|Wystawione w kategorii:
Masz taki przedmiot na sprzedaż?

Badania marketingowe-8. edycja twarda -Ann Veeck, Alvin Burns & Ronald Bush

Tekst oryginalny
Marketing Research--8th Edition Hardcover -Ann Veeck , Alvin Burns & Ronald Bush
Stan:
Dobry
Cena:
US $15,00
Około60,26 zł
Wysyłka:
US $6,50 (około 26,11 zł) Wysyłka ekonomiczna. Zobacz szczegółydla wysyłki
Znajduje się w: Montrose, California, Stany Zjednoczone
Dostawa:
Szacowana między Pt, 14 cze a Pn, 17 cze do 43230
Czas dostawy jest szacowany naszą metodą na podstawie odległości między kupującym a lokalizacją przedmiotu, wybranej usługi wysyłkowej, historii wysyłek sprzedawcy i innych czynników. Czasy dostawy mogą się różnić, szczególnie w okresach największego ruchu.
Płatności:
     

Kupuj bez obaw

Gwarancja zwrotu pieniędzy eBay
Otrzymasz przedmiot, jaki zamawiasz, albo zwrot pieniędzy. 

Informacje o sprzedawcy

Zarejestrowany jako prywatny sprzedawca, więc prawa konsumenckie wynikające z przepisów UE o ochronie konsumentów nie obowiązują. W przypadku większości zakupów nadal obowiązuje Gwarancja zwrotu pieniędzy eBay.Dowiedz się więcejZarejestrowany jako prywatny sprzedawca
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 375317987341

Parametry przedmiotu

Stan
Dobry: Książka, która była czytana, ale nadal jest w dobrym stanie. Na okładce widoczne są ...
Book Title
Marketing Research Hardcover Alvin, Veeck, Ann, Bush, Ronald Burn
Features
Ex-Library
Subject
Marketing / General, Marketing / Research
ISBN
9780134167404
Subject Area
Business & Economics
Publication Name
Marketing Research
Item Length
10.1 in
Publisher
Pearson Education
Publication Year
2016
Type
Textbook
Format
Hardcover
Language
English
Item Height
0.9 in
Author
Alvin Burns, Ann Veeck, Ronald Bush
Item Width
8 in
Item Weight
36.8 Oz
Number of Pages
496 Pages

O tym produkcie

Product Information

For courses in global marketing. Marketing Research The Eighth Edition of Marketing Research continues to provide readers with a "nuts and bolts" introduction to the field of marketing research. Intended for readers with no prior background in marketing research, the book teaches the basic fundamental statistical models needed to analyze market data. This new edition continues with the successful condensed and streamlined organization as the previous edition. An integrated case study throughout the text helps readers relate the material to the real world--and their future careers. All information has been updated to offer the most current insights on forces shaping marketing research, such as the impact of social media and mobile technologies.

Product Identifiers

Publisher
Pearson Education
ISBN-10
0134167406
ISBN-13
9780134167404
eBay Product ID (ePID)
221555950

Product Key Features

Author
Alvin Burns, Ann Veeck, Ronald Bush
Publication Name
Marketing Research
Format
Hardcover
Language
English
Subject
Marketing / General, Marketing / Research
Publication Year
2016
Type
Textbook
Subject Area
Business & Economics
Number of Pages
496 Pages

Dimensions

Item Length
10.1 in
Item Height
0.9 in
Item Width
8 in
Item Weight
36.8 Oz

Additional Product Features

Edition Number
8
LCCN
2017-302662
Intended Audience
College Audience
Lc Classification Number
Hf5415.2.B779 2016
Table of Content
Introduction to Marketing Research The Marketing Research Industry The Marketing Research Process and Defining the Problem and Research Objectives Research Design Secondary Data and Packaged Information Qualitative Research Techniques Evaluating Survey Data Collection Methods Understanding Measurement, Developing Questions, and Designing the Questionnaire Selecting the Sample Determining the Size of a Sample Dealing with Field Work and Data Quality Issues Using Descriptive Analysis, Performing Population Estimates, and Testing Hypotheses Implementing Basic Differences Tests Making Use of Associations Tests Understanding Regression Analysis Basics The Research Report
Copyright Date
2017
Dewey Decimal
658.8/3
Dewey Edition
23
Illustrated
Yes

Opis przedmiotu podany przez sprzedawcę

DRM217

DRM217

99,8% opinii pozytywnych
Sprzedane przedmioty: 9,4 tys.

Oceny szczegółowe

Średnia z ostatnich 12 miesięcy

Dokładność opisu
4.9
Przystępny koszt wysyłki
4.8
Szybkość wysyłki
5.0
Komunikacja
5.0
Zarejestrowany jako prywatny sprzedawca
W związku z tym prawa konsumenckie wynikające z przepisów EU o ochronie konsumentów nie obowiązują. W przypadku większości zakupów nadal obowiązuje Ochrona kupujących eBay. Dowiedz się więcejDowiedz się więcej

Opinie sprzedawców (3 649)

r***b (65)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Looks really nice. Thanks
a***e (744)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Excellent! Thanks!
e***l (300)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Perfect!!! Tyvm!!!