Zdjęcie 1 z 1
Zdjęcie 1 z 1
Badania dla mediów: telewizja, radio i dziennikarstwo Adele Emm (Englis–
US $58,02
Około222,52 zł
Stan:
Nowy
Nowa, nieczytana, nieużywana książka w idealnym stanie, wszystkie strony, bez uszkodzeń. Aby poznać więcej szczegółów, zobacz aukcję sprzedającego.
Dostępne: 2
Wysyłka:
Bezpłatnie Economy Shipping.
Znajduje się w: Calgary, Alberta, Kanada
Dostawa:
Szacowana między Cz, 3 paź a Pt, 11 paź do 43230
Zwroty:
Zwrot w ciągu 30 dni. Za wysyłkę zwrotną płaci kupujący.
Płatności:
Kupuj bez obaw
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 386898475198
Ostatnia aktualizacja: 30-08-2024 05:21:29 CEST Wyświetl wszystkie poprawkiWyświetl wszystkie poprawki
Parametry przedmiotu
- Stan
- ISBN-13
- 9780415843560
- Book Title
- Researching for the Media
- ISBN
- 9780415843560
- Subject Area
- Performing Arts, Technology & Engineering, Référence, Language Arts & Disciplines, Social Science
- Publication Name
- Researching for the Media : Television, Radio and Journalism
- Publisher
- Routledge
- Item Length
- 9.2 in
- Subject
- Media Studies, Television / Direction & Production, Journalism, Television & Video, Radio, Research
- Publication Year
- 2014
- Series
- Media Skills Ser.
- Type
- Textbook
- Format
- Trade Paperback
- Language
- English
- Item Height
- 0.4 in
- Item Weight
- 11.2 Oz
- Item Width
- 6.3 in
- Number of Pages
- 212 Pages
Opis przedmiotu podany przez sprzedawcę
Informacje o firmie
Premier Books LLC
David Taylor
26C Trolley Sq
19806-3356 Wilmington, DE
United States
Oświadczam, że wszystkie moje działania związane ze sprzedażą będą zgodne z wszystkimi przepisami i regulacjami UE.
Zarejestrowany jako sprzedawca-firma