|Wystawione w kategorii:
Masz taki przedmiot na sprzedaż?

Telewizja mobilna: dostosowywanie treści i doświadczeń Aarona Marcusa (angielski) Hardcove

Tekst oryginalny
Mobile TV: Customizing Content and Experience by Aaron Marcus (English) Hardcove
Stan:
Nowy
Dostępne: 3
Cena:
US $125,80
Około509,48 zł
Wysyłka:
Bezpłatnie Economy Shipping. Zobacz szczegółydla wysyłki
Znajduje się w: Fairfield, Ohio, Stany Zjednoczone
Dostawa:
Szacowana między Pt, 5 lip a Wt, 16 lip do 43230
Szacowane czasy dostaw - otwiera się w nowym oknie lub nowej karcie uwzględniają podany przez sprzedawcę czas na wysłanie przesyłki, kod pocztowy nadawcy, kod pocztowy odbiorcy i czas przyjęcia. Czasy te zależą od wybranego rodzaju usługi wysyłkowej oraz czasu rozliczenia płatnościrozliczona płatność - otwiera się w nowym oknie lub nowej karcie. Czasy dostawy mogą się różnić, szczególnie w okresach największego ruchu.
Zwroty:
Zwrot w ciągu 30 dni. Za wysyłkę zwrotną płaci kupujący. Zobacz szczegóły- aby uzyskać więcej informacji dotyczących zwrotów
Płatności:
     

Kupuj bez obaw

Najlepszy Sprzedawca
Zaufany sprzedawca, szybka wysyłka i łatwe zwroty. 
Gwarancja zwrotu pieniędzy eBay
Otrzymasz przedmiot, jaki zamawiasz, albo zwrot pieniędzy. 

Informacje o sprzedawcy

Zarejestrowany jako sprzedawca-firma
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 386686431741
Ostatnia aktualizacja: 19-05-2024 15:01:14 CEST Wyświetl wszystkie poprawkiWyświetl wszystkie poprawki

Parametry przedmiotu

Stan
Nowy: Nowa, nieczytana, nieużywana książka w idealnym stanie, wszystkie strony, bez uszkodzeń. Aby ...
ISBN-13
9781848827004
Book Title
Mobile TV: Customizing Content and Experience
ISBN
9781848827004
Subject Area
Computers
Publication Name
Mobile TV : Customizing Content and Experience
Item Length
9.3 in
Publisher
Springer London, The Limited
Subject
Social Aspects / General, Digital Media / Video & Animation, User Interfaces, Social Aspects / Human-Computer Interaction
Series
Human-Computer Interaction Ser.
Publication Year
2009
Type
Textbook
Format
Hardcover
Language
English
Author
Anxo Cereijo Roibás
Item Width
6.1 in
Item Weight
56.8 Oz
Number of Pages
Xiv, 379 Pages

O tym produkcie

Product Information

This book will present significant projects and studies carried out in academia and in industry seeking to develop new mobile multimedia systems that go beyond mobile TV (in terms of purely media streaming) and are more enjoyable and relevant for the nomadic and peripatetic user. To do this, it will showcase successful methodologies and new relevant solutions that extend the field of action of people on the move, improving, at the same time, the quality of their mobile experience. The objectectives of the book are as follows: to gain insight into the future of mobile TV and mobile video in general; to explore the user-experience in mobile and pervasive interactive multimedia systems; to question the essential correlation between mobile video and users' context; to analyse how these systems can encourage the creation of mobile communities; to understand how these systems can be evaluated; to unveil relevant scenarios for mobile storytelling (creation and sharing); to understand how sociability can be achieved in nomadic contexts; to analyse how mobile digital content could evolve; to examine advanced interaction modalities for mobile video, and to discuss techniques to anticipate how nomadic cultures can shape trends in technology.

