|Wystawione w kategorii:
Masz taki przedmiot na sprzedaż?

Absolut Book: The Absolut Vodka Advertising Story autorstwa Richarda W. Lewisa (1996,...

Tekst oryginalny
Absolut Book : The Absolut Vodka Advertising Story by Richard W. Lewis (1996,...
Stan:
Nowy
Cena:
US $44,00
Około175,94 zł
Wysyłka:
US $4,87 (około 19,47 zł) Wysyłka ekonomiczna. Zobacz szczegółydla wysyłki
Znajduje się w: Bloomfield, Connecticut, Stany Zjednoczone
Dostawa:
Szacowana między So, 11 maj a Cz, 16 maj do 43230
Czas dostawy jest szacowany naszą metodą na podstawie odległości między kupującym a lokalizacją przedmiotu, wybranej usługi wysyłkowej, historii wysyłek sprzedawcy i innych czynników. Czasy dostawy mogą się różnić, szczególnie w okresach największego ruchu.
Zwroty:
Zwrot w ciągu 30 dni. Za wysyłkę zwrotną płaci kupujący. Zobacz szczegóły- aby uzyskać więcej informacji dotyczących zwrotów
Płatności:
     

Kupuj bez obaw

Gwarancja zwrotu pieniędzy eBay
Otrzymasz przedmiot, jaki zamawiasz, albo zwrot pieniędzy. 

Informacje o sprzedawcy

Zarejestrowany jako prywatny sprzedawca, więc prawa konsumenckie wynikające z przepisów UE o ochronie konsumentów nie obowiązują. W przypadku większości zakupów nadal obowiązuje Gwarancja zwrotu pieniędzy eBay.Dowiedz się więcejZarejestrowany jako prywatny sprzedawca
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 386739029339
Ostatnia aktualizacja: 20-02-2024 17:52:14 CET Wyświetl wszystkie poprawkiWyświetl wszystkie poprawki

Parametry przedmiotu

Stan
Nowy: Nowa, nieczytana, nieużywana książka w idealnym stanie, wszystkie strony, bez uszkodzeń. Aby ...
ISBN
9781885203298
Book Title
ABSOLUT Book : the ABSOLUT Vodka Advertising Story
Item Length
11.5in
Publisher
Tuttle Publishing
Publication Year
1996
Format
Trade Paperback
Language
English
Item Height
0.7in
Author
Richard w. Lewis
Genre
Design, Business & Economics
Topic
Industries / Retailing, Graphic Arts / Advertising, Advertising & Promotion
Item Width
9in
Item Weight
53.6 Oz
Number of Pages
288 Pages

O tym produkcie

Product Information

Highlighting the award-winning marketing and advertising campaign of Absolut Vodka, this art and design book features over 250 pages of magnificent bottle art and iconic ads. The absolute vodka advertising campaign has been running nonstop for fifteen years, which, in advertising, is practically forever. Industry insiders hail it as one of the most successful campaigns in the history of advertising, and the star of the ads is always the beautiful, artful, chameleon-like bottle from Sweden. The Absolut ads are celebrated as much for their ingenuity as their longevity. They are full of wit, artistry, and imagination as they deftly communicate the brand's values, often containing little challenges to the reader to interpret just what's happening inside the ad. Flip through the over 250 pages of magnificent bottle art featured in this beautiful graphic design book. This advertising book features 15 chapters each chronicling the long life of this world-famous glass art. In Absolute Book author, Richard Lewis of TBWA Chiat/Day, Absolut's advertising agency from the beginning, shares an intriguing, behind-the-scenes account of the birth and growth of this heralded campaign, its personalities and creators, and the paths they've taken to keep it perpetually fresh.

Product Identifiers

Publisher
Tuttle Publishing
ISBN-10
1885203292
ISBN-13
9781885203298
eBay Product ID (ePID)
242241

Product Key Features

Book Title
ABSOLUT Book : the ABSOLUT Vodka Advertising Story
Author
Richard w. Lewis
Format
Trade Paperback
Language
English
Topic
Industries / Retailing, Graphic Arts / Advertising, Advertising & Promotion
Publication Year
1996
Genre
Design, Business & Economics
Number of Pages
288 Pages

Dimensions

Item Length
11.5in
Item Height
0.7in
Item Width
9in
Item Weight
53.6 Oz

Additional Product Features

Lc Classification Number
Hf6161.L46l48 1996
Reviews
Absolut's advertising is among the most effective, most honored and most imitated in marketing--inspiring some consumers, for instance, to collect the colorful ads like baseball cards--''Absolut Book'' may well appeal to readers beyond the conf|9781885203298|, "Absolut's advertising is among the most effective, most honored and most imitated in marketing-inspiring some consumers, for instance, to collect the colorful ads like baseball cards-''Absolut Book'' may well appeal to readers beyond the confines of Madison Avenue or martini bars." - the New York Times, "Absolut's advertising is among the most effective, most honored and most imitated in marketing-inspiring some consumers, for instance, to collect the colorful ads like baseball cards-'Absolut Book' may well appeal to readers beyond the confines of Madison Avenue or martini bars."- the New York Times, Absolut's advertising is among the most effective, most honored and most imitated in marketing-inspiring some consumers, for instance, to collect the colorful ads like baseball cards-''Absolut Book'' may well appeal to readers beyond the conf|9781885203298|, "Absolut's advertising is among the most effective, most honored and most imitated in marketing--inspiring some consumers, for instance, to collect the colorful ads like baseball cards--''Absolut Book'' may well appeal to readers beyond the confines of Madison Avenue or martini bars." -- the New York Times, "Absolut's advertising is among the most effective, most honored and most imitated in marketing-inspiring some consumers, for instance, to collect the colorful ads like baseball cards-'Absolut Book' may well appeal to readers beyond the confines of Madison Avenue or martini bars." - the New York Times, "Absolut's advertising is among the most effective, most honored and most imitated in marketing-inspiring some consumers, for instance, to collect the colorful ads like baseball cards-'Absolut Book' may well appeal to readers beyond the confines of Madison Avenue or martini bars."-the New York Times, "Absolut's advertising is among the most effective, most honored and most imitated in marketinginspiring some consumers, for instance, to collect the colorful ads like baseball cards'Absolut Book' may well appeal to readers beyond the confines of Madison Avenue or martini bars." the New York Times
Copyright Date
1996
Target Audience
Trade
Lccn
95-053040
Dewey Decimal
659.1/9/64125
Dewey Edition
21
Illustrated
Yes

Opis przedmiotu podany przez sprzedawcę

enay-5637

enay-5637

98,5% opinii pozytywnych
Sprzedane przedmioty: 297

Oceny szczegółowe

Średnia z ostatnich 12 miesięcy

Dokładność opisu
4.9
Przystępny koszt wysyłki
4.8
Szybkość wysyłki
5.0
Komunikacja
5.0
Zarejestrowany jako prywatny sprzedawca
W związku z tym prawa konsumenckie wynikające z przepisów EU o ochronie konsumentów nie obowiązują. W przypadku większości zakupów nadal obowiązuje Ochrona kupujących eBay. Dowiedz się więcejDowiedz się więcej

Opinie sprzedawców (77)

3***n (90)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Item was in great condition and was shipped immediately. Thank you!
g***1 (261)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Fast shipping. Item as described. Thank you!
5***o (224)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Good