Wysyłka i dostawaKliknij Zobacz szczegóły, aby uzyskać dodatkowe informacje dotyczące wysyłki i zwrotów.
Masz taki przedmiot na sprzedaż?

Service Management and Marketing: A Customer Relationship Manage

Chiron_Media_Store
  • (1011672)
  • Zarejestrowany jako sprzedawca-firma
GBP 3,28
Około16,66 zł
Stan:
Dobry
Wysyłka:
GBP 8,99 (około 45,67 zł) Standard Int'l Postage.
Znajduje się w: South East, Wielka Brytania
Dostawa:
Szacowana między Śr, 25 wrz a Pn, 7 paź do 43230
Szacowane czasy dostaw - otwiera się w nowym oknie lub nowej karcie uwzględniają podany przez sprzedawcę czas na wysłanie przesyłki, kod pocztowy nadawcy, kod pocztowy odbiorcy i czas przyjęcia. Czasy te zależą od wybranego rodzaju usługi wysyłkowej oraz czasu rozliczenia płatnościrozliczona płatność - otwiera się w nowym oknie lub nowej karcie. Czasy dostawy mogą się różnić, szczególnie w okresach największego ruchu.
Sprzedawca wysyła przedmiot w ciągu 1 dnia po otrzymaniu rozliczonej płatności.
Zwroty:
Zwrot w ciągu 30 dni. Za wysyłkę zwrotną płaci kupujący.
Płatności:
    

Kupuj bez obaw

Najlepszy Sprzedawca
Gwarancja zwrotu pieniędzy eBay
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 386140966277
Ostatnia aktualizacja: 19-09-2024 07:22:34 CEST Wyświetl wszystkie poprawkiWyświetl wszystkie poprawki

Parametry przedmiotu

Stan
Dobry: Książka, która była czytana, ale nadal jest w dobrym stanie. Na okładce widoczne są ...
Book Title
Service Management and Marketing: A Customer Relationship Manage
ISBN
9780471720348
EAN
9780471720348
Publication Year
2000
Type
Textbook
Format
Paperback
Language
English
Publication Name
Service Management and Marketing: a Customer Relationship Management Approach
Item Height
244 mm
Author
Christian Gronroos
Publisher
John Wiley & Sons AND Sons LTD
Subject
Management, Marketing, Business
Item Weight
680 g
Item Width
168 mm
Number of Pages
404 Pages

O tym produkcie

Product Information

A service can be defined as any activity or benefit that one party can offer to another which is essentially intangible and does not result in the ownership of anything. Services encompass a very wide range of activities e.g health care, education, tourism, insurance and finance. This is the second edition of a very successful book written by one of the leading writers and researchers in services marketing and management. The most important change in this new edition is a greater emphasis on the relationship approach to services marketing. CONTENTS: The Service and Relationship Imperative: Managing in Service Competition; Managing Customer Relationships: An Alternative Paradigm in Management and Marketing; The Nature of Services and Service Consumption, And Its Marketing Consequences; Service And Relationship Quality; Quality Management in Services; Return on Services and Relationships; Managing the Augmented Service Offering; Principles of Service Management; Managing Service Productivity; Managing Marketing or Market-oriented Management; Managing Total Integrated Marketing Communication; Managing Brand Relationships and Image; Market-oriented Organization: Structure, Resources and Service Processes; Managing Internal Marketing; Managing Service Culture: The Internal Service Imperative; Conclusions.

Product Identifiers

Publisher
John Wiley & Sons AND Sons LTD
ISBN-13
9780471720348
eBay Product ID (ePID)
87749039

Product Key Features

Number of Pages
404 Pages
Language
English
Publication Name
Service Management and Marketing: a Customer Relationship Management Approach
Publication Year
2000
Subject
Management, Marketing, Business
Type
Textbook
Author
Christian Gronroos
Format
Paperback

Dimensions

Item Height
244 mm
Item Weight
680 g
Item Width
168 mm

Additional Product Features

Country/Region of Manufacture
United Kingdom
Title_Author
Christian Gronroos

Opis przedmiotu podany przez sprzedawcę

Informacje o firmie

Wrap Ltd.
Mubin Ahmed
Unit 4
119 Loverock Road
Reading
Berkshire
RG30 1DZ
United Kingdom
Pokaż informacje kontaktowe
:nofeleT60358080080
:liam-Eten.aidemnorihc@kuyabe
Numer VAT (NIP):
  • GB 724 4981 18
Numer rejestracyjny (REGON):
  • 03800600
Oświadczam, że wszystkie moje działania związane ze sprzedażą będą zgodne z wszystkimi przepisami i regulacjami UE.
Numer CRN:
  • 03800600
Chiron_Media_Store

Chiron_Media_Store

99,4% opinii pozytywnych
Sprzedane przedmioty: 4,2 mln
Dołączył: sie 2011

Oceny szczegółowe

Średnia z ostatnich 12 miesięcy
Dokładność opisu
4.9
Przystępny koszt wysyłki
5.0
Szybkość wysyłki
4.9
Komunikacja
4.9
Zarejestrowany jako sprzedawca-firma

Opinie sprzedawców (1 304 584)