|Wystawione w kategorii:
Masz taki przedmiot na sprzedaż?

Podstawowe badania marketingowe - twarda okładka, autorstwa Brown Tom J.; Suter Tracy - bardzo dobra

Tekst oryginalny
Basic Marketing Research - Hardcover, by Brown Tom J.; Suter Tracy - Very Good
Stan:
Jak nowa
Cena:
US $99,99
Około392,07 zł
Wysyłka:
Bezpłatnie Wysyłka ekonomiczna. Zobacz szczegółydla wysyłki
Znajduje się w: Dacula, Georgia, Stany Zjednoczone
Dostawa:
Szacowana między Pt, 31 maj a Pn, 3 cze do 43230
Czas dostawy jest szacowany naszą metodą na podstawie odległości między kupującym a lokalizacją przedmiotu, wybranej usługi wysyłkowej, historii wysyłek sprzedawcy i innych czynników. Czasy dostawy mogą się różnić, szczególnie w okresach największego ruchu.
Zwroty:
Zwrot w ciągu 30 dni. Za wysyłkę zwrotną płaci sprzedawca. Zobacz szczegóły- aby uzyskać więcej informacji dotyczących zwrotów
Płatności:
     

Kupuj bez obaw

Gwarancja zwrotu pieniędzy eBay
Otrzymasz przedmiot, jaki zamawiasz, albo zwrot pieniędzy. 

Informacje o sprzedawcy

Zarejestrowany jako prywatny sprzedawca, więc prawa konsumenckie wynikające z przepisów UE o ochronie konsumentów nie obowiązują. W przypadku większości zakupów nadal obowiązuje Gwarancja zwrotu pieniędzy eBay.Dowiedz się więcejZarejestrowany jako prywatny sprzedawca
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 375401640673

Parametry przedmiotu

Stan
Jak nowa: Książka wygląda jak nowa choć była czytana. Egzemplarz bez brakujących lub uszkodzonych ...
Book Title
Basic Marketing Research
Subject
Marketing
ISBN
9781337100151
Publication Year
2017
Type
Textbook
Format
Hardcover
Language
English
Publication Name
Basic Marketing Research
Author
Tracy A. Suter, Gilbert A. Churchill, Tom J. Brown
Publisher
Cengage Learning
Item Weight
22.4 Oz

O tym produkcie

Product Information

BASIC MARKETING RESEARCH is written from a student's perspective by authors who have devoted countless hours working with undergraduate students, like you, on live research projects. For a marketing text to be effective, you must be able to understand it. You can trust the authors to deliver a rigorous, yet understandable, treatment of marketing research in this 9th Edition. You examine the two dominant approaches to gathering marketing information, learn how to merge these approaches and work with data from multiple sources. You review the information-gathering function from the perspectives of researchers who gather information and marketing managers who use it. This presentation is packed with the features that make it a best-seller, from study tools to updated content to an easy-to-read writing style.

Product Identifiers

Publisher
Cengage Learning
ISBN-10
1337100153
ISBN-13
9781337100151
eBay Product ID (ePID)
11038722644

Product Key Features

Author
Tracy A. Suter, Gilbert A. Churchill, Tom J. Brown
Publication Name
Basic Marketing Research
Format
Hardcover
Language
English
Publication Year
2017
Type
Textbook

Dimensions

Item Weight
22.4 Oz

Additional Product Features

Edition Number
9
Table of Content
BRIEF CONTENTS. Part I: INTRODUCTION TO MARKETING RESEARCH AND PROBLEM DEFINITION. 1. The Role of Marketing Research. 2. The Research Process and Ethical Concerns. 3. Problem Formulation. 4. Exploratory Research. Part II: Working with Existing Information to Solve Problems. 5. Decision Support Systems: Introduction. 6. Decision Support Systems: Working with "Big Data". 7. Using External Secondary Data. Part III: COLLECTING PRIMARY DATA TO SOLVE PROBLEMS. 8. Conducting Causal Research. 9. Collecting Descriptive Primary Data. 10. Collecting Data by Observation. 11. Collecting Data by Communication. 12. Asking Good Questions. 13. Designing the Data Collection Form for Communication Data. 14. Developing the Sampling Plan. 15. Data Collection: Types of Error and Response Rate Calculation. Part IV: ANALYZING DATA. 16. Data Preparation for Analysis. 17. Analysis and Interpretation: Individual Variables Independently. 18. Analysis and Interpretation: Multiple Variables Simultaneously. Part IV: REPORTING THE RESULTS. 19. The Oral Research Presentation. 20. The Written Research Report. Appendix. Endnotes. Glossary. Index.
Copyright Date
2018
Topic
Marketing / General, Marketing / Research
Intended Audience
College Audience
Genre
Business & Economics

Opis przedmiotu podany przez sprzedawcę

KrazyDeals-ATL

KrazyDeals-ATL

98,2% opinii pozytywnych
Sprzedane przedmioty: 5,1 tys.

Oceny szczegółowe

Średnia z ostatnich 12 miesięcy

Dokładność opisu
4.9
Przystępny koszt wysyłki
5.0
Szybkość wysyłki
5.0
Komunikacja
5.0
Zarejestrowany jako prywatny sprzedawca
W związku z tym prawa konsumenckie wynikające z przepisów EU o ochronie konsumentów nie obowiązują. W przypadku większości zakupów nadal obowiązuje Ochrona kupujących eBay. Dowiedz się więcejDowiedz się więcej

Opinie sprzedawców (1 150)

0***4 (147)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Great seller
.***u (226)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Fast delivery
-***- (14)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
So safely packaged and fast shipping! Thank you.