Wysyłka i dostawaKliknij Zobacz szczegóły, aby uzyskać dodatkowe informacje dotyczące wysyłki i zwrotów.
Masz taki przedmiot na sprzedaż?

E-Commerce: Business, Technology, Society, Second Edition

by Kenneth C. Laudon; Carol G. Traver | HC | Good
ThriftBooks
  • (3701603)
  • Zarejestrowany jako sprzedawca-firma
US $6,54
Około25,08 zł
Stan:
Dobry
Pages can have notes/highlighting. Spine may show signs of wear. ~ ThriftBooks: Read More, ... Zobacz więcejinformacji o stanie
Wysyłka:
Bezpłatnie Economy Shipping.
Znajduje się w: Aurora, Illinois, Stany Zjednoczone
Dostawa:
Szacowana między Pn, 30 wrz a Śr, 2 paź do 43230
Szacowane czasy dostaw - otwiera się w nowym oknie lub nowej karcie uwzględniają podany przez sprzedawcę czas na wysłanie przesyłki, kod pocztowy nadawcy, kod pocztowy odbiorcy i czas przyjęcia. Czasy te zależą od wybranego rodzaju usługi wysyłkowej oraz czasu rozliczenia płatnościrozliczona płatność - otwiera się w nowym oknie lub nowej karcie. Czasy dostawy mogą się różnić, szczególnie w okresach największego ruchu.
Zwroty:
Zwrot w ciągu 30 dni. Za wysyłkę zwrotną płaci sprzedawca.
Płatności:
    

Kupuj bez obaw

Najlepszy Sprzedawca
Gwarancja zwrotu pieniędzy eBay
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 375296071839
Ostatnia aktualizacja: 25-09-2024 09:54:45 CEST Wyświetl wszystkie poprawkiWyświetl wszystkie poprawki

Parametry przedmiotu

Stan
Dobry
Książka, która była czytana, ale nadal jest w dobrym stanie. Na okładce widoczne są nieznaczne ślady używania, np. zadrapania, ale książka nie jest rozerwana i nie ma dziur. Przy książkach w twardej oprawie mogą brakować obwoluty. Większość stron jest nieuszkodzona tzn., że ewentualne zagięcia lub rozdarcia są sporadyczne, podkreślenia ołówkiem są minimalne i nie ma żadnych zaznaczeń markerem czy notatek na marginesach. Książka ma wszystkie strony. Aby poznać więcej szczegółów i opis uszkodzeń lub wad, zobacz aukcję sprzedającego. Zobacz wszystkie definicje stanuotwiera się w nowym oknie lub nowej karcie
Uwagi sprzedawcy
“Pages can have notes/highlighting. Spine may show signs of wear. ~ ThriftBooks: Read More, ...
Binding
Hardcover
Weight
4 lbs
Product Group
Book
IsTextBook
Yes
ISBN
9780321200563
Book Title
E-Commerce : Business, Technology, Society
Publisher
Addison-Wesley Longman, Incorporated
Item Length
9.4 in
Edition
2
Publication Year
2003
Format
Hardcover
Language
English
Illustrator
Yes
Item Height
1.6 in
Author
Kenneth C. Laudon, Carol G. Traver
Genre
Computers, Business & Economics
Topic
E-Commerce / Internet Marketing, E-Commerce / General (See Also Computers / Electronic Commerce), Information Technology
Item Weight
65.5 Oz
Item Width
8.3 in
Number of Pages
944 Pages

O tym produkcie

Product Identifiers

Publisher
Addison-Wesley Longman, Incorporated
ISBN-10
032120056X
ISBN-13
9780321200563
eBay Product ID (ePID)
23038267991

Product Key Features

Edition
2
Book Title
E-Commerce : Business, Technology, Society
Number of Pages
944 Pages
Language
English
Topic
E-Commerce / Internet Marketing, E-Commerce / General (See Also Computers / Electronic Commerce), Information Technology
Publication Year
2003
Illustrator
Yes
Genre
Computers, Business & Economics
Author
Kenneth C. Laudon, Carol G. Traver
Format
Hardcover

Dimensions

Item Height
1.6 in
Item Weight
65.5 Oz
Item Length
9.4 in
Item Width
8.3 in

Additional Product Features

LCCN
2003-058098
Dewey Edition
22
Dewey Decimal
658.872
Table Of Content
I. INTRODUCTION TO E-COMMERCE. 1. The Revolution is Just Beginning. 2. E-commerce Business Models and Concepts. II. TECHNOLOGY INFRSTRUCTURE FOR E-COMMERCE. 3. The Internet and World Wide Web: E-Commerce Infrastructure. 4. Building an E-commerce Web Site. 5. Security and Encryption. 6. E-Commerce Payment Systems. III. BUSINESS CONCEPTS AND SOCIAL ISSUES. 7. E-commerce Marketing Concepts. 8. E-commerce Marketing Communications. 9. Social, Legal and Ethical Issues in E-commerce. IV. E-COMMERCE IN ACTION. 10. Retailing on the Web. 11. Online Service Industries. 12. B2B E-commerce Supply Chain Management and Collaborative Commerce. 13. Auctions, Portals and Communities. 14. Online Content Providers: Digital Media.
Synopsis
E-Commerce: business, technology, society. provides an overview of the current and next generation of E-commerce. The book emphasizes the three major driving forces behind E-commerce: technology change, business development, and social controversies. Each of these driving forces is represented in every chapter, and together they provide a coherent conceptual framework for understanding E-commerce. The result is a complete treatment of a very diverse subject that is aimed specifically at readers interested in business concepts, IS/IT developments, and computer science applications. The LearnE-Commerce website (at www.LearnE-commerce.net) is a dynamic companion to the textbook, with original content provided by the authors. This Web site is a portal to the E-commerce field, specifically for higher education instructors and their students. The site combines solid educational and editorial content to help instructors prepare their classes, and help students become aware of research about E-commerce.
LC Classification Number
HF5548.32.L38 2003

Opis przedmiotu podany przez sprzedawcę

Informacje o firmie

Thrift Books Global, LLC
TB Thrift Books
18300 Cascade Ave S
Ste 150
98188 Seattle, WA
United States
Pokaż informacje kontaktowe
:liam-Emoc.skoobtfirht@yabe.selas
Oświadczam, że wszystkie moje działania związane ze sprzedażą będą zgodne z wszystkimi przepisami i regulacjami UE.
ThriftBooks

ThriftBooks

99% opinii pozytywnych
Sprzedane przedmioty: 18,3 mln
Dołączył: mar 2015
Zwykle odpowiada w ciągu 24 godzin
ThriftBooks is a fully independent seller of used books, having sold more than 160 million used and new books since we started in 2003. Each quality used book is sorted, graded, shelved and shipped by ...
Zobacz więcej

Oceny szczegółowe

Średnia z ostatnich 12 miesięcy
Dokładność opisu
4.9
Przystępny koszt wysyłki
5.0
Szybkość wysyłki
5.0
Komunikacja
4.9
Zarejestrowany jako sprzedawca-firma

Opinie sprzedawców (5 356 368)