|Wystawione w kategorii:
Masz taki przedmiot na sprzedaż?

Zarządzanie festiwalami i wydarzeniami: międzynarodowa perspektywa sztuki i kultury...

Tekst oryginalny
Festival and Events Management : An International Arts and Culture Perspectiv...
Stan:
Jak nowa
Cena:
US $93,86
Około377,08 zł
Wysyłka:
Bezpłatnie Economy Shipping. Zobacz szczegółydla wysyłki
Znajduje się w: Jessup, Maryland, Stany Zjednoczone
Dostawa:
Szacowana między Cz, 27 cze a Wt, 9 lip do 43230
Szacowane czasy dostaw - otwiera się w nowym oknie lub nowej karcie uwzględniają podany przez sprzedawcę czas na wysłanie przesyłki, kod pocztowy nadawcy, kod pocztowy odbiorcy i czas przyjęcia. Czasy te zależą od wybranego rodzaju usługi wysyłkowej oraz czasu rozliczenia płatnościrozliczona płatność - otwiera się w nowym oknie lub nowej karcie. Czasy dostawy mogą się różnić, szczególnie w okresach największego ruchu.
Zwroty:
Zwrot w ciągu 14 dni. Za wysyłkę zwrotną płaci kupujący. Zobacz szczegóły- aby uzyskać więcej informacji dotyczących zwrotów
Płatności:
     

Kupuj bez obaw

Gwarancja zwrotu pieniędzy eBay
Otrzymasz przedmiot, jaki zamawiasz, albo zwrot pieniędzy. 

Informacje o sprzedawcy

Zarejestrowany jako sprzedawca-firma
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 386937128188
Ostatnia aktualizacja: 10-06-2024 03:06:00 CEST Wyświetl wszystkie poprawkiWyświetl wszystkie poprawki

Parametry przedmiotu

Stan
Jak nowa: Książka wygląda jak nowa choć była czytana. Egzemplarz bez brakujących lub uszkodzonych ...
Book Title
Festival and Events Management : An International Arts and Cultur
ISBN
9780750658720
Subject Area
Business & Economics, Sports & Recreation, Social Science
Publication Name
Festival and events Management
Item Length
9.2 in
Publisher
Routledge
Subject
Holidays (Non-Religious), Industries / Hospitality, Travel & Tourism, General, Advertising & Promotion
Publication Year
2003
Type
Textbook
Format
Perfect
Language
English
Item Height
0.9 in
Author
Jane Ali-Knight
Item Width
6.3 in
Item Weight
22.4 Oz
Number of Pages
440 Pages

O tym produkcie

Product Information

Festival and Events Management: an international perspective is a unique text looking at the central role of events management in the cultural, tourism and arts industries. With international contributions from industry and academia, the text looks at the following: * Events & cultural environments * Managing the arts & leisure experience * Marketing, policies and strategies of art and leisure management Chapters include exercises, and additional teaching materials and solutions to questions are provided as part of an accompanying online resource.

Product Identifiers

Publisher
Routledge
ISBN-10
075065872x
ISBN-13
9780750658720
eBay Product ID (ePID)
25038688429

Product Key Features

Author
Jane Ali-Knight
Publication Name
Festival and events Management
Format
Perfect
Language
English
Subject
Holidays (Non-Religious), Industries / Hospitality, Travel & Tourism, General, Advertising & Promotion
Publication Year
2003
Type
Textbook
Subject Area
Business & Economics, Sports & Recreation, Social Science
Number of Pages
440 Pages

Dimensions

Item Length
9.2 in
Item Height
0.9 in
Item Width
6.3 in
Item Weight
22.4 Oz

Additional Product Features

Lc Classification Number
Gt3405
Reviews
"For all its global focus and background, this is a British management textbook at its best. It has been well cared for by its team of editors and deserves a wide readership among both students and practitioners in the field... this book will permit students to pick up specialist knowledge and insight before starting their career, and will prove both useful and beneficial." -Dr Hans-Christian Andersen, Senior Lecturer in Cultural Tourism, Northumbria University, UK
Table of Content
Foreword by Peter Irvine, Director of Unique Events, Edinburgh Section one - Festivals, events and the cultural experience: Arts, leisure & cultural concepts (Ali-Knight, Robertson); An overview of events management (Jones, Morgan, Salem); Festivals, events & the destination (Derret); Section two - Managing the arts, culture and leisure experience: Event design and management (James and Brown); Visitor management for festival and events (Yeoman, Robertson, McMahon-Beattie); Service quality and managing your people (Drummond and Anderson); The implications and process of using IT within events organisations (Knox) Section three - Marketing, revenue and retail operations: Events and detination dynamic (Robertson, Wardrop); Marketing information for the events industry (Wood); Merchandising and Retail (Doyle); Festival and events catering operations (Fields, Stansbie); Principles and applications in ticketing and reservations management (Beaven, Laws) Section four - Policies and strategies of art and leisure event management; Politics, public policy and the destination (Hall, Rusher); Events management in the context of New Zealand's art, leisure and cultural sectors (Harrison, McDonald); The economics and evaluation of festival and events (Carlsen); A strategic approach for the use of sponsorship in the events industry (Masterman); The behavioural aspects of financial management (Raj); Risk and decision making in event management (Laybourn) Section five - Case studies and contemporary issues of arts and leisure festivals and events: Social and environmental impacts - attitudes of visitors and residents to the impacts of the 2001 Sidmouth International Festival (Mason, Beaumont-Kerridge); Wine tourism events (Novelli); Edinburgh's winter festivals (Wardrop, Robertson); Sponsorship, funding and strategic function - Carling festival and V-festival (Raj, Walters); The Anglesey Sea symposium (Matthews); A critical examination of Sydney's 2000 Olympic Games (Waitt); Index
Copyright Date
2003
Target Audience
College Audience
Dewey Decimal
338.4764
Dewey Edition
23
Illustrated
Yes

Opis przedmiotu podany przez sprzedawcę

Informacje o firmie

Expert Trading Limited
John Boyer
9220 Rumsey Rd
Ste 101
21045-1956 Columbia, MD
United States
Pokaż informacje kontaktowe
:liam-Emoc.secirpkoobtaerg@sredroyabe
Oświadczam, że wszystkie moje działania związane ze sprzedażą będą zgodne z wszystkimi przepisami i regulacjami UE.
Great Book Prices Store

Great Book Prices Store

96,8% opinii pozytywnych
Sprzedane przedmioty: 1,2 mln
Zwykle odpowiada w ciągu 24 godzin

Oceny szczegółowe

Średnia z ostatnich 12 miesięcy

Dokładność opisu
4.9
Przystępny koszt wysyłki
5.0
Szybkość wysyłki
4.9
Komunikacja
4.8
Zarejestrowany jako sprzedawca-firma

Opinie sprzedawców (343 565)

l***a (1432)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Nice book, received in good condition*****
s***f (818)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
thanks
s***f (818)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
thanks