|Wystawione w kategorii:
Masz taki przedmiot na sprzedaż?

The Handbook of Online Marketing Research: A Data Driven Approac

Stan:
Dobry
Slight Creasing To Spine and Wear To Edges Of Pages
Cena:
AU $14,12
Około37,17 zł
Wysyłka:
Nie ma wysyłki do: Stany Zjednoczone. Zobacz szczegółydla wysyłki
Znajduje się w: South East, Wielka Brytania
Dostawa:
Czas zmienny
Zwroty:
Zwrot w ciągu 30 dni. Za wysyłkę zwrotną płaci kupujący. Zobacz szczegóły- aby uzyskać więcej informacji dotyczących zwrotów
Płatności:
     

Kupuj bez obaw

Najlepszy Sprzedawca
Zaufany sprzedawca, szybka wysyłka i łatwe zwroty. 
Gwarancja zwrotu pieniędzy eBay
Otrzymasz przedmiot, jaki zamawiasz, albo zwrot pieniędzy. 

Informacje o sprzedawcy

Zarejestrowany jako sprzedawca-firma
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 386903673757
Ostatnia aktualizacja: 03-04-2024 07:36:38 CEST Wyświetl wszystkie poprawkiWyświetl wszystkie poprawki

Parametry przedmiotu

Stan
Dobry
Książka, która była czytana, ale nadal jest w dobrym stanie. Na okładce widoczne są nieznaczne ślady używania, np. zadrapania, ale książka nie jest rozerwana i nie ma dziur. Przy książkach w twardej oprawie mogą brakować obwoluty. Większość stron jest nieuszkodzona tzn., że ewentualne zagięcia lub rozdarcia są sporadyczne, podkreślenia ołówkiem są minimalne i nie ma żadnych zaznaczeń markerem czy notatek na marginesach. Książka ma wszystkie strony. Aby poznać więcej szczegółów i opis uszkodzeń lub wad, zobacz aukcję sprzedającego. Zobacz wszystkie definicje stanuotwiera się w nowym oknie lub nowej karcie
Uwagi sprzedawcy
“Slight Creasing To Spine and Wear To Edges Of Pages”
Book Title
The Handbook of Online Marketing Research: A Data Driven Approac
ISBN
9780071361149
Publication Year
2000
Type
Textbook
Format
Hardcover
Language
English
Publication Name
The Handbook of Online Marketing Research: Knowing Your Customer Using the Net
Item Height
231mm
Author
Oliver Raskin, Joshua Grossnickle
Publisher
Mcgraw-Hill Education-Europe
Item Width
160mm
Subject
Computer Science, Marketing, Business
Item Weight
842g
Number of Pages
433 Pages

O tym produkcie

Product Information

The Handbook of Online Marketing Research examines all the latest techniques and trends used to conduct online research, including how to leverage existing sources, online chat-based sessions, email feedback, online focus groups, and much more. Now, just like larger companies, small- and medium-sized companies can learn vital information like the age, gender, and income of its users, and how they respond to different aspects of the products and those of its competitors. With the advent of the Internet, companies of all sizes and budgets can conduct online market research and access all the information they need to know to stay ahead of the competition. This book demonstrates how both large and small companies can take proven traditional market research techniques and adapt them to the Web. The result is an affordable means for businesses to understand their online customers' needs.

Product Identifiers

Publisher
Mcgraw-Hill Education-Europe
ISBN-13
9780071361149
eBay Product ID (ePID)
96305224

Product Key Features

Author
Oliver Raskin, Joshua Grossnickle
Publication Name
The Handbook of Online Marketing Research: Knowing Your Customer Using the Net
Format
Hardcover
Language
English
Subject
Computer Science, Marketing, Business
Publication Year
2000
Type
Textbook
Number of Pages
433 Pages

Dimensions

Item Height
231mm
Item Width
160mm
Item Weight
842g

Additional Product Features

Title_Author
Joshua Grossnickle, Oliver Raskin
Country/Region of Manufacture
United States

Opis przedmiotu podany przez sprzedawcę

Informacje o firmie

WRAP Ltd
Unit 4
119 Loverock Road
Reading
Berkshire
RG30 1DZ
United Kingdom
Numer VAT (NIP):
  • GB 724498118
Numer rejestracyjny (REGON):
  • 03800600
Oświadczam, że wszystkie moje działania związane ze sprzedażą będą zgodne z wszystkimi przepisami i regulacjami UE.
Numer CRN:
  • 03800600
The_Book_Fountain

The_Book_Fountain

98,8% opinii pozytywnych
Sprzedane przedmioty: 553 tys.

Oceny szczegółowe

Średnia z ostatnich 12 miesięcy

Dokładność opisu
4.9
Przystępny koszt wysyłki
4.9
Szybkość wysyłki
4.9
Komunikacja
5.0
Zarejestrowany jako sprzedawca-firma

Opinie sprzedawców (225 075)

a***3 (1167)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Easy purchase, quick delivery AAA++++
0***0 (234)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
A+. Exactly what we were after.
v***v (529)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
very speedy delivery ,book as described. good dealer.