Zdjęcie 1 z 10
Marketing: Wprowadzenie Philipa Kotlera i Gary'ego Armstronga (2016, Handel...–
Stan:
Cena:
US $13,99
Około55,40 zł
Poprzednio US $19,99
Zaoszczędź US $6,00 (30% taniej)
Najlepsza oferta:
Wysyłka:
Znajduje się w: Sandy, Utah, Stany Zjednoczone
Dostawa:
Szacowana między Pn, 10 cze a Cz, 13 cze do 43230
Zwroty:
Zwrot w ciągu 30 dni. Za wysyłkę zwrotną płaci sprzedawca. Zobacz szczegóły- aby uzyskać więcej informacji dotyczących zwrotów
Płatności:
Kupuj bez obaw
Informacje o sprzedawcy
- 99,8% opinii pozytywnych
Zarejestrowany jako sprzedawca-firma
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 385488641587
Ostatnia aktualizacja: 01-05-2024 04:20:51 CEST Wyświetl wszystkie poprawkiWyświetl wszystkie poprawki
Parametry przedmiotu
- Stan
- Subject
- Marketing / General
- ISBN
- 9780134149530
- Subject Area
- Business & Economics
- Publication Name
- Marketing : an Introduction
- Item Length
- 0.4 in
- Publisher
- Pearson Education
- Publication Year
- 2016
- Type
- Textbook
- Format
- Trade Paperback
- Language
- English
- Item Height
- 0.4 in
- Item Width
- 0.4 in
- Item Weight
- 44.4 Oz
- Number of Pages
- 672 Pages
O tym produkcie
Product Information
For undergraduate courses on the Principles of Marketing. An Introduction to the World of Marketing Using a Proven, Practical, and Engaging Approach Marketing: An Introduction shows students how customer value-creating it and capturing it-drives every effective marketing strategy. Using an organization and learning design that includes real-world examples and information that help bring marketing to life, the text gives readers everything they need to know about marketing in an effective and engaging total learning package. The Thirteenth Edition reflects the latest trends in marketing, including new coverage on online, social media, mobile, and other digital technologies, leaving students with a richer understanding of basic marketing concepts, strategies, and practices. Also available with MyMarketingLabTM This title is also available with MyMarketingLab -- an online homework, tutorial, and assessment program designed to work with this text to engage students and improve results. Within its structured environment, students practice what they learn, test their understanding, and pursue a personalized study plan that helps them better absorb course material and understand difficult concepts. Students, if interested in purchasing this title with MyMarketingLab, ask your instructor for the correct package ISBN and Course ID. Instructors, contact your Pearson representative for more information.
Product Identifiers
Publisher
Pearson Education
ISBN-10
013414953x
ISBN-13
9780134149530
eBay Product ID (ePID)
5038308325
Product Key Features
Publication Name
Marketing : an Introduction
Format
Trade Paperback
Language
English
Subject
Marketing / General
Publication Year
2016
Type
Textbook
Subject Area
Business & Economics
Number of Pages
672 Pages
Dimensions
Item Length
0.4 in
Item Height
0.4 in
Item Width
0.4 in
Item Weight
44.4 Oz
Additional Product Features
Edition Number
13
LCCN
2015-044448
Lc Classification Number
Hf5415
Table of Content
Part 1: Defining Marketing and the Marketing Process 1. Marketing Creating Customer Value and Engagement 2. Company and Marketing Strategy Partnering to Build Customer Engagement, Value, and Relationships Part 2: Understanding the Marketplace and Customer Value 3. Analyzing the Marketing Environment 4. Managing Marketing Information to Gain Customer Insights 5. Understanding Consumer and Business Buyer Behavior Part 3: Designing a Customer Value-Driven Marketing Strategy and Mix 6. Customer Value-Driven Marketing Strategy Creating Value for Target Customers 7. Product, Services, and Brands Building Customer Value 8. Developing New Products and Managing the Product Life Cycle 9. Pricing Understanding and Capturing Customer Value 10. Marketing Channels Delivering Customer Value 11. Retailing and Wholesaling 12. Engaging Customers and Communicating Customer Value Advertising and Public Relations 13. Personal Selling and Sales Promotion 14. Direct, Online, Social Media, and Mobile Marketing Part 4: Extending Marketing 15. The Global Marketplace 16. Sustainable Marketing Social Responsibility and Ethics Appendix 1. Company Cases Appendix 2. Marketing Plan Appendix 3. Marketing by the Numbers Appendix 4. Careers in Marketing References Glossary Credits Index
