Masz taki przedmiot na sprzedaż?

Zarządzanie przez pomiar : projektowanie kluczowych wskaźników i pomiaru wydajności...

Tekst oryginalny
Management by Measurement : Designing Key Indicators and Performance Measurem...
Stan:
Nowy
Dostępne: 3
Cena:
US $123,30
Około498,83 zł
Wysyłka:
Bezpłatnie Economy Shipping. Zobacz szczegółydla wysyłki
Znajduje się w: Jessup, Maryland, Stany Zjednoczone
Dostawa:
Szacowana między Wt, 9 lip a Pt, 19 lip do 43230
Szacowane czasy dostaw - otwiera się w nowym oknie lub nowej karcie uwzględniają podany przez sprzedawcę czas na wysłanie przesyłki, kod pocztowy nadawcy, kod pocztowy odbiorcy i czas przyjęcia. Czasy te zależą od wybranego rodzaju usługi wysyłkowej oraz czasu rozliczenia płatnościrozliczona płatność - otwiera się w nowym oknie lub nowej karcie. Czasy dostawy mogą się różnić, szczególnie w okresach największego ruchu.
Zwroty:
Zwrot w ciągu 14 dni. Za wysyłkę zwrotną płaci kupujący. Zobacz szczegóły- aby uzyskać więcej informacji dotyczących zwrotów
Płatności:
     

Kupuj bez obaw

Gwarancja zwrotu pieniędzy eBay
Otrzymasz przedmiot, jaki zamawiasz, albo zwrot pieniędzy. 

Informacje o sprzedawcy

Zarejestrowany jako sprzedawca-firma
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 386962375015

Parametry przedmiotu

Stan
Nowy: Nowa, nieczytana, nieużywana książka w idealnym stanie, wszystkie strony, bez uszkodzeń. Aby ...
Book Title
Management by Measurement : Designing Key Indicators and Performa
ISBN
9783540732112
Subject Area
Business & Economics
Publication Name
Management by Measurement : Designing Key Indicators and Performance Measurement Systems
Publisher
Springer Berlin / Heidelberg
Item Length
9.3 in
Subject
Human Resources & Personnel Management, Leadership, Management, Strategic Planning
Publication Year
2007
Type
Textbook
Format
Hardcover
Language
English
Author
Maurizio Galetto, Fiorenzo Franceschini, Domenico Maisano
Item Weight
42 Oz
Item Width
6.1 in
Number of Pages
Xi, 242 Pages

O tym produkcie

Product Information

A world that is changing faster and faster forces companies to a continuous performance monitoring. Indicators give the impression to be the real engine of organizations or even the economy at large. But performance indicators are not simple observation tools. They can have a deep "normative" effect, which can modify organizational behaviour and influence key decisions. Companies are what they measure! The selection of good performance indicators is not an easy process. This monograph focuses on the designing of a Performance Measurement System (PMS), knowing that "magic rules" to identify them do not exist. Some indicators seem right and easy to measure, but have subtle, counter-productive consequences. Other indicators are more difficult to measure, but focus the enterprise on those decisions and actions that are critical to success. This book suggests how to identify indicators that achieve a balance in these effects and enhance long-term profitability.

Product Identifiers

Publisher
Springer Berlin / Heidelberg
ISBN-10
354073211x
ISBN-13
9783540732112
eBay Product ID (ePID)
12038660583

Product Key Features

Number of Pages
Xi, 242 Pages
Language
English
Publication Name
Management by Measurement : Designing Key Indicators and Performance Measurement Systems
Publication Year
2007
Subject
Human Resources & Personnel Management, Leadership, Management, Strategic Planning
Type
Textbook
Subject Area
Business & Economics
Author
Maurizio Galetto, Fiorenzo Franceschini, Domenico Maisano
Format
Hardcover

Dimensions

Item Weight
42 Oz
Item Length
9.3 in
Item Width
6.1 in

Additional Product Features

Intended Audience
Scholarly & Professional
Number of Volumes
1 Vol.
Illustrated
Yes
Lc Classification Number
Hd30.28
Table of Content
Quality and process indicators.- Indicators criticalities and curiosities.- The condition of uniqueness in process representation.- Performance indicators properties.- Designing a performance measurement system.- Indicators, measurements, preferences and evaluations: a scheme of classification according to the representational theory.
Copyright Date
2007

Opis przedmiotu podany przez sprzedawcę

Informacje o firmie

Expert Trading Limited
John Boyer
9220 Rumsey Rd
Ste 101
21045-1956 Columbia, MD
United States
Pokaż informacje kontaktowe
:liam-Emoc.secirpkoobtaerg@sredroyabe
Oświadczam, że wszystkie moje działania związane ze sprzedażą będą zgodne z wszystkimi przepisami i regulacjami UE.
Great Book Prices Store

Great Book Prices Store

96,8% opinii pozytywnych
Sprzedane przedmioty: 1,2 mln
Zwykle odpowiada w ciągu 24 godzin

Oceny szczegółowe

Średnia z ostatnich 12 miesięcy

Dokładność opisu
4.9
Przystępny koszt wysyłki
5.0
Szybkość wysyłki
4.9
Komunikacja
4.8
Zarejestrowany jako sprzedawca-firma

Opinie sprzedawców (344 537)

p***i (236)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Great book, super high quality images that really capture a unique history that comes from all around the world.
o***l (318)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Prefect book, perfectly packaged, exactly as listed.
7***n (7)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Enjoying the book very much. Shipping was a bit confusing, but made it faster than initially quoted.