673)

o***e (269)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
1
c***7 (1054)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Very nice-thank you
s***w- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Excellent condition & fast shipping.