Copyright Date
2017
Target Audience
College Audience
Dewey Decimal
658.8
Dewey Edition
23
Illustrated
Yes
Opis przedmiotu podany przez sprzedawcę
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 385488641587
Ostatnia aktualizacja: 01-05-2024 04:20:51 CEST Wyświetl wszystkie poprawkiWyświetl wszystkie poprawki
Wysyłka i obsługa
Lokalizacja przedmiotu:
Sandy, Utah, Stany Zjednoczone
Wysyłka do:
Afganistan, Albania, Algieria, Andora, Angola, Anguilla, Antigua i Barbuda, Arabia Saudyjska, Argentyna, Armenia, Aruba, Australia, Austria, Azerbejdżan, Bahamy, Bahrajn, Bangladesz, Belgia, Belize, Benin, Bermudy, Bhutan, Boliwia, Botswana, Bośnia i Hercegowina, Brazylia, Brunei, Burkina Faso, Burundi, Bułgaria, Chile, Chiny, Chorwacja, Cypr, Czad, Czarnogóra, Czechy, Dania, Demokratyczna Republika Konga, Dominikana, Dżibuti, Egipt, Ekwador, Erytrea, Estonia, Eswatini, Etiopia, Fidżi, Filipiny, Finlandia, Francja, Gabon, Gambia, Ghana, Gibraltar, Grecja, Grenada, Grenlandia, Gruzja, Gujana, Gwatemala, Gwinea, Gwinea Bissau, Gwinea Równikowa, Haiti, Hiszpania, Holandia, Honduras, Hongkong, Indie, Indonezja, Irlandia, Islandia, Izrael, Jamajka, Japonia, Jemen, Jordania, Kajmany, Kambodża, Kamerun, Kanada, Katar, Kazachstan, Kenia, Kirgistan, Kiribati, Kolumbia, Kongo, Korea Południowa, Kostaryka, Kuwejt, Laos, Lesotho, Liban, Liberia, Liechtenstein, Litwa, Luksemburg, Macedonia Północna, Madagaskar, Makau, Malawi, Malediwy, Malezja, Mali, Malta, Maroko, Mauretania, Mauritius, Meksyk, Monako, Mongolia, Montserrat, Mozambik, Mołdawia, Namibia, Nauru, Nepal, Niemcy, Niger, Nigeria, Nikaragua, Norwegia, Nowa Zelandia, Oman, Pakistan, Panama, Papua-Nowa Gwinea, Paragwaj, Peru, Polska, Portugalia, Południowa Afryka, Republika Zielonego Przylądka, Republika Środkowoafrykańska, Rumunia, Rwanda, Saint Kitts i Nevis, Saint Lucia, Saint Vincent i Grenadyny, Salwador, Samoa Zachodnie, San Marino, Senegal, Serbia, Seszele, Sierra Leone, Singapur, Sri Lanka, Stany Zjednoczone, Surinam, Szwajcaria, Szwecja, Słowacja, Słowenia, Tadżykistan, Tajlandia, Tajwan, Tanzania, Togo, Tonga, Trynidad i Tobago, Tunezja, Turcja, Turkmenistan, Turks i Caicos, Uganda, Urugwaj, Uzbekistan, Vanuatu, Wallis i Futuna, Watykan, Wielka Brytania, Wietnam, Wybrzeże Kości Słoniowej, Wyspy Salomona, Węgry, Włochy, Zambia, Zimbabwe, Zjednoczone Emiraty Arabskie, Łotwa
Wykluczenia:
Barbados, Gujana Francuska, Gwadelupa, Libia, Martynika, Nowa Kaledonia, Polinezja Francuska, Reunion, Rosja, Ukraina, Wenezuela
Wysyłka i obsługa | Do | Usługa | Dostawa*Zobacz uwagi o dostawie |
---|---|---|---|
US $5,61 (około 22,22 zł) | Stany Zjednoczone | Wysyłka ekonomiczna (USPS Media MailTM) | Szacowana między Pn, 10 cze a Cz, 13 cze do 43230 |
Czas na wysłanie |
---|
Zwykle wysyłam przesyłkę w ciągu 1 dnia roboczego po otrzymaniu rozliczonej płatności. |
Podatki |
---|
Podczas realizacji transakcji mogą zostać naliczone podatki. Dowiedz się więcejDowiedz się więcej o płaceniu podatku za zakupy na eBay. |
Podatek od sprzedaży dla przedmiotu nr 385488641587
Podatek od sprzedaży dla przedmiotu nr 385488641587
Sprzedawca nalicza podatek od sprzedaży dla przedmiotów wysyłanych do następujących stanów:
Stan | Stawka podatku od sprzedaży |
---|
Warunki zwrotów
Po otrzymaniu przedmiotu skontaktuj się ze sprzedawcą w ciągu | Zwrot pieniędzy zostanie dokonany jako | Wysyłka zwrotna |
---|---|---|
30 dni | Zwrot gotówki | Za wysyłkę zwrotną płaci sprzedawca |
Sprzedawca jest odpowiedzialny za opłacenie kosztów wysyłki zwrotnej.
Szczegóły warunków zwrotów |
---|
Zwroty są przyjmowane |
Szczegóły dotyczące płatności
Formy płatności
Popularne kategorie z tego Sklepu
Zarejestrowany jako sprzedawca-firma
Opinie sprzedawców (1 956)
n***t (926)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
As described
n***o (1673)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Recommended
n***u (488)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
I love the books, thank you so much! And for the lagniappe….+1!!!! I recommend this eBay seller, honest, super fast shipping and care with packing! AAA+++