|Wystawione w kategorii:
Masz taki przedmiot na sprzedaż?

Predator's Game-Changing Designs: Research-Based Tools (PB) (Lmx Leadership: t..

Tekst oryginalny
Predator's Game-Changing Designs: Research-Based Tools (PB) (Lmx Leadership: t..
Stan:
Nowy
Dostępne: 3
Cena:
US $10,94
Około42,90 zł
Wysyłka:
Bezpłatnie Standard Shipping. Zobacz szczegółydla wysyłki
Znajduje się w: Grand Rapids, Michigan, Stany Zjednoczone
Dostawa:
Szacowana między Pt, 31 maj a Pn, 3 cze do 43230
Szacowane czasy dostaw - otwiera się w nowym oknie lub nowej karcie uwzględniają podany przez sprzedawcę czas na wysłanie przesyłki, kod pocztowy nadawcy, kod pocztowy odbiorcy i czas przyjęcia. Czasy te zależą od wybranego rodzaju usługi wysyłkowej oraz czasu rozliczenia płatnościrozliczona płatność - otwiera się w nowym oknie lub nowej karcie. Czasy dostawy mogą się różnić, szczególnie w okresach największego ruchu.
Zwroty:
Zwrot w ciągu 30 dni. Za wysyłkę zwrotną płaci sprzedawca. Zobacz szczegóły- aby uzyskać więcej informacji dotyczących zwrotów
Płatności:
     

Kupuj bez obaw

Gwarancja zwrotu pieniędzy eBay
Otrzymasz przedmiot, jaki zamawiasz, albo zwrot pieniędzy. 

Informacje o sprzedawcy

Zarejestrowany jako sprzedawca-firma
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 384276032017
Ostatnia aktualizacja: 16-08-2023 17:26:56 CEST Wyświetl wszystkie poprawkiWyświetl wszystkie poprawki

Parametry przedmiotu

Stan
Nowy: Nowa, nieczytana, nieużywana książka w idealnym stanie, wszystkie strony, bez uszkodzeń. Aby ...
ISBN
9781607521501
EAN
9781607521501
Book Title
Predator's Game-Changing Designs : Research-Based Tools
Item Length
9.2in
Publisher
Information Age Publishing, Incorporated
Publication Year
2009
Format
Trade Paperback
Language
English
Item Height
0.5in
Author
Joni A. Graen, George B. Graen
Genre
Business & Economics
Topic
Leadership, Structural Adjustment, Management, Strategic Planning, Organizational Development
Item Width
6.1in
Item Weight
12.5 Oz
Number of Pages
246 Pages

O tym produkcie

Product Information

A volume in LMX Leadership: The Series Series Editor George B. Graen, University of Illinois at Urbana-Champaign (Retired) When the tried and true formula for an organization's performance (its game plan) begins to fail, it must change its game or become obsolete. Publicly recognizing that the old formula is becoming less useful and a new formula must be developed and implemented is difficult for most stakeholders, but for survival the stages of grief must be endured and the conclusion accepted. Moreover, the romance of the "grand old formula" must be overcome by the realization that a new and more attractive formula must be invented or found to replace it. The fate of thousands of organizations that did not change their games when WalMart came to town bears witness to the Iron Law of Capitalistic Markets: "Change your game when necessary to remain competitive". As Mr. Sam Walton told my son, Mike, stay the course as long as you can, but be willing to change it when it's not working. Clearly, Mr. Sam's prot g s got the message. This book describes game-changing designs using the latest research-based strategies for inside organizational participants from CEOs, Boards of Directors, top, middle and lower managers and participants, and those people outside with a stake in its continued performance. We have had the unique opportunity to understand from the "inside-out" both Mr. Sam Walton's miracle at WalMart and the great turnaround at Cincinnati's Procter and Gamble over the last 15 plus years. We conclude from these studies that Mr. Sam has become a modern patron saint of American game-changers. WalMart has been seen by most business reviewers as a clear business case study of a "stay the course" formula of "lowest price" for the customer, but our research shows that Mr. Sam created a "game-changing design culture". Yes, Mr. Sam began to build his juggernaut using a "lowest price" strategy that changed the game by "shock and awe" strategies in small markets. Moreover, Mr. Sam next changed the game by employing advanced information technology to reduce supplychain costs and go international. Later, Mr. Sam changed the game again by partnering with his reluctant vendors and requiring that most large suppliers maintain a permanent WalMart team near WalMart headquarters in Bentonville, Arkansas. Later, Mr. Scott, the CEO successor to Mr. Sam, changed the game again by "going green". In addition, the effective integrative partnering with originally adversarial supplier teams by Mike Graen's coaches set of new standard for inter-organizational cooperation. Mr. Sam's legacy continues to inspire new game-changing designs across many different kinds of organizations in America and beyond. Once CEOs understand that their competition is as bright and hard working as they and they need to leap-frog to new games, Mr. Sam's examples of carefully designed and implemented game-changing research-based innovations become their bible. As our domestic and international markets have become increasingly discontinuous and what worked yesterday doesn't work today, our CEOs should look to Mr. Sam's approach that changed the game before his competitors many times.

Product Identifiers

Publisher
Information Age Publishing, Incorporated
ISBN-10
1607521504
ISBN-13
9781607521501
eBay Product ID (ePID)
80003616

Product Key Features

Book Title
Predator's Game-Changing Designs : Research-Based Tools
Author
Joni A. Graen, George B. Graen
Format
Trade Paperback
Language
English
Topic
Leadership, Structural Adjustment, Management, Strategic Planning, Organizational Development
Publication Year
2009
Genre
Business & Economics
Number of Pages
246 Pages

Dimensions

Item Length
9.2in
Item Height
0.5in
Item Width
6.1in
Item Weight
12.5 Oz

Additional Product Features

Lc Classification Number
Hd58.8.P733 2009
Copyright Date
2009
Lccn
2009-021554
Dewey Decimal
658.4/06
Dewey Edition
22

Opis przedmiotu podany przez sprzedawcę

Redux Books

Redux Books

99,8% opinii pozytywnych
Sprzedane przedmioty: 18 tys.
Zwykle odpowiada w ciągu 24 godzin

Oceny szczegółowe

Średnia z ostatnich 12 miesięcy

Dokładność opisu
4.9
Przystępny koszt wysyłki
5.0
Szybkość wysyłki
5.0
Komunikacja
5.0
Zarejestrowany jako sprzedawca-firma

Opinie sprzedawców (5 840)

6***r (1)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Good experience. Thanks.
1***5 (906)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Great seller!
3***d (1607)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
ok