Zdjęcie 1 z 1
Probing Popular Culture: On and Off the Internet by Fishwick, Marshall
Stan:
“-- SHIPPED FROM UK -- This book is in 'very good condition' with minimal signs of use. It appears ”... Zobacz więcejinformacji o stanie
Wysyłka:
Znajduje się w: Gloucester, Wielka Brytania
Dostawa:
Szacowana między Cz, 23 maj a Pt, 31 maj do 43230
Zwroty:
Zwrot w ciągu 30 dni. Za wysyłkę zwrotną płaci kupujący. Zobacz szczegóły- aby uzyskać więcej informacji dotyczących zwrotów
Płatności:
Kupuj bez obaw
Informacje o sprzedawcy
Zarejestrowany jako sprzedawca-firma
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 386904964252
Ostatnia aktualizacja: 30-04-2024 17:43:19 CEST Wyświetl wszystkie poprawkiWyświetl wszystkie poprawki
Parametry przedmiotu
- Stan
- Bardzo dobry
- Uwagi sprzedawcy
- ISBN
- 9780789021328
- EAN
- 9780789021328
- Book Title
- Probing Popular Culture: On and Off the Internet
- Topic
- Books
- Publication Year
- 2004
- Type
- Textbook
- Format
- Hardcover
- Language
- English
- Publication Name
- Probing Popular Culture: on and Off the Internet
- Item Height
- 210mm
- Publisher
- Taylor & Francis INC International Concepts
- Item Width
- 148mm
- Subject
- Sociology
- Item Weight
- 522g
- Number of Pages
- 308 Pages
O tym produkcie
Product Information
When it comes to seeing depth and lateral connections in the development of popular culture, nobody exceeds Marshall Fishwick. -Canadian Psychology In Probing Popular Culture: On and Off the Internet, one of the leading authorities in American and popular culture studies presents an eye-opening examination of the Information Age's influence on what we do, how we live, and who we are. Dr. Marshall Fishwick, author of the textbooks Great Awakenings: Popular Religion and Popular Culture; Popular Culture: Cavespace to Cyberspace; and Popular Culture in a New Age focuses his penetrating gaze upon the impact of the icons and events that color the fabric of our lives. Peppered with quotes from influential figures ranging from Plato to P. T. Barnum, this book provides food for thought that will spark smart discussion about every aspect of popular culture from Henry Ford to Y2K, the impact on popular culture of the September 11 tragedy, and more. Probing Popular Culture examines our cultural icons, our fads, our hopes, and our fears-and ties them into the images we see everyday in the news and on the Web. Dr. Fishwick probes the most recent developments, crises, and anxieties encountered on our headlong dash down the Information Superhighway and illustrates the reasons behind the media madness. Religion, sports, food, comic books, TV, and movies-none escape his microscopic dissection. Probing Popular Culture focuses on: historical pioneers from Socrates to Walt Whitman and Walt Disney-who pondered and studied the phenomenon known as popular culture culture frenzies why Americans have a tendency toward trends, fads, and frenzies the emergence of America as a super popular culture with current predominance in world media, movies, clothing, music, and food the loss of old traditions and the invention of new ones hype its definition, its origin, and its negative effect on the human race the gaps that have developed all over the world mainly between the United States and other countries because of the introduction of the Information Age in popular culture and much more Who will arbitrate, regulate, and modify our flow of information? How much is too much? What is at stake? What lies ahead? Probing Popular Culture takes an incisive look at the current situation and probes for answers. With a foreword by Dr. Fishwick's former student, Tom Wolfe, a preface by Peter Rollins (Editor-in-Chief of Film & History: An Interdisciplinary Journal of Film and Television Studies), and the inclusion of opinions from other authorities on popular culture, this volume will be interesting and informative to the college student, the general reader, and the specialist.
Product Identifiers
Publisher
Taylor & Francis INC International Concepts
ISBN-13
9780789021328
eBay Product ID (ePID)
87712368
Product Key Features
Publication Name
Probing Popular Culture: on and Off the Internet
Format
Hardcover
Language
English
Subject
Sociology
Publication Year
2004
Type
Textbook
Number of Pages
308 Pages
Dimensions
Item Height
210mm
Item Width
148mm
Item Weight
522g
Additional Product Features
Country/Region of Manufacture
United States
Opis przedmiotu podany przez sprzedawcę
Informacje o firmie
Zeercle
Eric Gagnaire
Edwin Coe LLP
2 Stone Buildings
London
London
WC2A 3TH
United Kingdom
Numer VAT (NIP):
- GB 451469974
Numer rejestracyjny (REGON):
- 14804398
Wystawiam faktury VAT.
Oświadczam, że wszystkie moje działania związane ze sprzedażą będą zgodne z wszystkimi przepisami i regulacjami UE.
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 386904964252
Ostatnia aktualizacja: 30-04-2024 17:43:19 CEST Wyświetl wszystkie poprawkiWyświetl wszystkie poprawki
Wysyłka i obsługa
Bezpłatna wysyłka przy zamówieniu 5 lub więcej kwalifikujących się przedmiotów od użytkownika zeercle. |
Zaoszczędź do GBP2,8 na wysyłce, gdy kupisz dodatkowe kwalifikujące się przedmioty od użytkownika zeercle. |
Lokalizacja przedmiotu:
Gloucester, Wielka Brytania
Wysyłka do:
Cały świat
Wykluczenia:
Afganistan, Afryka, Ameryka Południowa, Ameryka Środkowa i Karaiby, Armenia, Azerbejdżan, Bangladesz, Bhutan, Bliski Wschód, Brunei, Chiny, Czarnogóra, Filipiny, Gruzja, Indonezja, Japonia, Jemen, Kambodża, Kazachstan, Kirgistan, Korea Południowa, Laos, Libia, Makau, Malediwy, Malezja, Meksyk, Mongolia, Nauru, Nepal, Niemcy, Pakistan, Rosja, Singapur, Somalia, Sri Lanka, Tadżykistan, Tajlandia, Tajwan, Turkmenistan, Ukraina, Uzbekistan, Wietnam
Wysyłka i obsługa | Do | Usługa | Dostawa*Zobacz uwagi o dostawie |
---|---|---|---|
GBP 8,99 (około 44,75 zł) | Stany Zjednoczone | Royal Mail International Tracked |
Czas na wysłanie |
---|
Zwykle wysyłam przesyłkę w ciągu 1 dnia roboczego po otrzymaniu rozliczonej płatności. |
Podatki |
---|
Podczas realizacji transakcji mogą zostać naliczone podatki. Dowiedz się więcejDowiedz się więcej o płaceniu podatku za zakupy na eBay. |
Podatek od sprzedaży dla przedmiotu nr 386904964252
Podatek od sprzedaży dla przedmiotu nr 386904964252
Sprzedawca nalicza podatek od sprzedaży dla przedmiotów wysyłanych do następujących stanów:
Stan | Stawka podatku od sprzedaży |
---|
Warunki zwrotów
Po otrzymaniu przedmiotu skontaktuj się ze sprzedawcą w ciągu | Wysyłka zwrotna |
---|---|
30 dni | Za wysyłkę zwrotną płaci kupujący |
Kupujący jest odpowiedzialny za opłacenie kosztów wysyłki zwrotnej.
Szczegóły warunków zwrotów |
---|
Zwroty są przyjmowane |
Szczegóły dotyczące płatności
Formy płatności
Zarejestrowany jako sprzedawca-firma
Opinie sprzedawców (2 625)
2***1 (161)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Very good 👍
9***e (21)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Great book
8***9 (43)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
👍