Product Identifiers

Publisher
Springer London, The Limited
ISBN-10
1848827008
ISBN-13
9781848827004
eBay Product ID (ePID)
73935223

Product Key Features

Author
Anxo Cereijo Roibás
Publication Name
Mobile TV : Customizing Content and Experience
Format
Hardcover
Language
English
Subject
Social Aspects / General, Digital Media / Video & Animation, User Interfaces, Social Aspects / Human-Computer Interaction
Series
Human-Computer Interaction Ser.
Publication Year
2009
Type
Textbook
Subject Area
Computers
Number of Pages
Xiv, 379 Pages

Dimensions

Item Length
9.3 in
Item Width
6.1 in
Item Weight
56.8 Oz

Additional Product Features

LCCN
2009-940110
Intended Audience
Scholarly & Professional
Number of Volumes
1 Vol.
Lc Classification Number
Qa76.9.U83
Table of Content
What It All Means: Six Perspectives on Mobile TV.- Mobile TV: Customizing Content and Experience.- Mobile TV's Time to Shine Has Arrived.- Saddlebags, Paperbacks and Mobile Media.- The Path Tells a Story.- to Social TV.- The Sociability of Mobile TV.- Interactive TV Narrativity.- User Experience and Design of Mobile TV in Everyday Life.- Culture, Interface Design, and Design Methods for Mobile Devices.- Mobile Video in Everyday Social Interactions.- Does Mobile Television Enhance a New Television Experience?.- Innovation Through Conceptual and Participatory Design for Mobile Multimedia Systems.- An Ambient Intelligence Framework for the Provision of Geographically Distributed Multimedia Content to Mobility Impaired Users.- Creativity in Interactive TV: Personalize, Share, and Invent Interfaces.- Understanding the Context: Data Gathering, Requirements and Evaluation Methodologies.- Content for Mobile Television: Issues Regarding a New Mass Medium Within Today's ICT Environment.- Different Attitudes Concerning the Usage of Live Mobile TV and Mobile Video.- User Experience Evaluation in the Mobile Context.- Context and Sociability in Mobile Interactive Multimedia Systems.- Social Properties of Mobile Video.- m-YouTube Mobile UI: Video Selection Based on Social Influence.- Scenarios of Use for Sociable Mobile TV.- "What Are You Viewing?" Exploring the Pervasive Social TV Experience.- Advanced Interaction Modalities with Mobile Digital Content.- m-LoCoS UI: A Universal Visible Language for Global Mobile Communication.- The Future of Mobile TV: When Mobile TV Meets the Internet and Social Networking.- From One to Many Boxes: Mobile Devices as Primary and Secondary Screens.- Watch-and-Comment as an Approach to Collaboratively Annotate Points of Interest in Video andInteractive-TV Programs.- Conclusion (The Mobile Future).
Copyright Date
2010
Dewey Decimal
621.38807
Dewey Edition
22
Illustrated
Yes

Opis przedmiotu podany przez sprzedawcę

Informacje o firmie

Premier Books LLC
David Taylor
26C Trolley Sq
19806-3356 Wilmington, DE
United States
Pokaż informacje kontaktowe
:liam-Emoc.liaterelgaednarg@yabe
Oświadczam, że wszystkie moje działania związane ze sprzedażą będą zgodne z wszystkimi przepisami i regulacjami UE.
grandeagleretail

grandeagleretail

98,3% opinii pozytywnych
Sprzedane przedmioty: 2,7 mln
Zwykle odpowiada w ciągu 24 godzin

Oceny szczegółowe

Średnia z ostatnich 12 miesięcy

Dokładność opisu
4.9
Przystępny koszt wysyłki
5.0
Szybkość wysyłki
4.9
Komunikacja
4.9
Zarejestrowany jako sprzedawca-firma

Opinie sprzedawców (1 025 250)

8***7 (6073)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Alles ok! Danke
c***r (746)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Securely packaged, fast shipping.
e***2 (439)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Exceeded my expectations! Many Thanks‼️