Zdjęcie 1 z 1
Zdjęcie 1 z 1
Service Management and Marketing: A Customer Relationship Manage
GBP 3,28
Około16,66 zł
Stan:
Dobry
Książka, która była czytana, ale nadal jest w dobrym stanie. Na okładce widoczne są nieznaczne ślady używania, np. zadrapania, ale książka nie jest rozerwana i nie ma dziur. Przy książkach w twardej oprawie mogą brakować obwoluty. Większość stron jest nieuszkodzona tzn., że ewentualne zagięcia lub rozdarcia są sporadyczne, podkreślenia ołówkiem są minimalne i nie ma żadnych zaznaczeń markerem czy notatek na marginesach. Książka ma wszystkie strony. Aby poznać więcej szczegółów i opis uszkodzeń lub wad, zobacz aukcję sprzedającego.
Wysyłka:
GBP 8,99 (około 45,67 zł) Standard Int'l Postage.
Znajduje się w: South East, Wielka Brytania
Dostawa:
Szacowana między Śr, 25 wrz a Pn, 7 paź do 43230
Zwroty:
Zwrot w ciągu 30 dni. Za wysyłkę zwrotną płaci kupujący.
Płatności:
Kupuj bez obaw
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 386140966277
Ostatnia aktualizacja: 19-09-2024 07:22:34 CEST Wyświetl wszystkie poprawkiWyświetl wszystkie poprawki
Parametry przedmiotu
- Stan
- Book Title
- Service Management and Marketing: A Customer Relationship Manage
- ISBN
- 9780471720348
- EAN
- 9780471720348
- Publication Year
- 2000
- Type
- Textbook
- Format
- Paperback
- Language
- English
- Publication Name
- Service Management and Marketing: a Customer Relationship Management Approach
- Item Height
- 244 mm
- Publisher
- John Wiley & Sons AND Sons LTD
- Subject
- Management, Marketing, Business
- Item Weight
- 680 g
- Item Width
- 168 mm
- Number of Pages
- 404 Pages
O tym produkcie
Product Information
A service can be defined as any activity or benefit that one party can offer to another which is essentially intangible and does not result in the ownership of anything. Services encompass a very wide range of activities e.g health care, education, tourism, insurance and finance. This is the second edition of a very successful book written by one of the leading writers and researchers in services marketing and management. The most important change in this new edition is a greater emphasis on the relationship approach to services marketing. CONTENTS: The Service and Relationship Imperative: Managing in Service Competition; Managing Customer Relationships: An Alternative Paradigm in Management and Marketing; The Nature of Services and Service Consumption, And Its Marketing Consequences; Service And Relationship Quality; Quality Management in Services; Return on Services and Relationships; Managing the Augmented Service Offering; Principles of Service Management; Managing Service Productivity; Managing Marketing or Market-oriented Management; Managing Total Integrated Marketing Communication; Managing Brand Relationships and Image; Market-oriented Organization: Structure, Resources and Service Processes; Managing Internal Marketing; Managing Service Culture: The Internal Service Imperative; Conclusions.
Product Identifiers
Publisher
John Wiley & Sons AND Sons LTD
ISBN-13
9780471720348
eBay Product ID (ePID)
87749039
Product Key Features
Number of Pages
404 Pages
Language
English
Publication Name
Service Management and Marketing: a Customer Relationship Management Approach
Publication Year
2000
Subject
Management, Marketing, Business
Type
Textbook
Format
Paperback
Dimensions
Item Height
244 mm
Item Weight
680 g
Item Width
168 mm
Additional Product Features
Country/Region of Manufacture
United Kingdom
Opis przedmiotu podany przez sprzedawcę
Informacje o firmie
Wrap Ltd.
Mubin Ahmed
Unit 4
119 Loverock Road
Reading
Berkshire
RG30 1DZ
United Kingdom
Numer VAT (NIP):
- GB 724 4981 18
Numer rejestracyjny (REGON):
- 03800600
Oświadczam, że wszystkie moje działania związane ze sprzedażą będą zgodne z wszystkimi przepisami i regulacjami UE.
Numer CRN:
- 03800600
Popularne kategorie z tego Sklepu
Zarejestrowany jako sprzedawca-firma
Opinie sprzedawców (1 304 584)
- r***3 (41)- Opinie wystawione przez kupującego.Ostatni miesiącZakup potwierdzonyThe one book missing from my collection
- c***i (830)- Opinie wystawione przez kupującego.Ostatni miesiącZakup potwierdzonyWhen this book arrived it looked like it had spent 20 years in a rubbish bin, it was in disgusting condition. Covered in dried on food & mess & went straight in the bin. This book was in an un-saleable condition & was disgusting. God knows how this was advertised & sold as "Good"
- n***m (2028)- Opinie wystawione przez kupującego.Ostatni miesiącZakup potwierdzonygood seller, thank you