|Wystawione w kategorii:
Masz taki przedmiot na sprzedaż?

Marketing for Hospitality and Tourism (International Edition) By

Stan:
Dobry
Slight Creasing To Spine and Wear To Edges Of Pages
Cena:
AU $37,47
Około97,40 zł
Wysyłka:
Nie ma wysyłki do: Stany Zjednoczone. Zobacz szczegółydla wysyłki
Znajduje się w: South East, Wielka Brytania
Dostawa:
Czas zmienny
Zwroty:
Zwrot w ciągu 30 dni. Za wysyłkę zwrotną płaci kupujący. Zobacz szczegóły- aby uzyskać więcej informacji dotyczących zwrotów
Płatności:
     

Kupuj bez obaw

Najlepszy Sprzedawca
Zaufany sprzedawca, szybka wysyłka i łatwe zwroty. 
Gwarancja zwrotu pieniędzy eBay
Otrzymasz przedmiot, jaki zamawiasz, albo zwrot pieniędzy. 

Informacje o sprzedawcy

Zarejestrowany jako sprzedawca-firma
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 386598468389
Ostatnia aktualizacja: 09-01-2024 08:06:46 CET Wyświetl wszystkie poprawkiWyświetl wszystkie poprawki

Parametry przedmiotu

Stan
Dobry
Książka, która była czytana, ale nadal jest w dobrym stanie. Na okładce widoczne są nieznaczne ślady używania, np. zadrapania, ale książka nie jest rozerwana i nie ma dziur. Przy książkach w twardej oprawie mogą brakować obwoluty. Większość stron jest nieuszkodzona tzn., że ewentualne zagięcia lub rozdarcia są sporadyczne, podkreślenia ołówkiem są minimalne i nie ma żadnych zaznaczeń markerem czy notatek na marginesach. Książka ma wszystkie strony. Aby poznać więcej szczegółów i opis uszkodzeń lub wad, zobacz aukcję sprzedającego. Zobacz wszystkie definicje stanuotwiera się w nowym oknie lub nowej karcie
Uwagi sprzedawcy
“Slight Creasing To Spine and Wear To Edges Of Pages”
Book Title
Marketing for Hospitality and Tourism (International Edition) By
ISBN
9780131200579
Publication Year
2002
Type
Textbook
Format
Paperback
Language
English
Publication Name
Marketing for Hospitality and Tourism: International Edition
Item Height
253mm
Author
John T. Bowen, Philip T. Kotler, James Makens, ph.D.
Publisher
Pearson Education (Us)
Item Width
202mm
Subject
Marketing, Business
Item Weight
1574g
Number of Pages
912 Pages

O tym produkcie

Product Information

An Indispensable Guide to Successful Marketing in the Hospitality Industry Philip Kotler, one of the world's foremost authorities on marketing, along with hospitality marketing experts John Bowen and James Makens, bring their knowledge of the hospitality industry to the pages of Marketing for Hospitality and Tourism, Third Edition. The authors' understanding of the industry results in a practical text. Introductory students and experienced managers alike will find this book a useful tool, providing a strong foundation for hospitality marketing decision-making and know-how. This book explains the how and why of everyone's role in marketing as an integral part of the hospitality operation. The textbook's Internet site offers reinforcement of chapter material via student self-testing and contains links to key marketing and hospitality websites. Internet links are referenced throughout the book. Real-life industry examples are drawn from the authors' own experiences. A mini case opens each chapter with a description of an actual company situation, which can he resolved through an understanding of the chapter's content. Boxed marketing highlights provide practical insights into the chapter's material. Electronic Marketing is a new chapter providing an overview of Internet, database, and direct marketing. Internet Exercises at the end of each chapter guide the reader through the fascinating world of hospitality and tourism, marketing, and the Internet. Full-color illustrations of hospitality businesses and advertisements enhance the presentation. Increased number of case studies relate chapter material to the industry. Glossary found at the end of the book provides a quick way to look up definitions, while key terms explain new terms introduced in each chapter. www prenhall.com/kotler

Product Identifiers

Publisher
Pearson Education (Us)
ISBN-13
9780131200579
eBay Product ID (ePID)
96685349

Product Key Features

Author
John T. Bowen, Philip T. Kotler, James Makens, ph.D.
Publication Name
Marketing for Hospitality and Tourism: International Edition
Format
Paperback
Language
English
Subject
Marketing, Business
Publication Year
2002
Type
Textbook
Number of Pages
912 Pages

Dimensions

Item Height
253mm
Item Width
202mm
Item Weight
1574g

Additional Product Features

Title_Author
Philip T. Kotler, John T. Bowen, James Makens, ph.D.
Country/Region of Manufacture
United States

Opis przedmiotu podany przez sprzedawcę

Informacje o firmie

WRAP Ltd
Unit 4
119 Loverock Road
Reading
Berkshire
RG30 1DZ
United Kingdom
Numer VAT (NIP):
  • GB 724498118
Numer rejestracyjny (REGON):
  • 03800600
Oświadczam, że wszystkie moje działania związane ze sprzedażą będą zgodne z wszystkimi przepisami i regulacjami UE.
The_Book_Fountain

The_Book_Fountain

98,8% opinii pozytywnych
Sprzedane przedmioty: 553 tys.

Oceny szczegółowe

Średnia z ostatnich 12 miesięcy

Dokładność opisu
4.9
Przystępny koszt wysyłki
4.9
Szybkość wysyłki
4.9
Komunikacja
5.0
Zarejestrowany jako sprzedawca-firma

Opinie sprzedawców (224 788)

i***r (47)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Item arrived sooner than expected, in good condition as pictured. Highly enjoyed the novel too, so overall a very positive experience!
j***3 (25)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Items in condition as described. prompt service
j***3 (25)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Great service