|Wystawione w kategorii:
Masz taki przedmiot na sprzedaż?

PR 2.0: New Media, New Tools, New Audiences-Breakenridge, Deirdre K.-Hardcover-0

Stan:
Bardzo dobry
Cena:
GBP 3,49
Około17,39 zł
Wysyłka:
GBP 6,48 (około 32,29 zł) Wysyłka standardowa. Zobacz szczegółydla wysyłki
Znajduje się w: Ammanford, Wielka Brytania
Dostawa:
Szacowana między Wt, 28 maj a Cz, 13 cze do 43230
Szacowane czasy dostaw - otwiera się w nowym oknie lub nowej karcie uwzględniają podany przez sprzedawcę czas na wysłanie przesyłki, kod pocztowy nadawcy, kod pocztowy odbiorcy i czas przyjęcia. Czasy te zależą od wybranego rodzaju usługi wysyłkowej oraz czasu rozliczenia płatnościrozliczona płatność - otwiera się w nowym oknie lub nowej karcie. Czasy dostawy mogą się różnić, szczególnie w okresach największego ruchu.
Sprzedawca wysyła przedmiot w ciągu 1 dnia po otrzymaniu rozliczonej płatności.
Zwroty:
Zwrot w ciągu 60 dni. Za wysyłkę zwrotną płaci kupujący. Zobacz szczegóły- aby uzyskać więcej informacji dotyczących zwrotów
Płatności:
     

Kupuj bez obaw

Gwarancja zwrotu pieniędzy eBay
Otrzymasz przedmiot, jaki zamawiasz, albo zwrot pieniędzy. 

Informacje o sprzedawcy

Zarejestrowany jako sprzedawca-firma
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 385055693020
Ostatnia aktualizacja: 19-01-2024 03:36:11 CET Wyświetl wszystkie poprawkiWyświetl wszystkie poprawki

Parametry przedmiotu

Stan
Bardzo dobry: Książka była czytana i nie wygląda jak nowa, ale jest nadal w doskonałym stanie. ...
Book Title
PR 2.0: New Media, New Tools, New Audiences
ISBN
9780321510075
Publication Year
2008
Type
Textbook
Format
Hardcover
Language
English
Publication Name
Pr 2.0: New Media, New Tools, New Audiences
Item Height
236mm
Author
Deirdre K. Breakenridge
Publisher
Pearson Education (Us)
Item Width
158mm
Subject
Marketing
Item Weight
502g
Number of Pages
304 Pages

O tym produkcie

Product Information

Praise for PR 2.0 An 'easy read' filled with practical examples of how marketing professionals can leverage these new tools to enhance PR activities. The 'Interviews with the Experts' sections were especially useful in helping to highlight how companies have benefited from PR2.0. Maura Mahoney, Senior Director, RCN Metro Optical Networks P.R. 2.0 is a must-read for any marketing or PR professional. It is filled with expert advice, real-world examples, and practical guidance to help us better understand the new media tools and social networking concepts available and how we can use them for our specific branding needs. This book is excellent for someone who is trying to understand the new web-based media and social networking concepts, as well those who are experienced in applying the new media tools and are curious about what everyone else is doing and what tools are producing the best ROI. This isn't a book filled with simple tips and tricks--it's an essential guidebook for the marketing/PR professional to better understand the new media options and how to apply them effectively to achieve results. Jenny Fisher, Director Sales and Marketing Operations, Catalent Pharma Solutions Wading through the thicket of expanding Internet tools--from MySpace to Facebook, from Twitter to Flickr--is no easy challenge. And once you finally understand these strange new art forms, how the heck do you harness them? Answer: You buy this book. Deirdre Breakenridge knows the Net--how to measure it, monitor it, and use it to maximize public relations performance. Best of all, she explains it in a style that even a Luddite can comprehend. Fraser P. Seitel, author of The Practice of Public Relations and coauthor of IdeaWise The New Future of Public Relations! In today's Web 2.0 world, traditional methods of communication won't reach your audiences, much less convince them. Here's the good news: Powerful new tools offer you an unprecedented opportunity to start a meaningful two-way conversation with everyone who matters to you. In PR 2.0, Deirdre Breakenridge helps you master these tools and use them to the fullest possible advantage in all your public relations work. You'll learn the best ways to utilize blogs, social networking, online newswires, RSS technology, podcasts, and the rest of today's Web 2.0 tools. Breakenridge shows how to choose the right strategies for each PR scenario and environment, keep the best Web 1.0 tools, and stop using outmoded tactics that have rapidly become counterproductive. Breakenridge introduces an extraordinary array of new PR best practices, including setting up online newsrooms, using visual and social media in releases, and leveraging new online research and analytics tools. She offers powerful new ways to think about PR, plan for it, and react to the new PR challenges the Web presents. Breakenridge also includes interviews with today's leading PR 2.0 practitioners. PR 1.0 vs. PR 2.0 Identify the needs of companies and clients, and how to integrate them for greatest effectiveness Reaching today's crucial wired media Powerful new strategies for pitching and media distribution Best uses of traditional PR tactics Better ways to use viral marketing, online newsletters, e-blasts, VNRs, and webcasts PR 2.0: Making the most of the newest tools Interactive online newsrooms, visual media, blogs, RSS, podcasts, and beyond Social media: Your new 24/7 focus panel Powerful new ways to capture emerging customer desires and needs

Product Identifiers

Publisher
Pearson Education (Us)
ISBN-13
9780321510075
eBay Product ID (ePID)
89110713

Product Key Features

Author
Deirdre K. Breakenridge
Publication Name
Pr 2.0: New Media, New Tools, New Audiences
Format
Hardcover
Language
English
Subject
Marketing
Publication Year
2008
Type
Textbook
Number of Pages
304 Pages

Dimensions

Item Height
236mm
Item Width
158mm
Item Weight
502g

Additional Product Features

Title_Author
Deirdre K. Breakenridge
Country/Region of Manufacture
United States

Opis przedmiotu podany przez sprzedawcę

Informacje o firmie

Goldstone Books Ltd
Ashley Stamford-Plows
Cilyrychen Industrial Estate
Llandybie
Ammanford
Carmarthenshire
SA18 3GY
United Kingdom
Pokaż informacje kontaktowe
:nofeleT07076296210
:liam-Eku.oc.skoobenotsdlog@secivresremotsuc
Numer VAT (NIP):
  • GB 920299721
Numer rejestracyjny (REGON):
  • 06817864
Oświadczam, że wszystkie moje działania związane ze sprzedażą będą zgodne z wszystkimi przepisami i regulacjami UE.
Goldstone Books

Goldstone Books

99,3% opinii pozytywnych
Sprzedane przedmioty: 2,3 mln

Oceny szczegółowe

Średnia z ostatnich 12 miesięcy

Dokładność opisu
4.9
Przystępny koszt wysyłki
5.0
Szybkość wysyłki
4.9
Komunikacja
5.0
Zarejestrowany jako sprzedawca-firma

Opinie sprzedawców (1 086 966)

a***y (373)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
As described would buy from again
6***n (136)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Great transaction Swift delivery Thank you
9***1 (195)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Very pleased Thank you 😊