|Wystawione w kategorii:
Masz taki przedmiot na sprzedaż?

Zarządzanie marketingowe 15E autorstwa Kevina Kellera i Philipa Kotlera (2014, twarda okładka)

Tekst oryginalny
Marketing Management 15E by Kevin Keller and Philip Kotler (2014, Hardcover)
Stan:
Do przyjęcia
Cena:
US $29,95
Około118,60 zł
Wysyłka:
Bezpłatnie Wysyłka ekonomiczna. Zobacz szczegółydla wysyłki
Znajduje się w: Los Angeles, California, Stany Zjednoczone
Dostawa:
Szacowana między Pn, 10 cze a Cz, 13 cze do 43230
Czas dostawy jest szacowany naszą metodą na podstawie odległości między kupującym a lokalizacją przedmiotu, wybranej usługi wysyłkowej, historii wysyłek sprzedawcy i innych czynników. Czasy dostawy mogą się różnić, szczególnie w okresach największego ruchu.
Płatności:
     

Kupuj bez obaw

Gwarancja zwrotu pieniędzy eBay
Otrzymasz przedmiot, jaki zamawiasz, albo zwrot pieniędzy. 

Informacje o sprzedawcy

Zarejestrowany jako prywatny sprzedawca, więc prawa konsumenckie wynikające z przepisów UE o ochronie konsumentów nie obowiązują. W przypadku większości zakupów nadal obowiązuje Gwarancja zwrotu pieniędzy eBay.Dowiedz się więcejZarejestrowany jako prywatny sprzedawca
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 386665225617

Parametry przedmiotu

Stan
Do przyjęcia: Na książce widoczne są wyraźne ślady używania. Okładka lub oprawa może być uszkodzona, ...
Subject
Marketing / General
ISBN
9780133856460
Subject Area
Business & Economics
Publication Name
Marketing Management
Item Length
11 in
Publisher
Pearson Education
Publication Year
2014
Type
Textbook
Format
Hardcover
Language
English
Item Height
1.4 in
Author
Kevin Keller, Philip Kotler
Item Width
8.7 in
Item Weight
68.8 Oz
Number of Pages
832 Pages

O tym produkcie

Product Information

NOTE: You are purchasing a standalone product; MyMarketingLab does not come packaged with this content. If you would like to purchase both the physical text and MyMarketingLab search for ISBN-10: 0134058496/ISBN-13: 9780134058498 . That package includes ISBN-10: 0133856461/ISBN-13: 9780133856460 and ISBN-10: 0133876802/ISBN-13: 9780133876802. For undergraduate and graduate courses in marketing management. The gold standard for today's marketing management student. Stay on the cutting-edge with the gold standard text that reflects the latest in marketing theory and practice. The world of marketing is changing everyday-and in order for students to have a competitive edge, they need a textbook that reflects the best of today's marketing theory and practices. Marketing Management is the gold standard marketing text because its content and organization consistently reflect the latest changes in today's marketing theory and practice. The Fifteenth edition is fully integrated with MyMarketingLab and is updated where appropriate to provide the most comprehensive, current, and engaging marketing management text as possible. Also available with MyMarketingLab (tm) MyMarketingLab is an online homework, tutorial, and assessment program designed to work with this text to engage students and improve results. Within its structured environment, students practice what they learn, test their understanding, and pursue a personalized study plan that helps them better absorb course material and understand difficult concepts.

Product Identifiers

Publisher
Pearson Education
ISBN-10
0133856461
ISBN-13
9780133856460
eBay Product ID (ePID)
203520938

Product Key Features

Author
Kevin Keller, Philip Kotler
Publication Name
Marketing Management
Format
Hardcover
Language
English
Subject
Marketing / General
Publication Year
2014
Type
Textbook
Subject Area
Business & Economics
Number of Pages
832 Pages

Dimensions

Item Length
11 in
Item Height
1.4 in
Item Width
8.7 in
Item Weight
68.8 Oz

Additional Product Features

Edition Number
15
LCCN
2014-023870
Intended Audience
College Audience
Lc Classification Number
Hf5415.13.K64 2016
Table of Content
Part 1. Understanding Marketing Management 1. Defining Marketing for the New Realities 2. Developing Marketing Strategies and Plans Part 2. Capturing Marketing Insights 3. Collecting Information and Forecasting Demand 4. Conducting Marketing Research Part 3. Connecting with Customers 5. Creating Long-term Loyalty Relationships 6. Analyzing Consumer Markets 7. Analyzing Business Markets 8. Tapping into Global Markets Part 4. Building Strong Brands 9. Identifying Market Segments and Targets 10. Crafting the Brand Positioning 11. Creating Brand Equity 12. Meeting Competition and Driving Growth Part 5. Shaping the Market Offerings 13. Setting Product Strategy 14. Designing and Managing Services 15. Introducing New Market Offerings 16. Developing Pricing Strategies and Programs Part 6. Delivering Value 17. Designing and Managing Integrated Marketing Channels 18. Managing Retailing, Wholesaling, and Logistics Part 7. Communicating Value 19. Designing and Managing Integrated Marketing Communications 20. Managing Digital Communications: Online, Social Media and Mobile Marketing 21. Managing Mass Communications: Advertising, Sales Promotions, Events and Experiences, and Public Relations 22. Managing Personal Communications: Direct Marketing, Word of Mouth, and Personal Selling Part 8. Managing the Marketing Organization 23. Conducting Marketing Responsibly for Long-Term Success
Copyright Date
2016
Dewey Decimal
658.8
Dewey Edition
23
Illustrated
Yes

Opis przedmiotu podany przez sprzedawcę

avedonstore

avedonstore

99% opinii pozytywnych
Sprzedane przedmioty: 11 tys.

Oceny szczegółowe

Średnia z ostatnich 12 miesięcy

Dokładność opisu
4.9
Przystępny koszt wysyłki
5.0
Szybkość wysyłki
5.0
Komunikacja
5.0
Zarejestrowany jako prywatny sprzedawca
W związku z tym prawa konsumenckie wynikające z przepisów EU o ochronie konsumentów nie obowiązują. W przypadku większości zakupów nadal obowiązuje Ochrona kupujących eBay. Dowiedz się więcejDowiedz się więcej

Opinie sprzedawców (2 775)

u***s (3333)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
A+ and Thank You.
a***l (1182)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Thx!
n***n (544)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Perfect thanks