|Wystawione w kategorii:
Masz taki przedmiot na sprzedaż?

Niewidzialny dotyk: Cztery klawisze do Mo

Tekst oryginalny
The Invisible Touch: The Four Keys to Mo
Tekst oryginalny
Great Prices and Quality from DeCluttr. 3m+ Feedbacks
Stan:
Dobry
Cena:
US $6,41
Około25,37 zł
Wysyłka:
Bezpłatnie Wysyłka standardowa. Zobacz szczegółydla wysyłki
Znajduje się w: Kennesaw, Georgia, Stany Zjednoczone
Dostawa:
Szacowana między Śr, 5 cze a Pn, 10 cze do 43230
Szacowane czasy dostaw - otwiera się w nowym oknie lub nowej karcie uwzględniają podany przez sprzedawcę czas na wysłanie przesyłki, kod pocztowy nadawcy, kod pocztowy odbiorcy i czas przyjęcia. Czasy te zależą od wybranego rodzaju usługi wysyłkowej oraz czasu rozliczenia płatnościrozliczona płatność - otwiera się w nowym oknie lub nowej karcie. Czasy dostawy mogą się różnić, szczególnie w okresach największego ruchu.
Zwroty:
Zwrot w ciągu 30 dni. Za wysyłkę zwrotną płaci sprzedawca. Zobacz szczegóły- aby uzyskać więcej informacji dotyczących zwrotów
Płatności:
     

Kupuj bez obaw

Najlepszy Sprzedawca
Zaufany sprzedawca, szybka wysyłka i łatwe zwroty. 
Gwarancja zwrotu pieniędzy eBay
Otrzymasz przedmiot, jaki zamawiasz, albo zwrot pieniędzy. 

Informacje o sprzedawcy

Zarejestrowany jako sprzedawca-firma
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 386921569428
Ostatnia aktualizacja: 29-05-2024 06:44:59 CEST Wyświetl wszystkie poprawkiWyświetl wszystkie poprawki

Parametry przedmiotu

Stan
Dobry: Książka, która była czytana, ale nadal jest w dobrym stanie. Na okładce widoczne są ...
ISBN
9780446524179
Book Title
Invisible Touch : the Four Keys to Modern Marketing
Item Length
7.7in
Publisher
Grand Central Publishing
Publication Year
2000
Format
Hardcover
Language
English
Item Height
1in
Author
Harry Beckwith
Genre
Business & Economics
Topic
Industries / Service, Marketing / General
Item Width
5.2in
Item Weight
11.4 Oz
Number of Pages
256 Pages

O tym produkcie

Product Information

The beauty of marketing is that it happens when we're looking but not noticing. Before you know it, we're using Yahoo! as a search engine, even though serious researchers will tell you that Alta Vista and Dogpile are better. We're buying products that cost more and perform worse, simply because the marketing and branding of those products tells us there's a value there, even if objective analysis tells us otherwise. In The Invisible Touch, Harry Beckwith tells us the obvious--what was right in front of our faces. But because of the blinders we wear, because of the way we've been educated, socialized, or just plain bamboozled, we can't see it as clearly as he can. Thus, in each of his "four keys to modern marketing"--price, branding, packaging, relationships--he offers counterintuitive information that could make or break a business plan. For example, he explains in great detail why a higher price is better than a lower one; why every business, from Apple Computer to the U.S. Army, is a brand-name to be cherished and nurtured; why the orangest orange sells better than the least orange orange, even if both pieces of fruit taste exactly the same; and why the best service providers always remember your name and what you like to drink. This is a business book, but one that everyone who works for a living should read. Pick any page, and you'll find insights that could make you a better teacher, a better salesperson, a better employee in any trade. Beckwith drives home the idea that we're all in the business of marketing ourselves, and we're in that business every waking hour. --Lou Schuler

Product Identifiers

Publisher
Grand Central Publishing
ISBN-10
0446524174
ISBN-13
9780446524179
eBay Product ID (ePID)
1614691

Product Key Features

Book Title
Invisible Touch : the Four Keys to Modern Marketing
Author
Harry Beckwith
Format
Hardcover
Language
English
Topic
Industries / Service, Marketing / General
Publication Year
2000
Genre
Business & Economics
Number of Pages
256 Pages

Dimensions

Item Length
7.7in
Item Height
1in
Item Width
5.2in
Item Weight
11.4 Oz

Additional Product Features

Lc Classification Number
Hd9980.5.B423 2000
Copyright Date
2000
Lccn
99-048663
Dewey Decimal
658.8
Intended Audience
Trade
Dewey Edition
21

Opis przedmiotu podany przez sprzedawcę

Informacje o firmie

Entertainment Magpie, Inc.
Sam Vesey
4175 Royal Dr NW
Suite 300
30144 Kennesaw, GA
United States
Pokaż informacje kontaktowe
:liam-Esu.skcotse@asuyabe
Oświadczam, że wszystkie moje działania związane ze sprzedażą będą zgodne z wszystkimi przepisami i regulacjami UE.
estocks_usa

estocks_usa

98,9% opinii pozytywnych
Sprzedane przedmioty: 13,7 mln

Oceny szczegółowe

Średnia z ostatnich 12 miesięcy

Dokładność opisu
4.9
Przystępny koszt wysyłki
5.0
Szybkość wysyłki
5.0
Komunikacja
4.9
Zarejestrowany jako sprzedawca-firma

Opinie sprzedawców (5 301 060)

8***8 (401)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
On time. As described.
e***4 (580)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
My favorite CD of Toby Keith mine was lost. works fine.
7***e (2713)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Great seller. A+++