Zdjęcie 1 z 1
![Telewizja mobilna: dostosowywanie treści i doświadczeń Aarona Marcusa (angielski) Hardcove - Zdjęcie 1 z 1](https://i.ebayimg.com/images/g/dAcAAOSwxaNmSfko/s-l500.jpg)
Telewizja mobilna: dostosowywanie treści i doświadczeń Aarona Marcusa (angielski) Hardcove–
Stan:
Dostępne: 3
Wysyłka:
Znajduje się w: Fairfield, Ohio, Stany Zjednoczone
Dostawa:
Szacowana między Pt, 5 lip a Wt, 16 lip do 43230
Zwroty:
Zwrot w ciągu 30 dni. Za wysyłkę zwrotną płaci kupujący. Zobacz szczegóły- aby uzyskać więcej informacji dotyczących zwrotów
Płatności:
Kupuj bez obaw
Informacje o sprzedawcy
- 98,3% opinii pozytywnych
Zarejestrowany jako sprzedawca-firma
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 386686431741
Ostatnia aktualizacja: 19-05-2024 15:01:14 CEST Wyświetl wszystkie poprawkiWyświetl wszystkie poprawki
Parametry przedmiotu
- Stan
- ISBN-13
- 9781848827004
- Book Title
- Mobile TV: Customizing Content and Experience
- ISBN
- 9781848827004
- Subject Area
- Computers
- Publication Name
- Mobile TV : Customizing Content and Experience
- Item Length
- 9.3 in
- Publisher
- Springer London, The Limited
- Subject
- Social Aspects / General, Digital Media / Video & Animation, User Interfaces, Social Aspects / Human-Computer Interaction
- Series
- Human-Computer Interaction Ser.
- Publication Year
- 2009
- Type
- Textbook
- Format
- Hardcover
- Language
- English
- Item Width
- 6.1 in
- Item Weight
- 56.8 Oz
- Number of Pages
- Xiv, 379 Pages
O tym produkcie
Product Information
This book will present significant projects and studies carried out in academia and in industry seeking to develop new mobile multimedia systems that go beyond mobile TV (in terms of purely media streaming) and are more enjoyable and relevant for the nomadic and peripatetic user. To do this, it will showcase successful methodologies and new relevant solutions that extend the field of action of people on the move, improving, at the same time, the quality of their mobile experience. The objectectives of the book are as follows: to gain insight into the future of mobile TV and mobile video in general; to explore the user-experience in mobile and pervasive interactive multimedia systems; to question the essential correlation between mobile video and users' context; to analyse how these systems can encourage the creation of mobile communities; to understand how these systems can be evaluated; to unveil relevant scenarios for mobile storytelling (creation and sharing); to understand how sociability can be achieved in nomadic contexts; to analyse how mobile digital content could evolve; to examine advanced interaction modalities for mobile video, and to discuss techniques to anticipate how nomadic cultures can shape trends in technology.
Product Identifiers
Publisher
Springer London, The Limited
ISBN-10
1848827008
ISBN-13
9781848827004
eBay Product ID (ePID)
73935223
Product Key Features
Publication Name
Mobile TV : Customizing Content and Experience
Format
Hardcover
Language
English
Subject
Social Aspects / General, Digital Media / Video & Animation, User Interfaces, Social Aspects / Human-Computer Interaction
Series
Human-Computer Interaction Ser.
