|Wystawione w kategorii:
Masz taki przedmiot na sprzedaż?

Design Roadmapping: Guidebook for Future Foresight Techniques by Lianne Simonse

Stan:
Nowy
Dostępne: 2
Cena:
GBP 28,49
Około142,79 zł
Wysyłka:
GBP 6,97 (około 34,93 zł) Wysyłka standardowa. Zobacz szczegółydla wysyłki
Znajduje się w: London, Wielka Brytania
Dostawa:
Szacowana między Pt, 31 maj a Wt, 18 cze do 43230
Szacowane czasy dostaw - otwiera się w nowym oknie lub nowej karcie uwzględniają podany przez sprzedawcę czas na wysłanie przesyłki, kod pocztowy nadawcy, kod pocztowy odbiorcy i czas przyjęcia. Czasy te zależą od wybranego rodzaju usługi wysyłkowej oraz czasu rozliczenia płatnościrozliczona płatność - otwiera się w nowym oknie lub nowej karcie. Czasy dostawy mogą się różnić, szczególnie w okresach największego ruchu.
Sprzedawca wysyła przedmiot w ciągu 1 dnia po otrzymaniu rozliczonej płatności.
Zwroty:
Zwrot w ciągu 30 dni. Za wysyłkę zwrotną płaci kupujący. Zobacz szczegóły- aby uzyskać więcej informacji dotyczących zwrotów
Płatności:
     

Kupuj bez obaw

Gwarancja zwrotu pieniędzy eBay
Otrzymasz przedmiot, jaki zamawiasz, albo zwrot pieniędzy. 

Informacje o sprzedawcy

Zarejestrowany jako sprzedawca-firma
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 386494887732
Ostatnia aktualizacja: 08-04-2024 14:40:27 CEST Wyświetl wszystkie poprawkiWyświetl wszystkie poprawki

Parametry przedmiotu

Stan
Nowy: Nowa, nieczytana, nieużywana książka w idealnym stanie, wszystkie strony, bez uszkodzeń. Aby ...
ISBN-13
9789063694593
Book Title
Design Roadmapping
ISBN
9789063694593
Publication Year
2018
Type
Textbook
Format
Hardcover
Language
English
Publication Name
Design Roadmapping: Guidebook for Future Foresight Techniques
Item Height
240mm
Author
Lianne Simonse
Publisher
Bis Publishers B.V.
Item Width
201mm
Subject
Marketing, Business
Number of Pages
244 Pages

O tym produkcie

Product Information

Timing is of strategic importance in catching opportunities and leveraging technological in-terventions. Timing is also crucial when new products are ready to launch. Being among the first can make a large difference in sales and market share. In between the initiation and the launch, different 'roads' lead to the creation of different products and services. The pacing and synchronizing of technology forecast , market encounter and product evolution plans are major challenges. A roadmap structures and supports these cross-communication dialogues. The key insights for innovation managers in industrial firms are that, in striving for compe-titive timing or industry synergy, roadmapping provides a means to achieve these objectives and, in applying roadmapping in the orga-nization, dialogue and pacing are critically important. The design roadmap is defined as a canvas that reflects expected core design elements to be acquired throughout various types of design activities. This book offers insights and guidelines on design roadmapping approaches from a futu-re studies and design research perspective. It outlines the origins, background and latest research results are shared. In addition to the theoretical concepts, examples of roadmap-ping will be presented from the experience of strategic designers and innovation managers, including venture CEOs, CPOs, Heads of Design, product managers and technology and program managers of companies such as Samsung, Starbucks, Peerby, Ikea, Booking.com and many more.

Product Identifiers

Publisher
Bis Publishers B.V.
ISBN-13
9789063694593
eBay Product ID (ePID)
237027356

Product Key Features

Author
Lianne Simonse
Publication Name
Design Roadmapping: Guidebook for Future Foresight Techniques
Format
Hardcover
Language
English
Subject
Marketing, Business
Publication Year
2018
Type
Textbook
Number of Pages
244 Pages

Dimensions

Item Height
240mm
Item Width
201mm

Additional Product Features

Title_Author
Lianne Simonse
Country/Region of Manufacture
Netherlands

Opis przedmiotu podany przez sprzedawcę

Informacje o firmie

ABC Books Ltd
Unit 2D
Gatwick Gate Industrial Estate
Crawley, Lowfield Heath
London
RH11 0TG
United Kingdom
Numer VAT (NIP):
  • GB 324767388
Numer rejestracyjny (REGON):
  • 05034144
Oświadczam, że wszystkie moje działania związane ze sprzedażą będą zgodne z wszystkimi przepisami i regulacjami UE.
The Nile UK Shop

The Nile UK Shop

98,3% opinii pozytywnych
Sprzedane przedmioty: 96 tys.
Zwykle odpowiada w ciągu 24 godzin

Oceny szczegółowe

Średnia z ostatnich 12 miesięcy

Dokładność opisu
4.9
Przystępny koszt wysyłki
5.0
Szybkość wysyłki
4.9
Komunikacja
4.9
Zarejestrowany jako sprzedawca-firma

Opinie sprzedawców (24 715)

1***3 (3740)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Wonderful seller, superfast delivery and great item. Thank you so much.
r***e (335)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Very happy
3***o (8671)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Excellent