|Wystawione w kategorii:
Masz taki przedmiot na sprzedaż?

Systemy eksperckie dla środowisk danych skanera: laboratorium stołu warsztatowego marketingu

Tekst oryginalny
Expert Systems for Scanner Data Environments: The Marketing Workbench Laboratory
Stan:
Nowy
Dostępne: 3
Cena:
US $123,92
Około490,72 zł
Wysyłka:
Bezpłatnie Economy Shipping. Zobacz szczegółydla wysyłki
Znajduje się w: Fairfield, Ohio, Stany Zjednoczone
Dostawa:
Szacowana między Pt, 21 cze a Wt, 2 lip do 43230
Szacowane czasy dostaw - otwiera się w nowym oknie lub nowej karcie uwzględniają podany przez sprzedawcę czas na wysłanie przesyłki, kod pocztowy nadawcy, kod pocztowy odbiorcy i czas przyjęcia. Czasy te zależą od wybranego rodzaju usługi wysyłkowej oraz czasu rozliczenia płatnościrozliczona płatność - otwiera się w nowym oknie lub nowej karcie. Czasy dostawy mogą się różnić, szczególnie w okresach największego ruchu.
Zwroty:
Zwrot w ciągu 30 dni. Za wysyłkę zwrotną płaci kupujący. Zobacz szczegóły- aby uzyskać więcej informacji dotyczących zwrotów
Płatności:
     

Kupuj bez obaw

Najlepszy Sprzedawca
Zaufany sprzedawca, szybka wysyłka i łatwe zwroty. 
Gwarancja zwrotu pieniędzy eBay
Otrzymasz przedmiot, jaki zamawiasz, albo zwrot pieniędzy. 

Informacje o sprzedawcy

Zarejestrowany jako sprzedawca-firma
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 386714654635
Ostatnia aktualizacja: 19-05-2024 14:42:08 CEST Wyświetl wszystkie poprawkiWyświetl wszystkie poprawki

Parametry przedmiotu

Stan
Nowy: Nowa, nieczytana, nieużywana książka w idealnym stanie, wszystkie strony, bez uszkodzeń. Aby ...
ISBN-13
9780792390763
Book Title
Expert Systems for Scanner Data Environments
ISBN
9780792390763
Subject Area
Computers, Business & Economics
Publication Name
Expert Systems for Scanner Data Environment
Item Length
9.3 in
Publisher
Springer Netherlands
Subject
Marketing / General, Optical Data Processing, Expert Systems, Operations Research
Series
International Series in Quantitative Marketing Ser.
Publication Year
1990
Type
Textbook
Format
Hardcover
Language
English
Author
John P. Gallagher, John M. Mccann
Item Width
6.1 in
Item Weight
40.6 Oz
Number of Pages
Xiii, 224 Pages

O tym produkcie

Product Information

This book is about the role of expert systems in marketing, particularly in the consumer goods industry. Section I describes the changing nature of consumer marketing and presents the rationale and need for expert systems. The remainder of the book combines a tutorial on expert systems with a series of expert system prototypes. The tutorial material is presented in three places. First, section II is devoted to introducing expert systems in general. Chapter 3 provides a general introduction to the topic, which is continued in chapter 4 where a small expert system (the Promotion Advisor) is used to illustrate the important features of a backward-chaining, rule-based system. The promotion theme is extended in chapter 5 where a larger system is presented. The material in all three of these chapters was designed as an introduction and tutorial on the most common technology for building applied expert systems: the backward-chaining, rule-based inference engine. Tutorial material is also contained in the body of the chapters that describe the prototypes. This material is usually in the form of sample rules and a description of the process for applying the rules. The third location of the expert system material is in chapters that follow discussions of the prototypes. Chapter 7 is a technical chapter on the coupling of expert systems to traditional systems.

Product Identifiers

Publisher
Springer Netherlands
ISBN-10
0792390768
ISBN-13
9780792390763
eBay Product ID (ePID)
359629

Product Key Features

Author
John P. Gallagher, John M. Mccann
Publication Name
Expert Systems for Scanner Data Environment
Format
Hardcover
Language
English
Subject
Marketing / General, Optical Data Processing, Expert Systems, Operations Research
Series
International Series in Quantitative Marketing Ser.
Publication Year
1990
Type
Textbook
Subject Area
Computers, Business & Economics
Number of Pages
Xiii, 224 Pages

Dimensions

Item Length
9.3 in
Item Width
6.1 in
Item Weight
40.6 Oz

Additional Product Features

LCCN
90-038154
Intended Audience
Scholarly & Professional
Series Volume Number
3
Number of Volumes
1 Vol.
Lc Classification Number
Hf5410-5417.5
Table of Content
List of Figures.- Preface.- Acknowledgments.- SECTION I: The Changing Marketing World.- 1 The Marketing Data Explosion: The Promise and the Reality.- 2 A Necessary Transition.- SECTION II: Knowledge-Based Systems.- 3 An Introduction to Knowledge Systems.- 4 Expert Systems in Marketing. An Introduction.- 5 Textbook Promotion Advisor.- SECTION III: Applications.- 6 A Marketmetrics Knowledge System.- 7 The Coupled System.- 8 Model Animation.- 9 The Promotion Detective.- 10 Dealmaker.- 11 Dealmaker: A Model-Based Reasoning System.- 12 Related Research.- 13 Implementation Issues.- Author Index.
Copyright Date
1990
Dewey Decimal
658.8/00285/642
Dewey Edition
20
Illustrated
Yes

Opis przedmiotu podany przez sprzedawcę

Informacje o firmie

Premier Books LLC
David Taylor
26C Trolley Sq
19806-3356 Wilmington, DE
United States
Pokaż informacje kontaktowe
:liam-Emoc.liaterelgaednarg@yabe
Oświadczam, że wszystkie moje działania związane ze sprzedażą będą zgodne z wszystkimi przepisami i regulacjami UE.
grandeagleretail

grandeagleretail

98,3% opinii pozytywnych
Sprzedane przedmioty: 2,7 mln
Zwykle odpowiada w ciągu 24 godzin

Oceny szczegółowe

Średnia z ostatnich 12 miesięcy

Dokładność opisu
4.9
Przystępny koszt wysyłki
5.0
Szybkość wysyłki
4.9
Komunikacja
4.9
Zarejestrowany jako sprzedawca-firma

Opinie sprzedawców (1 024 366)

y***r (149)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Great seller, no issues.
1***a (416)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Excellent condition as describes. Thank you!
s***s (883)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Good stuff