|Wystawione w kategorii:
Skończył się zapas tego przedmiotu.
Masz taki przedmiot na sprzedaż?

Badania dla mediów: telewizja, radio i dziennikarstwo Adele Emm (Englis

Tekst oryginalny
Researching for the Media: Television, Radio and Journalism by Adele Emm (Englis
Stan:
Nowy
Cena:
US $69,06
Około270,79 zł
Wysyłka:
Bezpłatnie Economy Shipping. Zobacz szczegółydla wysyłki
Znajduje się w: Fairfield, Ohio, Stany Zjednoczone
Dostawa:
Szacowana między Wt, 11 cze a So, 22 cze do 43230
Szacowane czasy dostaw - otwiera się w nowym oknie lub nowej karcie uwzględniają podany przez sprzedawcę czas na wysłanie przesyłki, kod pocztowy nadawcy, kod pocztowy odbiorcy i czas przyjęcia. Czasy te zależą od wybranego rodzaju usługi wysyłkowej oraz czasu rozliczenia płatnościrozliczona płatność - otwiera się w nowym oknie lub nowej karcie. Czasy dostawy mogą się różnić, szczególnie w okresach największego ruchu.
Zwroty:
Zwrot w ciągu 30 dni. Za wysyłkę zwrotną płaci kupujący. Zobacz szczegóły- aby uzyskać więcej informacji dotyczących zwrotów
Płatności:
     

Kupuj bez obaw

Najlepszy Sprzedawca
Zaufany sprzedawca, szybka wysyłka i łatwe zwroty. 
Gwarancja zwrotu pieniędzy eBay
Otrzymasz przedmiot, jaki zamawiasz, albo zwrot pieniędzy. 

Informacje o sprzedawcy

Zarejestrowany jako sprzedawca-firma
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 386898475198
Ostatnia aktualizacja: 13-05-2024 03:51:47 CEST Wyświetl wszystkie poprawkiWyświetl wszystkie poprawki

Parametry przedmiotu

Stan
Nowy: Nowa, nieczytana, nieużywana książka w idealnym stanie, wszystkie strony, bez uszkodzeń. Aby ...
ISBN-13
9780415843560
Book Title
Researching for the Media
ISBN
9780415843560
Publication Name
Researching for the Media : Television, Radio and Journalism
Item Length
9.2in
Publisher
Routledge
Publication Year
2014
Series
Media Skills Ser.
Type
Textbook
Format
Trade Paperback
Language
English
Item Height
0.4in
Author
Adèle Emm
Item Width
6.3in
Item Weight
11.2 Oz
Number of Pages
212 Pages

O tym produkcie

Product Information

Researching for the Media: Television, Radio and Journalism is an essential guide to researching for the media industry. It explains the role of the researcher and journalist within radio, television and journalism exploring key areas of what to expect in the job. Researching for the Media: Television, Radio and Journalism offers advice and instruction on practical, ethical and legal issues which affect anyone working in these industries. Beginning with suggestions on how to think up ideas and how to devise treatments, through to general research methods and techniques and guidance on working on location at home and abroad, it uses real examples of good and bad practice from the industry. Written by an experienced researcher, writer and producer, Researching for the Media includes: Tips on finding contributors from contestants, experts and specialists through to audiences and celebrities How to find photographs, picture and film clips and the ethical and legal issues involved Advice on finding and using music and copyright issues How the media uses the internet and social media such as Twitter, Facebook, Instagram A discussion of risk assessment, codes of conduct, ethical behaviour and legal and safety issues A glossary of media terms, further reading and a list of helpful websites. Discover more at www.adeleemm.com

Product Identifiers

Publisher
Routledge
ISBN-10
0415843561
ISBN-13
9780415843560
eBay Product ID (ePID)
175230429

Product Key Features

Author
Adèle Emm
Publication Name
Researching for the Media : Television, Radio and Journalism
Format
Trade Paperback
Language
English
Publication Year
2014
Series
Media Skills Ser.
Type
Textbook
Number of Pages
212 Pages

Dimensions

Item Length
9.2in
Item Height
0.4in
Item Width
6.3in
Item Weight
11.2 Oz

Additional Product Features

Lc Classification Number
Pn1991.75
Edition Description
Revised Edition,New Edition
Edition Number
2
Table of Content
1. What is a Researcher? 2. Ideas 3. General Research 4. People 5. Pictures, Photographs and Film Clips 6. Props, Sets, Prizes, Question Setting and Teleshopping 7. Music 8. Locations 9. Working Abroad 10. Summary of legal issues Appendix: Organisations and Websites from all chapters Glossary
Copyright Date
2014
Target Audience
College Audience
Topic
Media Studies, Television / Direction & Production, Journalism, Television & Video, Radio, Research
Lccn
2013-041886
Dewey Decimal
791.44023
Dewey Edition
23
Genre
Technology & Engineering, Référence, Language Arts & Disciplines, Social Science, Performing Arts

Opis przedmiotu podany przez sprzedawcę

Informacje o firmie

Premier Books LLC
David Taylor
26C Trolley Sq
19806-3356 Wilmington, DE
United States
Pokaż informacje kontaktowe
:liam-Emoc.liaterelgaednarg@yabe
Oświadczam, że wszystkie moje działania związane ze sprzedażą będą zgodne z wszystkimi przepisami i regulacjami UE.
grandeagleretail

grandeagleretail

98,2% opinii pozytywnych
Sprzedane przedmioty: 2,7 mln
Zwykle odpowiada w ciągu 24 godzin

Oceny szczegółowe

Średnia z ostatnich 12 miesięcy

Dokładność opisu
4.9
Przystępny koszt wysyłki
5.0
Szybkość wysyłki
4.9
Komunikacja
4.9
Zarejestrowany jako sprzedawca-firma

Opinie sprzedawców (1 023 735)

3***3 (935)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Love it!
t***o (474)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Happy
s***4 (422)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Good book.