Zdjęcie 1 z 1
Zdjęcie 1 z 1
Grouped: How Small Groups of Friends are the Key to Influence on
GBP 3,10
Około15,75 zł
Stan:
Dobry
Książka, która była czytana, ale nadal jest w dobrym stanie. Na okładce widoczne są nieznaczne ślady używania, np. zadrapania, ale książka nie jest rozerwana i nie ma dziur. Przy książkach w twardej oprawie mogą brakować obwoluty. Większość stron jest nieuszkodzona tzn., że ewentualne zagięcia lub rozdarcia są sporadyczne, podkreślenia ołówkiem są minimalne i nie ma żadnych zaznaczeń markerem czy notatek na marginesach. Książka ma wszystkie strony. Aby poznać więcej szczegółów i opis uszkodzeń lub wad, zobacz aukcję sprzedającego.
Wysyłka:
GBP 8,99 (około 45,67 zł) Standard Int'l Postage.
Znajduje się w: South East, Wielka Brytania
Dostawa:
Szacowana między Cz, 26 wrz a Wt, 8 paź do 43230
Zwroty:
Zwrot w ciągu 30 dni. Za wysyłkę zwrotną płaci kupujący.
Płatności:
Kupuj bez obaw
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 386977298041
Ostatnia aktualizacja: 12-09-2024 06:34:05 CEST Wyświetl wszystkie poprawkiWyświetl wszystkie poprawki
Parametry przedmiotu
- Stan
- Book Title
- Grouped: How Small Groups of Friends are the Key to Influence on
- ISBN
- 9780321804112
- Publication Year
- 2011
- Type
- Textbook
- Format
- Paperback
- Language
- English
- Publication Name
- Grouped: How Small Groups of Friends Are the Key to Influence on the Social Web
- Item Height
- 204 mm
- Publisher
- Pearson Education (Us)
- Subject
- Computer Science, Marketing, Business
- Item Weight
- 210 g
- Item Width
- 134 mm
- Number of Pages
- 168 Pages
O tym produkcie
Product Information
The web is undergoing a fundamental change. It is moving away from its current structure of documents and pages linked together, and towards a new structure that is built around people. This is a profound change that will affect how we create business strategy, design, marketing, and advertising. The reason for this shift is simple. For tens of thousands of years we've been social animals. The web, which is only 20 years old, is simply catching up with offline life. From travel to news to commerce, smart businesses are reorienting their efforts around people-around the social behavior of their customers and potential customers. In order to be successful, businesses will need to understand how people are connected, how their social network influences them, how the people closest to them influence them the most, and how it's more important for marketers to focus on small, connected groups of friends rather than looking for overly influential individuals. This book pulls together the latest research from leading universities and technology companies to describe how people are connected, and how ideas and brand messages spread through social networks. It shows readers how to rebuild their business around social behavior, and create products that people tell their friends about.
Product Identifiers
Publisher
Pearson Education (Us)
ISBN-13
9780321804112
eBay Product ID (ePID)
111806288
Product Key Features
Number of Pages
168 Pages
Language
English
Publication Name
Grouped: How Small Groups of Friends Are the Key to Influence on the Social Web
Publication Year
2011
Subject
Computer Science, Marketing, Business
Type
Textbook
Format
Paperback
Dimensions
Item Height
204 mm
Item Weight
210 g
Item Width
134 mm
Additional Product Features
Country/Region of Manufacture
United States
Opis przedmiotu podany przez sprzedawcę
Informacje o firmie
Wrap Ltd.
Mubin Ahmed
Unit 4
119 Loverock Road
Reading
Berkshire
RG30 1DZ
United Kingdom
Numer VAT (NIP):
- GB 724 4981 18
Numer rejestracyjny (REGON):
- 03800600
Oświadczam, że wszystkie moje działania związane ze sprzedażą będą zgodne z wszystkimi przepisami i regulacjami UE.
Numer CRN:
- 03800600
Popularne kategorie z tego Sklepu
Zarejestrowany jako sprzedawca-firma
Opinie sprzedawców (1 306 286)
- g***d (163)- Opinie wystawione przez kupującego.Ostatni miesiącZakup potwierdzonyNear pristine quickly sent
- 7***t (23)- Opinie wystawione przez kupującego.Ostatni miesiącZakup potwierdzonyThanks
- 7***t (23)- Opinie wystawione przez kupującego.Ostatni miesiącZakup potwierdzonyNice