|Wystawione w kategorii:
Masz taki przedmiot na sprzedaż?

Trump and the Media by Pablo J. Boczkowski (English) Paperback Book

Stan:
Nowy
Dostępne: 4
Cena:
GBP 13,99
Około71,06 zł
Wysyłka:
GBP 4,88 (około 24,79 zł) Wysyłka standardowa. Zobacz szczegółydla wysyłki
Znajduje się w: London, Wielka Brytania
Dostawa:
Szacowana między Wt, 25 cze a Pt, 12 lip do 43230
Szacowane czasy dostaw - otwiera się w nowym oknie lub nowej karcie uwzględniają podany przez sprzedawcę czas na wysłanie przesyłki, kod pocztowy nadawcy, kod pocztowy odbiorcy i czas przyjęcia. Czasy te zależą od wybranego rodzaju usługi wysyłkowej oraz czasu rozliczenia płatnościrozliczona płatność - otwiera się w nowym oknie lub nowej karcie. Czasy dostawy mogą się różnić, szczególnie w okresach największego ruchu.
Sprzedawca wysyła przedmiot w ciągu 10 dni po otrzymaniu rozliczonej płatności.
Zwroty:
Zwrot w ciągu 30 dni. Za wysyłkę zwrotną płaci kupujący. Zobacz szczegóły- aby uzyskać więcej informacji dotyczących zwrotów
Płatności:
     

Kupuj bez obaw

Gwarancja zwrotu pieniędzy eBay
Otrzymasz przedmiot, jaki zamawiasz, albo zwrot pieniędzy. 

Informacje o sprzedawcy

Zarejestrowany jako sprzedawca-firma
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 386359147299
Ostatnia aktualizacja: 08-04-2024 18:03:21 CEST Wyświetl wszystkie poprawkiWyświetl wszystkie poprawki

Parametry przedmiotu

Stan
Nowy: Nowa, nieczytana, nieużywana książka w idealnym stanie, wszystkie strony, bez uszkodzeń. Aby ...
ISBN-13
9780262037969
Book Title
Trump and the Media
ISBN
9780262037969
Publication Year
2018
Type
Textbook
Format
Paperback
Language
English
Publication Name
Trump and the Media
Item Height
229mm
Author
Pablo J. Boczkowski, Zizi Papacharissi
Publisher
MIT Press LTD
Item Width
152mm
Subject
Politics, Advertising
Number of Pages
272 Pages

O tym produkcie

Product Information

The election of Donald Trump and the great disruption in the news and social media.Donald Trump's election as the 45th President of the United States came as something of a surprise-to many analysts, journalists, and voters. The New York Times's The Upshot gave Hillary Clinton an 85 percent chance of winning the White House even as the returns began to come in. What happened? And what role did the news and social media play in the election? In Trump and the Media, journalism and technology experts grapple with these questions in a series of short, thought-provoking essays. Considering the disruption of the media landscape, the disconnect between many voters and the established news outlets, the emergence of fake news and alternative facts, and Trump's own use of social media, these essays provide a window onto broader transformations in the relationship between information and politics in the twenty-first century. The contributors find historical roots to current events in Cold War notions of us versus them, trace the genealogy of the assault on facts, and chart the collapse of traditional news gatekeepers. They consider such topics as Trump's tweets (diagnosed by one writer as Twitterosis ) and the constant media exposure given to Trump during the campaign. They propose photojournalists as visual fact checkers ( lessons of the paparazzi ) and debate whether Trump's administration is authoritarian or just authoritarian-like. Finally, they consider future strategies for the news and social media to improve the quality of democratic life. Contributors Mike Ananny, Chris W. Anderson, Rodney Benson, Pablo J. Boczkowski, danah boyd, Robyn Caplan, Michael X. Delli Carpini, Josh Cowls, Susan J. Douglas, Keith N. Hampton, Dave Karpf, Daniel Kreiss, Seth C. Lewis, Zoey Lichtenheld, Andrew L. Mendelson, Gina Neff, Zizi Papacharissi, Katy E. Pearce, Victor Pickard, Sue Robinson, Adrienne Russell, Ralph Schroeder, Michael Schudson, Julia Sonnevend, Keren Tenenboim-Weinblatt, Tina Tucker, Fred Turner, Nikki Usher, Karin Wahl-Jorgensen, Silvio Waisbord, Barbie Zelizer

Product Identifiers

Publisher
MIT Press LTD
ISBN-13
9780262037969
eBay Product ID (ePID)
17046614581

Product Key Features

Author
Pablo J. Boczkowski, Zizi Papacharissi
Publication Name
Trump and the Media
Format
Paperback
Language
English
Subject
Politics, Advertising
Publication Year
2018
Type
Textbook
Number of Pages
272 Pages

Dimensions

Item Height
229mm
Item Width
152mm

Additional Product Features

Series Title
The Mit Press
Country/Region of Manufacture
United States
Editor
Zizi Papacharissi, Pablo J. Boczkowski

Opis przedmiotu podany przez sprzedawcę

Informacje o firmie

ABC Books Ltd
Unit 2D
Gatwick Gate Industrial Estate
Crawley, Lowfield Heath
London
RH11 0TG
United Kingdom
Numer VAT (NIP):
  • GB 324767388
Numer rejestracyjny (REGON):
  • 05034144
Oświadczam, że wszystkie moje działania związane ze sprzedażą będą zgodne z wszystkimi przepisami i regulacjami UE.
Numer CRN:
  • 05034144
The Nile UK Shop

The Nile UK Shop

98,3% opinii pozytywnych
Sprzedane przedmioty: 98 tys.
Zwykle odpowiada w ciągu 24 godzin

Oceny szczegółowe

Średnia z ostatnich 12 miesięcy

Dokładność opisu
4.9
Przystępny koszt wysyłki
5.0
Szybkość wysyłki
4.9
Komunikacja
4.9
Zarejestrowany jako sprzedawca-firma

Opinie sprzedawców (25 313)

7***3 (58)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
*
u***u (99)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
As described and arrived prior to estimated arrival date.
a***c (33)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Good book