Zdjęcie 1 z 1
Niewidzialny dotyk: Cztery klawisze do Mo–
Stan:
Wysyłka:
Znajduje się w: Kennesaw, Georgia, Stany Zjednoczone
Dostawa:
Szacowana między Śr, 5 cze a Pn, 10 cze do 43230
Zwroty:
Zwrot w ciągu 30 dni. Za wysyłkę zwrotną płaci sprzedawca. Zobacz szczegóły- aby uzyskać więcej informacji dotyczących zwrotów
Płatności:
Kupuj bez obaw
Informacje o sprzedawcy
- 98,9% opinii pozytywnych
Zarejestrowany jako sprzedawca-firma
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 386921569428
Ostatnia aktualizacja: 29-05-2024 06:44:59 CEST Wyświetl wszystkie poprawkiWyświetl wszystkie poprawki
Parametry przedmiotu
- Stan
- ISBN
- 9780446524179
- Book Title
- Invisible Touch : the Four Keys to Modern Marketing
- Item Length
- 7.7in
- Publisher
- Grand Central Publishing
- Publication Year
- 2000
- Format
- Hardcover
- Language
- English
- Item Height
- 1in
- Genre
- Business & Economics
- Topic
- Industries / Service, Marketing / General
- Item Width
- 5.2in
- Item Weight
- 11.4 Oz
- Number of Pages
- 256 Pages
O tym produkcie
Product Information
The beauty of marketing is that it happens when we're looking but not noticing. Before you know it, we're using Yahoo! as a search engine, even though serious researchers will tell you that Alta Vista and Dogpile are better. We're buying products that cost more and perform worse, simply because the marketing and branding of those products tells us there's a value there, even if objective analysis tells us otherwise. In The Invisible Touch, Harry Beckwith tells us the obvious--what was right in front of our faces. But because of the blinders we wear, because of the way we've been educated, socialized, or just plain bamboozled, we can't see it as clearly as he can. Thus, in each of his "four keys to modern marketing"--price, branding, packaging, relationships--he offers counterintuitive information that could make or break a business plan. For example, he explains in great detail why a higher price is better than a lower one; why every business, from Apple Computer to the U.S. Army, is a brand-name to be cherished and nurtured; why the orangest orange sells better than the least orange orange, even if both pieces of fruit taste exactly the same; and why the best service providers always remember your name and what you like to drink. This is a business book, but one that everyone who works for a living should read. Pick any page, and you'll find insights that could make you a better teacher, a better salesperson, a better employee in any trade. Beckwith drives home the idea that we're all in the business of marketing ourselves, and we're in that business every waking hour. --Lou Schuler
Product Identifiers
Publisher
Grand Central Publishing
ISBN-10
0446524174
ISBN-13
9780446524179
eBay Product ID (ePID)
1614691
Product Key Features
Book Title
Invisible Touch : the Four Keys to Modern Marketing
Format
Hardcover
Language
English
Topic
Industries / Service, Marketing / General
Publication Year
2000
Genre
Business & Economics
Number of Pages
256 Pages
Dimensions
Item Length
7.7in
Item Height
1in
Item Width
5.2in
Item Weight
11.4 Oz
Additional Product Features
Lc Classification Number
Hd9980.5.B423 2000
Copyright Date
2000
Lccn
99-048663
Dewey Decimal
658.8
Intended Audience
Trade
Dewey Edition
21
Opis przedmiotu podany przez sprzedawcę
Informacje o firmie
Entertainment Magpie, Inc.
Sam Vesey
4175 Royal Dr NW
Suite 300
30144 Kennesaw, GA
United States
Oświadczam, że wszystkie moje działania związane ze sprzedażą będą zgodne z wszystkimi przepisami i regulacjami UE.
