|Wystawione w kategorii:
Masz taki przedmiot na sprzedaż?

"Ukryte" lekcje Hucka Finna: nauczanie i uczenie się przez linię kolorów

Tekst oryginalny
Huck Finn's 'Hidden' Lessons: Teaching and Learning Across the Color Line
Tekst oryginalny
by Rush, Sharon E. | PB | Good
Stan:
Dobry
Pages can have notes/highlighting. Spine may show signs of wear. ~ ThriftBooks: Read More, ... Zobacz więcejinformacji o stanie
Cena:
US $16,08
Około64,93 zł
Wysyłka:
Bezpłatnie Economy Shipping. Zobacz szczegółydla wysyłki
Znajduje się w: Aurora, Illinois, Stany Zjednoczone
Dostawa:
Szacowana między Wt, 7 maj a Cz, 9 maj do 43230
Szacowane czasy dostaw - otwiera się w nowym oknie lub nowej karcie uwzględniają podany przez sprzedawcę czas na wysłanie przesyłki, kod pocztowy nadawcy, kod pocztowy odbiorcy i czas przyjęcia. Czasy te zależą od wybranego rodzaju usługi wysyłkowej oraz czasu rozliczenia płatnościrozliczona płatność - otwiera się w nowym oknie lub nowej karcie. Czasy dostawy mogą się różnić, szczególnie w okresach największego ruchu.
Zwroty:
Zwrot w ciągu 30 dni. Za wysyłkę zwrotną płaci sprzedawca. Zobacz szczegóły- aby uzyskać więcej informacji dotyczących zwrotów
Płatności:
     

Kupuj bez obaw

Najlepszy Sprzedawca
Zaufany sprzedawca, szybka wysyłka i łatwe zwroty. 
Gwarancja zwrotu pieniędzy eBay
Otrzymasz przedmiot, jaki zamawiasz, albo zwrot pieniędzy. 

Informacje o sprzedawcy

Zarejestrowany jako sprzedawca-firma
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 375334520976

Parametry przedmiotu

Stan
Dobry
Książka, która była czytana, ale nadal jest w dobrym stanie. Na okładce widoczne są nieznaczne ślady używania, np. zadrapania, ale książka nie jest rozerwana i nie ma dziur. Przy książkach w twardej oprawie mogą brakować obwoluty. Większość stron jest nieuszkodzona tzn., że ewentualne zagięcia lub rozdarcia są sporadyczne, podkreślenia ołówkiem są minimalne i nie ma żadnych zaznaczeń markerem czy notatek na marginesach. Książka ma wszystkie strony. Aby poznać więcej szczegółów i opis uszkodzeń lub wad, zobacz aukcję sprzedającego. Zobacz wszystkie definicje stanuotwiera się w nowym oknie lub nowej karcie
Uwagi sprzedawcy
“Pages can have notes/highlighting. Spine may show signs of wear. ~ ThriftBooks: Read More, ...
Binding
Paperback
Weight
0 lbs
Product Group
Book
IsTextBook
No
ISBN
9780742545205
Publication Year
2006
Type
Textbook
Format
Perfect
Language
English
Publication Name
Huck Finn's 'hidden' Lessons : Teaching and Learning Across the Color Line
Item Height
0.6in
Author
Sharon E. Rush
Item Length
8.9in
Publisher
Rowman & Littlefield Publishers, Incorporated
Item Width
6.9in
Item Weight
10.4 Oz
Number of Pages
176 Pages

O tym produkcie

Product Information

Huck Finn's Hidden Lessons questions the educational suitability of The Adventures of Huckleberry Finn in the classroom. The author argues that the book teaches misguided lessons about race relations. Huck Finn's Hidden Lessons challenges the more typical understanding of Huck Finn and guides readers through an analysis that demonstrates how racism functions in the book and the classroom.

