Skończył się zapas tego przedmiotu.
Wysyłka i dostawaKliknij Zobacz szczegóły, aby uzyskać dodatkowe informacje dotyczące wysyłki i zwrotów.
Masz taki przedmiot na sprzedaż?

Grouped: How Small Groups of Friends are the Key to Influence on

Chiron_Media_Store
  • (1012949)
  • Zarejestrowany jako sprzedawca-firma
GBP 3,10
Około15,75 zł
Stan:
Dobry
Wysyłka:
GBP 8,99 (około 45,67 zł) Standard Int'l Postage.
Znajduje się w: South East, Wielka Brytania
Dostawa:
Szacowana między Cz, 26 wrz a Wt, 8 paź do 43230
Szacowane czasy dostaw - otwiera się w nowym oknie lub nowej karcie uwzględniają podany przez sprzedawcę czas na wysłanie przesyłki, kod pocztowy nadawcy, kod pocztowy odbiorcy i czas przyjęcia. Czasy te zależą od wybranego rodzaju usługi wysyłkowej oraz czasu rozliczenia płatnościrozliczona płatność - otwiera się w nowym oknie lub nowej karcie. Czasy dostawy mogą się różnić, szczególnie w okresach największego ruchu.
Sprzedawca wysyła przedmiot w ciągu 1 dnia po otrzymaniu rozliczonej płatności.
Zwroty:
Zwrot w ciągu 30 dni. Za wysyłkę zwrotną płaci kupujący.
Płatności:
    

Kupuj bez obaw

Najlepszy Sprzedawca
Gwarancja zwrotu pieniędzy eBay
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 386977298041
Ostatnia aktualizacja: 12-09-2024 06:34:05 CEST Wyświetl wszystkie poprawkiWyświetl wszystkie poprawki

Parametry przedmiotu

Stan
Dobry: Książka, która była czytana, ale nadal jest w dobrym stanie. Na okładce widoczne są ...
Book Title
Grouped: How Small Groups of Friends are the Key to Influence on
ISBN
9780321804112
Publication Year
2011
Type
Textbook
Format
Paperback
Language
English
Publication Name
Grouped: How Small Groups of Friends Are the Key to Influence on the Social Web
Item Height
204 mm
Author
Paul Adams
Publisher
Pearson Education (Us)
Subject
Computer Science, Marketing, Business
Item Weight
210 g
Item Width
134 mm
Number of Pages
168 Pages

O tym produkcie

Product Information

The web is undergoing a fundamental change. It is moving away from its current structure of documents and pages linked together, and towards a new structure that is built around people. This is a profound change that will affect how we create business strategy, design, marketing, and advertising. The reason for this shift is simple. For tens of thousands of years we've been social animals. The web, which is only 20 years old, is simply catching up with offline life. From travel to news to commerce, smart businesses are reorienting their efforts around people-around the social behavior of their customers and potential customers. In order to be successful, businesses will need to understand how people are connected, how their social network influences them, how the people closest to them influence them the most, and how it's more important for marketers to focus on small, connected groups of friends rather than looking for overly influential individuals. This book pulls together the latest research from leading universities and technology companies to describe how people are connected, and how ideas and brand messages spread through social networks. It shows readers how to rebuild their business around social behavior, and create products that people tell their friends about.

Product Identifiers

Publisher
Pearson Education (Us)
ISBN-13
9780321804112
eBay Product ID (ePID)
111806288

Product Key Features

Number of Pages
168 Pages
Language
English
Publication Name
Grouped: How Small Groups of Friends Are the Key to Influence on the Social Web
Publication Year
2011
Subject
Computer Science, Marketing, Business
Type
Textbook
Author
Paul Adams
Format
Paperback

Dimensions

Item Height
204 mm
Item Weight
210 g
Item Width
134 mm

Additional Product Features

Country/Region of Manufacture
United States
Title_Author
Paul Adams

Opis przedmiotu podany przez sprzedawcę

Informacje o firmie

Wrap Ltd.
Mubin Ahmed
Unit 4
119 Loverock Road
Reading
Berkshire
RG30 1DZ
United Kingdom
Pokaż informacje kontaktowe
:nofeleT60358080080
:liam-Eten.aidemnorihc@kuyabe
Numer VAT (NIP):
  • GB 724 4981 18
Numer rejestracyjny (REGON):
  • 03800600
Oświadczam, że wszystkie moje działania związane ze sprzedażą będą zgodne z wszystkimi przepisami i regulacjami UE.
Numer CRN:
  • 03800600
Chiron_Media_Store

Chiron_Media_Store

99,4% opinii pozytywnych
Sprzedane przedmioty: 4,3 mln
Dołączył: sie 2011

Oceny szczegółowe

Średnia z ostatnich 12 miesięcy
Dokładność opisu
4.9
Przystępny koszt wysyłki
5.0
Szybkość wysyłki
4.9
Komunikacja
4.9
Zarejestrowany jako sprzedawca-firma

Opinie sprzedawców (1 306 286)