|Wystawione w kategorii:
Masz taki przedmiot na sprzedaż?

Friedman - PR 2.0 How Digital Media Can Help You Build a Sustainable - J555z

Stan:
Nowy
Cena:
GBP 38,66
Około194,55 zł
Ten przedmiot zostanie wysyłany w ramach Programu wysyłki międzynarodowej.
Obejmuje śledzenie przesyłki za granicę, uproszczoną odprawę celną i brak dodatkowych opłat przy dostawie. Dowiedz się więcej
Wysyłka:
GBP 14,52 (około 73,07 zł) Wysyłka przyspieszona do: Stany Zjednoczone przez Program wysyłki międzynarodowej na eBay
Ta kwota zawiera podane przez sprzedawcę opłaty za wysyłkę na terenie kraju oraz obowiązujące opłaty za wysyłkę za granicę, opłaty za obsługę i inne opłaty. Kwota może ulec zmianie do chwili dokonania płatności. Dodatkowe informacje znajdziesz w Warunkach Programu wysyłki międzynarodowej.
. Zobacz szczegółydla wysyłki
Znajduje się w: GB, Wielka Brytania
Opłaty importowe: 
Bezpłatnie, kwota potwierdzona w realizacji transakcji
Ta kwota zawiera obowiązujące opłaty celne, podatki, prowizje za pośrednictwo i inne opłaty. Kwota może ulec zmianie do chwili dokonania płatności. Dodatkowe informacje znajdziesz w Warunkach Programu wysyłki międzynarodowej.
Dostawa:
Szacowana między Pt, 14 cze a Wt, 25 cze do 43230
Szacowane czasy dostaw - otwiera się w nowym oknie lub nowej karcie uwzględniają podany przez sprzedawcę czas na wysłanie przesyłki, kod pocztowy nadawcy, kod pocztowy odbiorcy i czas przyjęcia. Czasy te zależą od wybranego rodzaju usługi wysyłkowej oraz czasu rozliczenia płatnościrozliczona płatność - otwiera się w nowym oknie lub nowej karcie. Czasy dostawy mogą się różnić, szczególnie w okresach największego ruchu.
Obejmuje śledzenie przesyłki
Zwroty:
Zwrot w ciągu 30 dni. Za wysyłkę zwrotną płaci kupujący. Zobacz szczegóły- aby uzyskać więcej informacji dotyczących zwrotów
Płatności:
     
Opłaty za wysyłkę za granicę i opłaty importowe płacisz firmie Pitney Bowes Inc. Dowiedz się więcejDowiedz się więcej o Programie wysyłki międzynarodowej na eBay

Kupuj bez obaw

Najlepszy Sprzedawca
Zaufany sprzedawca, szybka wysyłka i łatwe zwroty. 
Gwarancja zwrotu pieniędzy eBay
Otrzymasz przedmiot, jaki zamawiasz, albo zwrot pieniędzy. 

Informacje o sprzedawcy

Zarejestrowany jako sprzedawca-firma
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 386980807914
Ostatnia aktualizacja: 26-05-2024 11:17:27 CEST Wyświetl wszystkie poprawkiWyświetl wszystkie poprawki

Parametry przedmiotu

Stan
Nowy: Nowa, nieczytana, nieużywana książka w idealnym stanie, wszystkie strony, bez uszkodzeń. Aby ...
Fiction/Non-Fiction
Non-Fiction
Brand
NA
Weight
0.12
Style
NA
Title
PR 2.0 How Digital Media Can Help You Build a Sustainable Brand
Release Title
PR 2.0 How Digital Media Can Help You Build a Sustainable Brand
Record Grading
New
Sleeve Grading
New
Platform
NA
Size
NA
Film/TV Title
PR 2.0 How Digital Media Can Help You Build a Sustainable Bran
Colour
NA
Material
NA
Department
NA
Movie/TV Title
PR 2.0 How Digital Media Can Help You Build a Sustainable Bran
UPC
9781910174418
EAN
9781910174418
ISBN
9781910174418
Item Length
210.06
Main Stone
NA
Metal Purity
NA
Metal
NA
Connectivity
NA
Model
NA
Publication Year
2015
Type
Textbook
Format
Paperback
Language
English
Publication Name
Pr 2.0: How Digital Media Can Help You Build a Sustainable Brand
Item Height
210mm
Author
John Friedman
Publisher
Do Sustainability
Item Width
148mm
Subject
Marketing, Business
Item Weight
136g
Number of Pages
84 Pages

O tym produkcie

Product Information

Digital media offer many of the same characteristics - immediacy, transparency and interactivity - that make one-to-one the most effective form of communication. And yet many organizations do not fully embrace them. They simultaneously underestimate and fear the power of digital communications. And yet these tools, when used strategically, can be an effective part of your communications plan. PR 2.0 will help you: 1. understand how the increasing emphasis on transparency driven by corporate responsibility has changed the ways that effective organizations communicate with their stakeholders; 2. develop a communications plan for your organization that reaches, and engages, the right stakeholders, using the most appropriate tools and channels; 3. demonstrate the value and sell the use of digital media to skeptical internal stakeholders, including in the c-suite, as part of your mission-advancing communications plan. You can make the most of the irrevocable changes in the way people create, share, receive, judge and interact with information. This book offers real-world examples and practical tools to help your organization to live its values and effectively engage with those most essential to your success.

Product Identifiers

Publisher
Do Sustainability
ISBN-13
9781910174418
eBay Product ID (ePID)
213233367

Product Key Features

Author
John Friedman
Publication Name
Pr 2.0: How Digital Media Can Help You Build a Sustainable Brand
Format
Paperback
Language
English
Subject
Marketing, Business
Publication Year
2015
Type
Textbook
Number of Pages
84 Pages

Dimensions

Item Height
210mm
Item Width
148mm
Item Weight
136g

Additional Product Features

Title_Author
John Friedman
Series Title
Doshorts
Country/Region of Manufacture
United Kingdom

Opis przedmiotu podany przez sprzedawcę

Informacje o firmie

iHaveit UK Ltd
Michael V
20 Pontings Close
Blunsdon
Swindon
Wiltshire
SN26 7AH
United Kingdom
Pokaż informacje kontaktowe
:liam-Eoi.tievahi@nic_haon
noah_cin@ihaveit.io
Numer VAT (NIP):
  • GB 343612519
Numer rejestracyjny (REGON):
  • 11290771
Oświadczam, że wszystkie moje działania związane ze sprzedażą będą zgodne z wszystkimi przepisami i regulacjami UE.
iHaveit

iHaveit

98,9% opinii pozytywnych
Sprzedane przedmioty: 195 tys.

Oceny szczegółowe

Średnia z ostatnich 12 miesięcy

Dokładność opisu
4.9
Przystępny koszt wysyłki
5.0
Szybkość wysyłki
4.9
Komunikacja
4.9
Zarejestrowany jako sprzedawca-firma

Opinie sprzedawców (73 784)

n***n (570)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Great product. In good condition. Arrived on time. Fantastic seller. Great communication
g***h (249)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
🦉Great person to deal with terrific! A*
o***o (845)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Very disappointing, not worth the money