Wysyłka i dostawaKliknij Zobacz szczegóły, aby uzyskać dodatkowe informacje dotyczące wysyłki i zwrotów.
Masz taki przedmiot na sprzedaż?

Market Research in Practice: A Guide to the Basics By Paul N Hag

The_Book_Fountain
  • (181165)
  • Zarejestrowany jako sprzedawca-firma
AU $19,21
Około50,56 zł
Stan:
Dobry
Slight Creasing To Spine and Wear To Edges Of Pages
Dostępne: 4
Wysyłka:
Nie ma wysyłki do: Stany Zjednoczone.
Znajduje się w: South East, Wielka Brytania
Dostawa:
Czas zmienny
Zwroty:
Zwrot w ciągu 30 dni. Za wysyłkę zwrotną płaci kupujący.
Płatności:
    

Kupuj bez obaw

Najlepszy Sprzedawca
Gwarancja zwrotu pieniędzy eBay
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 386876012006
Ostatnia aktualizacja: 19-09-2024 07:21:26 CEST Wyświetl wszystkie poprawkiWyświetl wszystkie poprawki

Parametry przedmiotu

Stan
Dobry
Książka, która była czytana, ale nadal jest w dobrym stanie. Na okładce widoczne są nieznaczne ślady używania, np. zadrapania, ale książka nie jest rozerwana i nie ma dziur. Przy książkach w twardej oprawie mogą brakować obwoluty. Większość stron jest nieuszkodzona tzn., że ewentualne zagięcia lub rozdarcia są sporadyczne, podkreślenia ołówkiem są minimalne i nie ma żadnych zaznaczeń markerem czy notatek na marginesach. Książka ma wszystkie strony. Aby poznać więcej szczegółów i opis uszkodzeń lub wad, zobacz aukcję sprzedającego. Zobacz wszystkie definicje stanuotwiera się w nowym oknie lub nowej karcie
Uwagi sprzedawcy
“Slight Creasing To Spine and Wear To Edges Of Pages”
Book Title
Market Research in Practice: A Guide to the Basics By Paul N Hag
ISBN
9780749441807
Publication Year
2004
Type
Textbook
Format
Paperback
Language
English
Publication Name
Market Research in Practice: a Guide to the Basics
Item Height
215 mm
Author
Carol-Ann Morgan, Nicholas Hague, Paul Hague
Publisher
Kogan Page Ltd
Subject
Marketing
Item Weight
381 g
Item Width
136 mm
Number of Pages
272 Pages

O tym produkcie

Product Information

This practical guide to the basics of market research takes a clear, concise step-by-step approach. It describes and explains the various tools and techniques available to market researchers. Comparative examples and real-life international case studies help make the basics of market research straightforward and accessible. Market Research in Practice assumes no previous knowledge of the subject and offers guidance for the reader who is either studying or completely new to market research. The book also outlines data protection legislation and details the professional ethics incorporated in the MRS Code of Conduct. Contents include: the role of market research market research design desk research focus groups and in-depth interviews sampling questionnaire design interviewing self-completion questionnaires and e-surveys data analysis report findings Part of the new Market Research in Practice series and published in association with the Market Research Society, Market Research in Practice is an invaluable guide for students, researchers, marketers and users of market research.

Product Identifiers

Publisher
Kogan Page Ltd
ISBN-13
9780749441807
eBay Product ID (ePID)
95786378

Product Key Features

Number of Pages
272 Pages
Language
English
Publication Name
Market Research in Practice: a Guide to the Basics
Publication Year
2004
Subject
Marketing
Type
Textbook
Author
Carol-Ann Morgan, Nicholas Hague, Paul Hague
Format
Paperback

Dimensions

Item Height
215 mm
Item Weight
381 g
Item Width
136 mm

Additional Product Features

Country/Region of Manufacture
United Kingdom
Title_Author
Paul Hague, Nicholas Hague, Carol-Ann Morgan
Series Title
Market Research in Practice
LeafCats
2228, 378

Opis przedmiotu podany przez sprzedawcę

Informacje o firmie

WRAP Ltd
Unit 4
119 Loverock Road
Reading
Berkshire
RG30 1DZ
United Kingdom
Numer VAT (NIP):
  • GB 724498118
Numer rejestracyjny (REGON):
  • 03800600
Oświadczam, że wszystkie moje działania związane ze sprzedażą będą zgodne z wszystkimi przepisami i regulacjami UE.
Numer CRN:
  • 03800600
The_Book_Fountain

The_Book_Fountain

98,7% opinii pozytywnych
Sprzedane przedmioty: 558 tys.
Dołączył: maj 2013

Oceny szczegółowe

Średnia z ostatnich 12 miesięcy
Dokładność opisu
4.9
Przystępny koszt wysyłki
4.9
Szybkość wysyłki
4.9
Komunikacja
5.0
Zarejestrowany jako sprzedawca-firma

Opinie sprzedawców (226 741)