|Wystawione w kategorii:
Masz taki przedmiot na sprzedaż?

Principles of Marketing: European Edition By Philip Kotler, Gar

Stan:
Dobry
Slight Creasing To Spine and Wear To Edges Of Pages
Dostępne: 4
Cena:
AU $45,07
Około117,62 zł
Wysyłka:
Nie ma wysyłki do: Stany Zjednoczone. Zobacz szczegółydla wysyłki
Znajduje się w: South East, Wielka Brytania
Dostawa:
Czas zmienny
Zwroty:
Zwrot w ciągu 30 dni. Za wysyłkę zwrotną płaci kupujący. Zobacz szczegóły- aby uzyskać więcej informacji dotyczących zwrotów
Płatności:
     

Kupuj bez obaw

Najlepszy Sprzedawca
Zaufany sprzedawca, szybka wysyłka i łatwe zwroty. 
Gwarancja zwrotu pieniędzy eBay
Otrzymasz przedmiot, jaki zamawiasz, albo zwrot pieniędzy. 

Informacje o sprzedawcy

Zarejestrowany jako sprzedawca-firma
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 385606000238
Ostatnia aktualizacja: 09-05-2024 07:06:21 CEST Wyświetl wszystkie poprawkiWyświetl wszystkie poprawki

Parametry przedmiotu

Stan
Dobry
Książka, która była czytana, ale nadal jest w dobrym stanie. Na okładce widoczne są nieznaczne ślady używania, np. zadrapania, ale książka nie jest rozerwana i nie ma dziur. Przy książkach w twardej oprawie mogą brakować obwoluty. Większość stron jest nieuszkodzona tzn., że ewentualne zagięcia lub rozdarcia są sporadyczne, podkreślenia ołówkiem są minimalne i nie ma żadnych zaznaczeń markerem czy notatek na marginesach. Książka ma wszystkie strony. Aby poznać więcej szczegółów i opis uszkodzeń lub wad, zobacz aukcję sprzedającego. Zobacz wszystkie definicje stanuotwiera się w nowym oknie lub nowej karcie
Uwagi sprzedawcy
“Slight Creasing To Spine and Wear To Edges Of Pages”
Book Title
Principles of Marketing: European Edition By Philip Kotler, Gar
UPC
9780132622547
ISBN
9780132622547
EAN
9780132622547
Type
Textbook
Format
Paperback
Language
English
Author
John Saunders, Veronica Wong, Philip Kotler, Gary Armstrong, Etc.
Publisher
Financial Times Prentice Hall, Pearson Education (US)
Subject
Sales & Marketing

O tym produkcie

Product Information

Full colour text revised in parallel with the US 8/e. KASW is a comprehensive, broad-based and challenging introductory text which describes and analyses the basic concepts and strategic role of marketing and its practical application in managerial decision-making. Illustrative examples and cases are drawn t only from Europe, but from North America, Southeast Asia and Africa, and cover a broad range of products and services. Parts 1-3 of the text cover the context of marketing and strategic issues, and are followed in parts 4-7 by coverage of the four marketing mix elements. Extensive market research for this new edition resulted in three main areas for revision, with the overall objective of retaining the strengths and rigour of the 1e while making it more appealing/suitable for lower-level institutions/courses: *Improved signposting and navigation within chapters to highlight core/basic material. *Reduce density of text narrative and design, so improving digestion/accessibility of text. *Improved consistency, flexibility and level/range of case material/questions and assessment material. Lecturer Resource Manual: c 300 pages, looseleaf/pre-punched (0-13-262262-9).Chapter objectives/overviews; OHP tes; discussion issues guide answers; case study debriefs. OHP Masters: c 150 A4 black/white sheets in new vertical format (0-13-934399-7). PowerPoint CD-ROM: c 150 full-colour slides (0-13-934381-4). PHLIP site - 1999. Interactive Marketing Software: Student Edition (0-87777586-9.) Interactive Marketing and text Value Pack (A GBP30.95/$55.95) (0-13-934407-1).

Product Identifiers

Publisher
Financial Times Prentice Hall, Pearson Education (US)
ISBN-10
0132622548
ISBN-13
9780132622547
eBay Product ID (ePID)
103701171

Product Key Features

Author
John Saunders, Veronica Wong, Philip Kotler, Gary Armstrong, Etc.
Format
Paperback
Language
English
Subject
Sales & Marketing
Type
Textbook

Additional Product Features

Place of Publication
Upper Saddle River
Revised by
Gary Armstrong,Etc.
Content Note
Indexes, Glossary
Out-Of-Print Date
04/07/2001
Date of Publication
17/08/1998
Edition Statement
2nd Revised Edition
Country of Publication
United States

Opis przedmiotu podany przez sprzedawcę

Informacje o firmie

WRAP Ltd
Unit 4
119 Loverock Road
Reading
Berkshire
RG30 1DZ
United Kingdom
Numer VAT (NIP):
  • GB 724498118
Numer rejestracyjny (REGON):
  • 03800600
Oświadczam, że wszystkie moje działania związane ze sprzedażą będą zgodne z wszystkimi przepisami i regulacjami UE.
The_Book_Fountain

The_Book_Fountain

98,9% opinii pozytywnych
Sprzedane przedmioty: 552 tys.

Oceny szczegółowe

Średnia z ostatnich 12 miesięcy

Dokładność opisu
4.9
Przystępny koszt wysyłki
4.9
Szybkość wysyłki
4.9
Komunikacja
5.0
Zarejestrowany jako sprzedawca-firma

Opinie sprzedawców (224 550)

t***6 (1550)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Took awhile for delivery but finally got it & very happy. Thank you seller!
y***5 (701)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Great seller, fast posting ,well packaged would deal with anytime.
e***o (1083)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Item as described thank you