Zdjęcie 1 z 2
Principles of Marketing von Kotler, Dr. Philip T. | Buch | Zustand gut
Geld sparen & nachhaltig shoppen!
Stan:
“Wir haben diesen Artikel sorgfältig für dich geprüft!”
Dostępne: 2
Wysyłka:
Może nie być wysyłki do: Stany Zjednoczone. Zobacz opis przedmiotu lub skontaktuj się ze sprzedawcą w sprawie opcji wysyłki. Zobacz szczegółydla wysyłki
Znajduje się w: Berlin, Niemcy
Dostawa:
Czas zmienny
Zwroty:
Zwrot w ciągu 1 miesiąca. Za wysyłkę zwrotną płaci kupujący. Zobacz szczegóły- aby uzyskać więcej informacji dotyczących zwrotów
Płatności:
Kupuj bez obaw
Informacje o sprzedawcy
Zarejestrowany jako sprzedawca-firma
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 375423698547
Ostatnia aktualizacja: 05-06-2024 16:24:37 CEST Wyświetl wszystkie poprawkiWyświetl wszystkie poprawki
Parametry przedmiotu
- Stan
- Dobry
- Uwagi sprzedawcy
- “Wir haben diesen Artikel sorgfältig für dich geprüft!”
- Marke
- Kotler, Dr. Philip T.
- EAN
- 9781292220178
- Buchtitel
- Principles of Marketing
- ISBN
- 9781292220178
- Produktart
- Lehrbuch
- Format
- Taschenbuch
- Erscheinungsjahr
- 2018
- Anzahl der Seiten
- 736 Seiten
- Autor
- Philip T. Kotler
- Verlag
- Pearson
- Publikationsname
- Principles of Marketing, Global Edition
- Sprache
- Englisch
O tym produkcie
Produktinformation
For Principles of Marketing courses that require a comprehensive text. Help students learn how to create value through customer connections and engagement In a fast-changing, increasingly digital and social marketplace, it's more vital than ever for marketers to develop meaningful connections with their customers. Principles of Marketing helps students master today's key marketing challenge: to create vibrant, interactive communities of consumers who make products and brands an integral part of their daily lives. To help students understand how to create value and build customer relationships, Kotler and Armstrong present fundamental marketing information within an innovative customer-value framework. Thoroughly revised to reflect the major trends impacting contemporary marketing, the 17th Edition is packed with stories illustrating how companies use new digital technologies to maximize customer engagement and shape brand conversations, experiences, and communities. MyLabTM Marketing not included. Students, if MyLab is a recommended/mandatory component of the course, please ask your instructor for the correct ISBN and course ID. MyLab should only be purchased when required by an instructor. Instructors, contact your Pearson rep for more information. MyLab is an online homework, tutorial, and assessment product designed to personalize learning and improve results. With a wide range of interactive, engaging, and assignable activities, students are encouraged to actively learn and retain tough course concepts.
Produktkennzeichnungen
ISBN-10
1292220171
ISBN-13
9781292220178
eBay Product ID (ePID)
239963936
Produkt Hauptmerkmale
Produktart
Lehrbuch
Sprache
Englisch
Anzahl der Seiten
736 Seiten
Verlag
Pearson
Publikationsname
Principles of Marketing, Global Edition
Autor
Philip T. Kotler
Format
Taschenbuch
Erscheinungsjahr
2018
Zusätzliche Produkteigenschaften
Hörbuch
No
Item Length
27cm
Item Height
2cm
Ausgabe
Ausgabe Nr. 17 des Jahres 18
Item Width
21cm
Mitautor
Gary Armstrong
Item Weight
1kg
Opis przedmiotu podany przez sprzedawcę
Informacje o firmie
momox SE
Heiner Kroke
Schreiberhauer Str. 30
10317 Berlin
Germany
vertreten durch den Vorstand: Heiner Kroke, Christian von Hohnhorst Alternative Streitbeilegung gemäß Art. 14 Abs. 1 ODR-VO und § 36 VSBG: Die Europäische Kommission stellt eine Plattform zur Online-Streitbeilegung (OS) bereit, die Sie unter OS-Plattform finden. Verbraucher haben die Möglichkeit, diese Plattform für die Beilegung ihrer Streitigkeiten zu nutzen. Wir sind grundsätzlich bereit, an einem außergerichtlichen Schlichtungsverfahren teilzunehmen.
Numer VAT (NIP):
- CH E-423.920.847
- DE 266608643
Oświadczam, że wszystkie moje działania związane ze sprzedażą będą zgodne z wszystkimi przepisami i regulacjami UE.
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 375423698547
Ostatnia aktualizacja: 05-06-2024 16:24:37 CEST Wyświetl wszystkie poprawkiWyświetl wszystkie poprawki
Wysyłka i obsługa
Sprzedawca nie określił metody wysyłki do: Stany Zjednoczone. Skontaktuj się ze sprzedawcą i poproś o wysyłkę do Twojej lokalizacji.
Lokalizacja przedmiotu:
Berlin, Niemcy
Wysyłka do:
Europa
Wykluczenia:
Albania, Andora, Białoruś, Bośnia i Hercegowina, Bułgaria, Chorwacja, Cypr, Czarnogóra, Estonia, Francja, Gibraltar, Guernsey, Islandia, Jersey, Liechtenstein, Litwa, Macedonia Północna, Malta, Monako, Mołdawia, Norwegia, Rosja, Rumunia, San Marino, Serbia, Svalbard i Jan Mayen, Słowacja, Słowenia, Ukraina, Watykan, Wielka Brytania, Łotwa
Czas na wysłanie |
---|
Zwykle wysyłam przesyłkę w ciągu 1 dnia roboczego po otrzymaniu rozliczonej płatności. |
Podatki |
---|
Wyświetlone ceny zawierają podatek VAT. Ostateczna kwota może być inna w zależności od adresu dostawy. Dowiedz się więcejDowiedz się więcej o podatku VAT. |
Podatek od sprzedaży dla przedmiotu nr 375423698547
Podatek od sprzedaży dla przedmiotu nr 375423698547
Sprzedawca nalicza podatek od sprzedaży dla przedmiotów wysyłanych do następujących stanów:
Stan | Stawka podatku od sprzedaży |
---|
Warunki zwrotów
Po otrzymaniu przedmiotu skontaktuj się ze sprzedawcą w ciągu | Wysyłka zwrotna |
---|---|
Przyjmowane w ciągu 1 miesiąca | Za wysyłkę zwrotną płaci kupujący |
Kupujący jest odpowiedzialny za opłacenie kosztów wysyłki zwrotnej.
Szczegóły warunków zwrotów |
---|
Szczegóły dotyczące płatności
Formy płatności
Zarejestrowany jako sprzedawca-firma
Opinie sprzedawców (11 903 089)
i***u (2724)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
👍
-***d (262)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Sehr gut, sofort wieder
i***3 (720)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Top Ware. Schnelle Lieferung. Freundlicher Kontakt