Masz taki przedmiot na sprzedaż?

Play to Win by La Piana, David

Stan:
Dobry
Wysyłka:
Bezpłatnie Economy Shipping. Zobacz szczegółydla wysyłki
Znajduje się w: Eugene, Oregon, Stany Zjednoczone
Dostawa:
Szacowana między Śr, 26 cze a Pn, 1 lip do 43230
Czas dostawy jest szacowany naszą metodą na podstawie odległości między kupującym a lokalizacją przedmiotu, wybranej usługi wysyłkowej, historii wysyłek sprzedawcy i innych czynników. Czasy dostawy mogą się różnić, szczególnie w okresach największego ruchu.
Zwroty:
Zwrot w ciągu 30 dni. Za wysyłkę zwrotną płaci kupujący. Zobacz szczegóły- aby uzyskać więcej informacji dotyczących zwrotów
Płatności:
     

Kupuj bez obaw

Najlepszy Sprzedawca
Zaufany sprzedawca, szybka wysyłka i łatwe zwroty. 
Gwarancja zwrotu pieniędzy eBay
Otrzymasz przedmiot, jaki zamawiasz, albo zwrot pieniędzy. 

Informacje o sprzedawcy

Zarejestrowany jako sprzedawca-firma
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 385707624861
Ostatnia aktualizacja: 11-07-2023 06:21:00 CEST Wyświetl wszystkie poprawkiWyświetl wszystkie poprawki

Cały przychód netto zostanie przekazany organizacji St. Vincent de Paul of Lane County

We assist the poor and those in need of consolation, seeking out and utilizing every resource. Being mindful of the sanctity and dignity of all, any charitable work that advances those goals is within ...
  • Oficjalna aukcja eBay for Charity. Dowiedz się więcej
  • Ta sprzedaż wspiera zweryfikowanego partnera non profit.

Parametry przedmiotu

Stan
Dobry: Książka, która była czytana, ale nadal jest w dobrym stanie. Na okładce widoczne są ...
Book Title
Play to Win
ISBN
9780787968137
EAN
9780787968137
Subject Area
Business & Economics
Publication Name
Play to Win : the Nonprofit Guide to Competitive Strategy
Item Length
9.6 in
Publisher
Wiley & Sons, Incorporated, John
Subject
Nonprofit Organizations & Charities / Management & Leadership, Nonprofit Organizations & Charities / General
Publication Year
2004
Type
Textbook
Format
Hardcover
Language
English
Item Height
0.9 in
Author
David Lapiana
Item Width
7.3 in
Item Weight
19.6 Oz
Number of Pages
240 Pages

O tym produkcie

Product Information

Play to Win offers nonprofit leaders the help they need to develop their organization's unique competitive advantages and to use the power of competitive strategies to build their organization's capacity for advancing its mission. This book offers a clear description of competition and discusses its practical, ethical, and political ramifications within the nonprofit sector. It demonstrates how, by being a more effective competitor, a nonprofit can enhance its chances for both programmatic and financial success. Play to Win is filled with practical tools for assessing a nonprofit's position in the marketplace and developing winning competitive strategies. Read a Charity Chanel review: http://charitychannel.com/publish/templates/?a=4864&z=25 2006 Terry McAdam Award Honorable Mention: http://www.allianceonline.org/publications/mcadam06.page

Product Identifiers

Publisher
Wiley & Sons, Incorporated, John
ISBN-10
0787968137
ISBN-13
9780787968137
eBay Product ID (ePID)
30758220

Product Key Features

Author
David Lapiana
Publication Name
Play to Win : the Nonprofit Guide to Competitive Strategy
Format
Hardcover
Language
English
Subject
Nonprofit Organizations & Charities / Management & Leadership, Nonprofit Organizations & Charities / General
Publication Year
2004
Type
Textbook
Subject Area
Business & Economics
Number of Pages
240 Pages

Dimensions

Item Length
9.6 in
Item Height
0.9 in
Item Width
7.3 in
Item Weight
19.6 Oz

Additional Product Features

LCCN
2004-015132
Intended Audience
Scholarly & Professional
As Told to
Hayes, Michaela
Lc Classification Number
Hd30.28.L372 2005
Table of Content
Figures, Tables, Exhibits, and Worksheets. Preface: Why a Book About Nonprofit Competition? Acknowledgments. The Authors. PART ONE: UNDERSTANDING COMPETITION IN THE NONPROFIT SECTOR. 1. The Limits of Collaboration. 2. Competition Out of the Closet. 3. The Competitive Continuum. PART TWO: ASSESSING YOUR COMPETITIVE POSITION. 4. Your Organization's Competitive Position. 5. Competing with Individual Organizations. 6. Benchmarking Against the Field. PART THREE: DEVELOPING COMPETITIVE STRATEGIES. 7. Customers. 8. Third-Party Payers. 9. Human Resources. 10. The Media and the Public at Large. Conclusion: Awakening to Competitive Strategy. References. Additional Resources. Index.
Copyright Date
2005
Dewey Decimal
658.4/012
Dewey Edition
22
Illustrated
Yes

Opis przedmiotu podany przez sprzedawcę

Informacje o firmie

St Vincent de Paul Society of Lane County Inc
Daven Stetson
2890 Chad Dr
97408 Eugene, OR
United States
Pokaż informacje kontaktowe
:liam-Emoc.liamg@skoobseinnivts
Oświadczam, że wszystkie moje działania związane ze sprzedażą będą zgodne z wszystkimi przepisami i regulacjami UE.
StVinniesBooks

StVinniesBooks

99,7% opinii pozytywnych
Sprzedane przedmioty: 311 tys.

Oceny szczegółowe

Średnia z ostatnich 12 miesięcy

Dokładność opisu
4.9
Przystępny koszt wysyłki
5.0
Szybkość wysyłki
5.0
Komunikacja
5.0
Zarejestrowany jako sprzedawca-firma

Opinie sprzedawców (91 353)

1***1 (1930)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Happy with transaction -my cat’ll love this book !
h***s (219)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Fast shipping. Item exactly as described. Trusted eBay seller.
d***2 (458)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Good