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 386921569428
Ostatnia aktualizacja: 29-05-2024 06:44:59 CEST Wyświetl wszystkie poprawkiWyświetl wszystkie poprawki
Wysyłka i obsługa
Lokalizacja przedmiotu:
Kennesaw, Georgia, Stany Zjednoczone
Wysyłka do:
Afganistan, Albania, Algieria, Andora, Angola, Anguilla, Antigua i Barbuda, Arabia Saudyjska, Argentyna, Armenia, Aruba, Australia, Austria, Azerbejdżan, Bahamy, Bahrajn, Bangladesz, Belgia, Belize, Benin, Bermudy, Bhutan, Boliwia, Botswana, Bośnia i Hercegowina, Brunei, Burkina Faso, Burundi, Bułgaria, Chile, Chiny, Chorwacja, Cypr, Czad, Czarnogóra, Czechy, Dania, Demokratyczna Republika Konga, Dominikana, Dżibuti, Egipt, Ekwador, Erytrea, Estonia, Eswatini, Etiopia, Fidżi, Filipiny, Finlandia, Francja, Gabon, Gambia, Ghana, Gibraltar, Grecja, Grenada, Grenlandia, Gruzja, Gujana, Gwatemala, Gwinea, Gwinea Bissau, Gwinea Równikowa, Haiti, Hiszpania, Holandia, Honduras, Hongkong, Indie, Indonezja, Irlandia, Islandia, Izrael, Jamajka, Japonia, Jemen, Jordania, Kajmany, Kambodża, Kamerun, Kanada, Katar, Kazachstan, Kenia, Kirgistan, Kiribati, Kolumbia, Kongo, Korea Południowa, Kostaryka, Kuwejt, Laos, Lesotho, Liban, Liberia, Liechtenstein, Litwa, Luksemburg, Macedonia Północna, Madagaskar, Makau, Malawi, Malediwy, Malezja, Mali, Malta, Maroko, Mauretania, Mauritius, Meksyk, Monako, Mongolia, Montserrat, Mozambik, Mołdawia, Namibia, Nauru, Nepal, Niemcy, Niger, Nigeria, Nikaragua, Norwegia, Nowa Zelandia, Oman, Pakistan, Panama, Papua-Nowa Gwinea, Paragwaj, Peru, Polska, Portugalia, Południowa Afryka, Republika Zielonego Przylądka, Republika Środkowoafrykańska, Rumunia, Rwanda, Saint Kitts i Nevis, Saint Lucia, Saint Vincent i Grenadyny, Salwador, Samoa Zachodnie, San Marino, Senegal, Serbia, Seszele, Sierra Leone, Singapur, Sri Lanka, Stany Zjednoczone, Surinam, Szwajcaria, Szwecja, Słowacja, Słowenia, Tadżykistan, Tajlandia, Tajwan, Tanzania, Togo, Tonga, Trynidad i Tobago, Tunezja, Turcja, Turkmenistan, Turks i Caicos, Uganda, Urugwaj, Uzbekistan, Vanuatu, Wallis i Futuna, Watykan, Wielka Brytania, Wietnam, Wybrzeże Kości Słoniowej, Wyspy Salomona, Węgry, Włochy, Zambia, Zimbabwe, Zjednoczone Emiraty Arabskie, Łotwa
Wykluczenia:
APO/FPO, Alaska/Hawaje, Antyle Holenderskie, Barbados, Białoruś, Brazylia, Brytyjskie Wyspy Dziewicze, Dominika, Falklandy (Malwiny), Guam, Guernsey, Gujana Francuska, Gwadelupa, Irak, Jersey, Komory, Libia, Majotta, Martynika, Mikronezja, Niue, Nowa Kaledonia, Palau, Polinezja Francuska, Portoryko, Protektoraty USA, Reunion, Rosja, Sahara Zachodnia, Saint Pierre i Miquelon, Samoa Amerykańskie, Somalia, Svalbard i Jan Mayen, Tuvalu, Ukraina, Wenezuela, Wyspy Cooka, Wyspy Dziewicze (USA), Wyspy Marshalla, Święta Helena
Wysyłka i obsługa | Do | Usługa | Dostawa*Zobacz uwagi o dostawie |
---|---|---|---|
Bezpłatna wysyłka | Stany Zjednoczone | Wysyłka standardowa (DGM SmartMail Expedited) | Szacowana między Śr, 5 cze a Pn, 10 cze do 43230 |
US $99,99 (około 395,75 zł) | Stany Zjednoczone | Expedited Shipping | Szacowana między So, 1 cze a Wt, 4 cze do 43230 |
Czas na wysłanie |
---|
Zwykle wysyłam przesyłkę w ciągu 1 dnia roboczego po otrzymaniu rozliczonej płatności. |
Podatki |
---|
Sprzedawca nalicza podatek od sprzedaży w |
Podatek od sprzedaży dla przedmiotu nr 386921569428
Podatek od sprzedaży dla przedmiotu nr 386921569428
Sprzedawca nalicza podatek od sprzedaży dla przedmiotów wysyłanych do następujących stanów:
Stan | Stawka podatku od sprzedaży |
---|---|
Missouri (MO) | 4.225% |
Warunki zwrotów
Po otrzymaniu przedmiotu skontaktuj się ze sprzedawcą w ciągu | Zwrot pieniędzy zostanie dokonany jako | Wysyłka zwrotna |
---|---|---|
30 dni | Zwrot gotówki | Za wysyłkę zwrotną płaci sprzedawca |
Sprzedawca jest odpowiedzialny za opłacenie kosztów wysyłki zwrotnej.
Szczegóły warunków zwrotów |
---|
Zwroty są przyjmowane |
Szczegóły dotyczące płatności
Formy płatności
Zarejestrowany jako sprzedawca-firma
Opinie sprzedawców (5 301 060)
8***8 (401)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
On time. As described.
e***4 (580)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
My favorite CD of Toby Keith mine was lost. works fine.
7***e (2713)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Great seller. A+++