Zdjęcie 1 z 2
Zdjęcie 1 z 2
Keegan, Warren J. : Global Marketing Management Expertly Refurbished Product
Great Prices & Quality from musicMagpie. 10m+ Feedbacks
GBP 2,99
Około15,34 zł
Stan:
“This product has passed our meticulous quality checks and is guaranteed to be in good condition. ”... Zobacz więcejinformacji o stanie
Dobry
Książka, która była czytana, ale nadal jest w dobrym stanie. Na okładce widoczne są nieznaczne ślady używania, np. zadrapania, ale książka nie jest rozerwana i nie ma dziur. Przy książkach w twardej oprawie mogą brakować obwoluty. Większość stron jest nieuszkodzona tzn., że ewentualne zagięcia lub rozdarcia są sporadyczne, podkreślenia ołówkiem są minimalne i nie ma żadnych zaznaczeń markerem czy notatek na marginesach. Książka ma wszystkie strony. Aby poznać więcej szczegółów i opis uszkodzeń lub wad, zobacz aukcję sprzedającego.
Wysyłka:
GBP 3,99 (około 20,46 zł) Economy Int'l Postage.
Znajduje się w: England, Wielka Brytania
Dostawa:
Szacowana między Pn, 30 wrz a Pt, 25 paź do 43230
Wysyłka dzisiaj, jeśli zapłacisz w ciągu 3 godz. 46 min
Zwroty:
Zwrot w ciągu 30 dni. Za wysyłkę zwrotną płaci kupujący.
Płatności:
Kupuj bez obaw
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 384411782581
Ostatnia aktualizacja: 28-08-2024 19:03:08 CEST Wyświetl wszystkie poprawkiWyświetl wszystkie poprawki
Parametry przedmiotu
- Stan
- Dobry
- Uwagi sprzedawcy
- Book Title
- Global Marketing Management
- ISBN
- 9780132971867
- Publication Year
- 1994
- Type
- Textbook
- Format
- Paperback
- Language
- English
- Publication Name
- Global Marketing Management
- Item Height
- 235 mm
- Publisher
- Pearson Education The Limited
- Item Width
- 178 mm
- Subject
- Management, Business
- Item Weight
- 1183 g
- Number of Pages
- 720 Pages
O tym produkcie
Product Information
This edition focuses on global markets and the threat of global competition across a broad spectrum of industries. Updated contents reflect the latest research findings and practice, drawing on the insight of an advisory board of executive and consulting experts.
Product Identifiers
Publisher
Pearson Education The Limited
ISBN-13
9780132971867
eBay Product ID (ePID)
91769675
Product Key Features
Publication Name
Global Marketing Management
Format
Paperback
Language
English
Subject
Management, Business
Publication Year
1994
Type
Textbook
Number of Pages
720 Pages
Dimensions
Item Height
235 mm
Item Width
178 mm
Item Weight
1183 g
Additional Product Features
Country/Region of Manufacture
United Kingdom
Opis przedmiotu podany przez sprzedawcę
Informacje o firmie
Entertainment Magpie Ltd
Customer Services
One Stockport Exchange
First Floor
Stockport
Cheshire
SK1 3SW
United Kingdom
Numer VAT (NIP):
- GB 226498384
Numer rejestracyjny (REGON):
- 06277562
Oświadczam, że wszystkie moje działania związane ze sprzedażą będą zgodne z wszystkimi przepisami i regulacjami UE.
Numer CRN:
- 06277562
Zarejestrowany jako sprzedawca-firma
Opinie sprzedawców (18 851 514)
- 5***i (6603)- Opinie wystawione przez kupującego.Ostatni miesiącZakup potwierdzonyGreat item.Very Many Thanks.A******
- 7***_ (335)- Opinie wystawione przez kupującego.Ostatni miesiącZakup potwierdzonyBrilliant thank you
- g***w (126)- Opinie wystawione przez kupującego.Ostatni miesiącZakup potwierdzonyGreat