Publication Year
2009
Type
Textbook
Subject Area
Computers
Number of Pages
Xiv, 379 Pages
Dimensions
Item Length
9.3 in
Item Width
6.1 in
Item Weight
56.8 Oz
Additional Product Features
LCCN
2009-940110
Intended Audience
Scholarly & Professional
Number of Volumes
1 Vol.
Lc Classification Number
Qa76.9.U83
Table of Content
What It All Means: Six Perspectives on Mobile TV.- Mobile TV: Customizing Content and Experience.- Mobile TV's Time to Shine Has Arrived.- Saddlebags, Paperbacks and Mobile Media.- The Path Tells a Story.- to Social TV.- The Sociability of Mobile TV.- Interactive TV Narrativity.- User Experience and Design of Mobile TV in Everyday Life.- Culture, Interface Design, and Design Methods for Mobile Devices.- Mobile Video in Everyday Social Interactions.- Does Mobile Television Enhance a New Television Experience?.- Innovation Through Conceptual and Participatory Design for Mobile Multimedia Systems.- An Ambient Intelligence Framework for the Provision of Geographically Distributed Multimedia Content to Mobility Impaired Users.- Creativity in Interactive TV: Personalize, Share, and Invent Interfaces.- Understanding the Context: Data Gathering, Requirements and Evaluation Methodologies.- Content for Mobile Television: Issues Regarding a New Mass Medium Within Today's ICT Environment.- Different Attitudes Concerning the Usage of Live Mobile TV and Mobile Video.- User Experience Evaluation in the Mobile Context.- Context and Sociability in Mobile Interactive Multimedia Systems.- Social Properties of Mobile Video.- m-YouTube Mobile UI: Video Selection Based on Social Influence.- Scenarios of Use for Sociable Mobile TV.- "What Are You Viewing?" Exploring the Pervasive Social TV Experience.- Advanced Interaction Modalities with Mobile Digital Content.- m-LoCoS UI: A Universal Visible Language for Global Mobile Communication.- The Future of Mobile TV: When Mobile TV Meets the Internet and Social Networking.- From One to Many Boxes: Mobile Devices as Primary and Secondary Screens.- Watch-and-Comment as an Approach to Collaboratively Annotate Points of Interest in Video andInteractive-TV Programs.- Conclusion (The Mobile Future).
Copyright Date
2010
Dewey Decimal
621.38807
Dewey Edition
22
Illustrated
Yes
Opis przedmiotu podany przez sprzedawcę
Informacje o firmie
Premier Books LLC
David Taylor
26C Trolley Sq
19806-3356 Wilmington, DE
United States
Oświadczam, że wszystkie moje działania związane ze sprzedażą będą zgodne z wszystkimi przepisami i regulacjami UE.
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 386686431741
Ostatnia aktualizacja: 19-05-2024 15:01:14 CEST Wyświetl wszystkie poprawkiWyświetl wszystkie poprawki
Wysyłka i obsługa
Lokalizacja przedmiotu:
Fairfield, Ohio, Stany Zjednoczone
Wysyłka do:
Afganistan, Albania, Algieria, Andora, Angola, Anguilla, Antigua i Barbuda, Antyle Holenderskie, Arabia Saudyjska, Argentyna, Armenia, Aruba, Australia, Austria, Azerbejdżan, Bahamy, Bahrajn, Bangladesz, Belgia, Belize, Benin, Bermudy, Bhutan, Boliwia, Botswana, Bośnia i Hercegowina, Brazylia, Brunei, Brytyjskie Wyspy Dziewicze, Burkina Faso, Burundi, Bułgaria, Cały świat, Chile, Chiny, Chorwacja, Cypr, Czad, Czarnogóra, Czechy, Dania, Demokratyczna Republika Konga, Dominika, Dominikana, Dżibuti, Egipt, Ekwador, Erytrea, Estonia, Eswatini, Etiopia, Falklandy (Malwiny), Fidżi, Filipiny, Finlandia, Francja, Gabon, Gambia, Ghana, Gibraltar, Grecja, Grenada, Grenlandia, Gruzja, Guernsey, Gujana, Gwatemala, Gwinea, Gwinea Bissau, Gwinea Równikowa, Haiti, Hiszpania, Holandia, Honduras, Hongkong, Indie, Indonezja, Irak, Irlandia, Islandia, Izrael, Jamajka, Japonia, Jemen, Jersey, Jordania, Kajmany, Kambodża, Kamerun, Kanada, Katar, Kazachstan, Kenia, Kirgistan, Kiribati, Kolumbia, Komory, Kongo, Korea Południowa, Kostaryka, Kuwejt, Laos, Lesotho, Liban, Liberia, Liechtenstein, Litwa, Luksemburg, Macedonia Północna, Madagaskar, Majotta, Makau, Malawi, Malediwy, Malezja, Mali, Malta, Maroko, Mauretania, Mauritius, Meksyk, Monako, Mongolia, Montserrat, Mozambik, Mołdawia, Namibia, Nauru, Nepal, Niemcy, Niger, Nigeria, Nikaragua, Niue, Norwegia, Nowa Zelandia, Oman, Pakistan, Paragwaj, Peru, Polska, Portugalia, Południowa Afryka, Republika Zielonego Przylądka, Republika Środkowoafrykańska, Rumunia, Rwanda, Sahara Zachodnia, Saint Kitts i Nevis, Saint Lucia, Saint Pierre i Miquelon, Saint Vincent i Grenadyny, Salwador, San Marino, Senegal, Serbia, Seszele, Sierra Leone, Singapur, Somalia, Sri Lanka, Surinam, Svalbard i Jan Mayen, Szwajcaria, Szwecja, Słowacja, Słowenia, Tadżykistan, Tajlandia, Tajwan, Tanzania, Togo, Tonga, Trynidad i Tobago, Tunezja, Turcja, Turkmenistan, Turks i Caicos, Tuvalu, Uganda, Urugwaj, Uzbekistan, Vanuatu, Wallis i Futuna, Watykan, Wielka Brytania, Wietnam, Wybrzeże Kości Słoniowej, Wyspy Cooka, Wyspy Salomona, Węgry, Włochy, Zambia, Zimbabwe, Zjednoczone Emiraty Arabskie, Łotwa, Święta Helena
Wykluczenia:
APO/FPO, Alaska/Hawaje, Barbados, Białoruś, Gujana Francuska, Gwadelupa, Libia, Martynika, Nowa Kaledonia, Panama, Papua-Nowa Gwinea, Polinezja Francuska, Protektoraty USA, Reunion, Rosja, Samoa Zachodnie, Ukraina, Wenezuela
Wysyłka i obsługa | Każdy dodatkowy przedmiot | Do | Usługa | Dostawa*Zobacz uwagi o dostawie |
---|---|---|---|---|
Bezpłatna wysyłka | Bezpłatnie | Stany Zjednoczone | Economy Shipping | Szacowana między Pt, 5 lip a Wt, 16 lip do 43230 |
Czas na wysłanie |
---|
Zwykle wysyłam przesyłkę w ciągu 10 dni roboczych po otrzymaniu rozliczonej płatności. |
Podatki |
---|
Podczas realizacji transakcji mogą zostać naliczone podatki. Dowiedz się więcejDowiedz się więcej o płaceniu podatku za zakupy na eBay. |
Podatek od sprzedaży dla przedmiotu nr 386686431741
Podatek od sprzedaży dla przedmiotu nr 386686431741
Sprzedawca nalicza podatek od sprzedaży dla przedmiotów wysyłanych do następujących stanów:
Stan | Stawka podatku od sprzedaży |
---|
Warunki zwrotów
Po otrzymaniu przedmiotu skontaktuj się ze sprzedawcą w ciągu | Zwrot pieniędzy zostanie dokonany jako | Wysyłka zwrotna |
---|---|---|
30 dni | Zwrot gotówki | Za wysyłkę zwrotną płaci kupujący |
Kupujący jest odpowiedzialny za opłacenie kosztów wysyłki zwrotnej.
Szczegóły warunków zwrotów |
---|
Zwroty są przyjmowane |
Szczegóły dotyczące płatności
Formy płatności
Popularne kategorie z tego Sklepu
Zarejestrowany jako sprzedawca-firma
Opinie sprzedawców (1 025 250)
8***7 (6073)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Alles ok! Danke
c***r (746)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Securely packaged, fast shipping.
e***2 (439)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Exceeded my expectations!
Many Thanks‼️