|Wystawione w kategorii:
Skończył się zapas tego przedmiotu.
Masz taki przedmiot na sprzedaż?

Principles of Marketing,Philip Kotler, Gary Armstrong- 978013721

Stan:
Dobry
Cena:
GBP 3,28
Około16,29 zł
Wysyłka:
GBP 8,99 (około 44,65 zł) Wysyłka standardowa. Zobacz szczegółydla wysyłki
Znajduje się w: South East, Wielka Brytania
Dostawa:
Szacowana między Wt, 21 maj a Pt, 7 cze do 43230
Szacowane czasy dostaw - otwiera się w nowym oknie lub nowej karcie uwzględniają podany przez sprzedawcę czas na wysłanie przesyłki, kod pocztowy nadawcy, kod pocztowy odbiorcy i czas przyjęcia. Czasy te zależą od wybranego rodzaju usługi wysyłkowej oraz czasu rozliczenia płatnościrozliczona płatność - otwiera się w nowym oknie lub nowej karcie. Czasy dostawy mogą się różnić, szczególnie w okresach największego ruchu.
Sprzedawca wysyła przedmiot w ciągu 1 dnia po otrzymaniu rozliczonej płatności.
Zwroty:
Zwrot w ciągu 30 dni. Za wysyłkę zwrotną płaci kupujący. Zobacz szczegóły- aby uzyskać więcej informacji dotyczących zwrotów
Płatności:
     

Kupuj bez obaw

Gwarancja zwrotu pieniędzy eBay
Otrzymasz przedmiot, jaki zamawiasz, albo zwrot pieniędzy. 

Informacje o sprzedawcy

Zarejestrowany jako sprzedawca-firma
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 385510342745
Ostatnia aktualizacja: 02-05-2024 08:36:57 CEST Wyświetl wszystkie poprawkiWyświetl wszystkie poprawki

Parametry przedmiotu

Stan
Dobry: Książka, która była czytana, ale nadal jest w dobrym stanie. Na okładce widoczne są ...
Book Title
Principles of Marketing,Philip Kotler, Gary Armstrong- 978013721
ISBN
9780137216895
EAN
9780137216895
Publication Year
1991
Type
Textbook
Format
Paperback
Language
English
Publication Name
Principles of Marketing
Item Height
276mm
Author
Philip Kotler, Gary Armstrong
Publisher
Pearson Education The Limited
Item Width
217mm
Subject
Marketing
Item Weight
1532g
Number of Pages
688 Pages

O tym produkcie

Product Information

This text offers coverage of: finding competitive advantage and differentiating the marketing offer; global marketing; the impact of a united Europe in 1992; service marketing strategy; integrated direct marketing and database marketing; geodemographic segmentation; micromarketing; speed as strategy (turbomarketing); brand and category management; environmentalism and green marketing.

Product Identifiers

Publisher
Pearson Education The Limited
ISBN-13
9780137216895
eBay Product ID (ePID)
91740824

Product Key Features

Author
Philip Kotler, Gary Armstrong
Publication Name
Principles of Marketing
Format
Paperback
Language
English
Subject
Marketing
Publication Year
1991
Type
Textbook
Number of Pages
688 Pages

Dimensions

Item Height
276mm
Item Width
217mm
Item Weight
1532g

Additional Product Features

Title_Author
Philip Kotler, Gary Armstrong
Country/Region of Manufacture
United Kingdom

Opis przedmiotu podany przez sprzedawcę

Informacje o firmie

Wrap Ltd.
Mubin Ahmed
Unit 4
119 Loverock Road
Reading
Berkshire
RG30 1DZ
United Kingdom
Pokaż informacje kontaktowe
:nofeleT60358080080
:liam-Eten.aidemnorihc@kuyabe
Numer VAT (NIP):
  • GB 724 4981 18
Numer rejestracyjny (REGON):
  • 03800600
Oświadczam, że wszystkie moje działania związane ze sprzedażą będą zgodne z wszystkimi przepisami i regulacjami UE.
Chiron_Media_Store

Chiron_Media_Store

99,3% opinii pozytywnych
Sprzedane przedmioty: 4,0 mln

Oceny szczegółowe

Średnia z ostatnich 12 miesięcy

Dokładność opisu
4.9
Przystępny koszt wysyłki
5.0
Szybkość wysyłki
4.9
Komunikacja
4.9
Zarejestrowany jako sprzedawca-firma

Opinie sprzedawców (1 231 385)

g***s (4919)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
super, gerne wieder
c***a (1006)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Quick delivery & book in great condition. Thank you.
c***a (1006)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Quick delivery & book in great condition. Thank you.