Product Identifiers

Publisher
Rowman & Littlefield Publishers, Incorporated
ISBN-10
0742545202
ISBN-13
9780742545205
eBay Product ID (ePID)
48056057

Product Key Features

Author
Sharon E. Rush
Publication Name
Huck Finn's 'hidden' Lessons : Teaching and Learning Across the Color Line
Format
Perfect
Language
English
Publication Year
2006
Type
Textbook
Number of Pages
176 Pages

Dimensions

Item Length
8.9in
Item Height
0.6in
Item Width
6.9in
Item Weight
10.4 Oz

Additional Product Features

Lc Classification Number
Lc212.2.R87 2006
Reviews
In this pathbreaking book, law professor Sharon Rush raises critical questions about the iconic American novel The Adventures of Huckleberry Finn , giving us a controversial and deeply critical analysis of the racist context, text, and implications of Mark Twain's masterpiece. Rush does not argue that all young readers should be kept away from the book, but rather that Huck Finn should not be government-mandated reading for children in elementary, middle, and high schools because most of them are not emotionally and intellectually prepared to deal with a book that presents the 19th century United States in such an intensely racist and white supremacist fashion., ...powerful and moving...This is more than a cognitive critique of racism and a position statement, but the heartfelt appeal of a mother and a lover of democracy--a carefully woven project that elicits empathy slowly but surely., In this pathbreaking book, law professor Sharon Rush raises critical questions about the iconic American novel The Adventures of Huckleberry Finn, giving us a controversial and deeply critical analysis of the racist context, text, and implications of Mark Twain's masterpiece. Rush does not argue that all young readers should be kept away from the book, but rather that Huck Finn should not be government-mandated reading for children in elementary, middle, and high schools because most of them are not emotionally and intellectually prepared to deal with a book that presents the 19th century United States in such an intensely racist and white supremacist fashion., powerful and moving This is more than a cognitive critique of racism and a position statement, but the heartfelt appeal of a mother and a lover of democracy--a carefully woven project that elicits empathy slowly but surely., …powerful and moving…This is more than a cognitive critique of racism and a position statement, but the heartfelt appeal of a mother and a lover of democracy-a carefully woven project that elicits empathy slowly but surely.
Table of Content
Part 1 Part I: Huck the Novel Introduction: What Is the Problem? Chapter 2 1. Twain and the Color Line Chapter 3 2. The Legal Roots of Racism during Twain's Lifetime: The "Separate but Equal" Doctrine Chapter 4 3. Huck and Emotional Segregation: A Culture of Disrespect in the Classroom Chapter 5 4. Huck and the Canon of American Literature Part 6 Part II: Teaching the Novel Chapter 7 5. Teaching Democratic Values Chapter 8 6. How a Decision to Teach Huck Conflicts with Teaching Democratic Values and Authenticity Chapter 9 7. What Do Children Know about Race Chapter 10 8. Emotional Intelligence: A Culture of Respect and Equality in the Classroom Chapter 11 9. So What Do We Do with Huck?
Copyright Date
2006
Target Audience
Trade
Topic
Ethnic Studies / General, Multicultural Education, Discrimination & Race Relations, Sociology / General, American / General, Elementary
Lccn
2005-021923
Genre
Education, Literary Criticism, Social Science

Opis przedmiotu podany przez sprzedawcę

Informacje o firmie

Thrift Books Global, LLC
TB Thrift Books
18300 Cascade Ave S
Ste 150
98188 Seattle, WA
United States
Pokaż informacje kontaktowe
:liam-Emoc.skoobtfirht@yabe.selas
Oświadczam, że wszystkie moje działania związane ze sprzedażą będą zgodne z wszystkimi przepisami i regulacjami UE.
ThriftBooks

ThriftBooks

99% opinii pozytywnych
Sprzedane przedmioty: 17,5 mln
Zwykle odpowiada w ciągu 24 godzin

Oceny szczegółowe

Średnia z ostatnich 12 miesięcy

Dokładność opisu
4.9
Przystępny koszt wysyłki
5.0
Szybkość wysyłki
5.0
Komunikacja
4.9
Zarejestrowany jako sprzedawca-firma

Opinie sprzedawców (5 168 114)

1***8 (60)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Great thanks
l***0 (102)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Fast shipper. Exactly as described. Thanks again.
n***s (568)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
As described