Zdjęcie 1 z 5
ZAKOŃCZONE
Hasbro Marvel Legends Series Captain Marvel Nick Fury 6" Action Figure
Stan:
Zakończona: 13-05-2024 00:42:58 CEST
Wysyłka:
Znajduje się w: Chicago, Illinois, Stany Zjednoczone
Dostawa:
Szacowana między Wt, 4 cze a So, 8 cze do 43230
Zwroty:
Zwrot w ciągu 30 dni. Za wysyłkę zwrotną płaci kupujący. Zobacz szczegóły- aby uzyskać więcej informacji dotyczących zwrotów
Płatności:
Kupuj bez obaw
Informacje o sprzedawcy
- 97,5% opinii pozytywnych
Zarejestrowany jako prywatny sprzedawca, więc prawa konsumenckie wynikające z przepisów UE o ochronie konsumentów nie obowiązują. W przypadku większości zakupów nadal obowiązuje Gwarancja zwrotu pieniędzy eBay.Dowiedz się więcejZarejestrowany jako prywatny sprzedawca
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 375417009512
Parametry przedmiotu
- Stan
- Brand
- Marvel Legends
- Movie
- Captain Marvel
- Type
- Action Figure
- Character
- Nick Fury
- Item Height
- 6 in
- Features
- Loose Figure (No Packaging)
- Franchise
- Captain Marvel
- UPC
- 630509775446
Opis przedmiotu podany przez sprzedawcę
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 375417009512
Wysyłka i obsługa
Lokalizacja przedmiotu:
Chicago, Illinois, Stany Zjednoczone
Wysyłka do:
Cały świat
Wykluczenia:
Barbados, Gujana Francuska, Gwadelupa, Libia, Martynika, Nowa Kaledonia, Polinezja Francuska, Reunion, Rosja, Ukraina, Wenezuela
Wysyłka i obsługa | Do | Usługa | Dostawa*Zobacz uwagi o dostawie |
---|---|---|---|
US $7,50 (około 29,41 zł) | Stany Zjednoczone | Economy Shipping | Szacowana między Wt, 4 cze a So, 8 cze do 43230 |
Podatki |
---|
Podczas realizacji transakcji mogą zostać naliczone podatki. Dowiedz się więcejDowiedz się więcej o płaceniu podatku za zakupy na eBay. |
Podatek od sprzedaży dla przedmiotu nr 375417009512
Podatek od sprzedaży dla przedmiotu nr 375417009512
Sprzedawca nalicza podatek od sprzedaży dla przedmiotów wysyłanych do następujących stanów:
Stan | Stawka podatku od sprzedaży |
---|
Warunki zwrotów
Po otrzymaniu przedmiotu skontaktuj się ze sprzedawcą w ciągu | Zwrot pieniędzy zostanie dokonany jako | Wysyłka zwrotna |
---|---|---|
30 dni | Zwrot gotówki | Za wysyłkę zwrotną płaci kupujący |
Kupujący jest odpowiedzialny za opłacenie kosztów wysyłki zwrotnej.
Szczegóły warunków zwrotów |
---|
Zwroty są przyjmowane |
Szczegóły dotyczące płatności
Formy płatności
Popularne kategorie z tego Sklepu
Zarejestrowany jako prywatny sprzedawca
W związku z tym prawa konsumenckie wynikające z przepisów EU o ochronie konsumentów nie obowiązują. W przypadku większości zakupów nadal obowiązuje Ochrona kupujących eBay. Dowiedz się więcejDowiedz się więcej
Opinie sprzedawców (846)
_***t (23398)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
AVOID!! SCAM! Seller never shipped the item & will not respond to messages!
Looks like this is a repeated occurrence with them..should check the feedback first ! AVOID! AVOID! FRAUDULENT SELLER
Odpowiedź od: happyoperations- Opinie, na które odpowiedział sprzedawca happyoperations.- Opinie, na które odpowiedział sprzedawca happyoperations.
I was hospitalized with pneumonia and then immediately had laryngitis. I'm sorry for the delay in shipping your order due to the health issues I communicated to you directly. The only reason it was delayed is this is a one man show and that one man was man down due to health. Your order & the FREE GIFT I promised are trackable using USPS Tracking# 9434609105464184262169Delivery 5/29/2024,8:00PMUnfortunately due to circumstances, ALL orders are running a few days late but ALL are going out
-***a (235)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
A+++++
t***l (1)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Seal on box was cut and digital unlock card had been removed
Odpowiedź od: happyoperations- Opinie, na które odpowiedział sprzedawca happyoperations.- Opinie, na które odpowiedział sprzedawca happyoperations.
I am sorry about the issue with your product. Without you contacting me and informing/communicating there is an issue, there is zero way for me to know and you eliminate all remediation options at that point. 1/I do my best to inspect each & every product.2/I avoid opening or disturbing the packaging on items 3/I know about the products, but I had zero knowledge there was a code present and without basic communication eliminates my ability to fix a situation and for your remediation options