|Wystawione w kategorii:
Masz taki przedmiot na sprzedaż?

Poza marketingiem wielokanałowym: krytyczne problemy w dual marketingu Maria Palaz

Tekst oryginalny
Beyond Multi-Channel Marketing: Critical Issues in Dual Marketing by Maria Palaz
Stan:
Nowy
Dostępne: 3
Cena:
US $131,48
Około520,39 zł
Wysyłka:
Bezpłatnie Economy Shipping. Zobacz szczegółydla wysyłki
Znajduje się w: Fairfield, Ohio, Stany Zjednoczone
Dostawa:
Szacowana między Pt, 14 cze a Śr, 26 cze do 43230
Szacowane czasy dostaw - otwiera się w nowym oknie lub nowej karcie uwzględniają podany przez sprzedawcę czas na wysłanie przesyłki, kod pocztowy nadawcy, kod pocztowy odbiorcy i czas przyjęcia. Czasy te zależą od wybranego rodzaju usługi wysyłkowej oraz czasu rozliczenia płatnościrozliczona płatność - otwiera się w nowym oknie lub nowej karcie. Czasy dostawy mogą się różnić, szczególnie w okresach największego ruchu.
Zwroty:
Zwrot w ciągu 30 dni. Za wysyłkę zwrotną płaci kupujący. Zobacz szczegóły- aby uzyskać więcej informacji dotyczących zwrotów
Płatności:
     

Kupuj bez obaw

Najlepszy Sprzedawca
Zaufany sprzedawca, szybka wysyłka i łatwe zwroty. 
Gwarancja zwrotu pieniędzy eBay
Otrzymasz przedmiot, jaki zamawiasz, albo zwrot pieniędzy. 

Informacje o sprzedawcy

Zarejestrowany jako sprzedawca-firma
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 386986574729

Parametry przedmiotu

Stan
Nowy: Nowa, nieczytana, nieużywana książka w idealnym stanie, wszystkie strony, bez uszkodzeń. Aby ...
ISBN-13
9781838676865
Book Title
Beyond Multi-Channel Marketing
ISBN
9781838676865
Publication Year
2020
Type
Textbook
Format
Hardcover
Language
English
Publication Name
Beyond Multi-Channel Marketing : Critical Issues in Dual Marketing
Author
Pantea Foroudi
Item Length
9in
Publisher
Emerald Publishing The Limited
Item Width
6in
Item Weight
18.2 Oz
Number of Pages
288 Pages

O tym produkcie

Product Information

The authors of this book delve into the rapidly developing field of dual marketing, investigating the strategic alliances, multi-stakeholder perspectives and branding potential it holds. They promote the adoption of the multichannel approach which is fundamental to facing the challenges of marketing 4.0. Readers will glean innovative and practical insights, providing them with the ability to comprehend the existing link between dual marketing and multichannel marketing and explore its relation to branding and integrated marketing communication. This book also rejuvenates the analysis of the digital context and offers critical advice to organisations interested in online marketing processes. With worldwide appeal, the theoretical and empirical analysis carried out in this book offers cutting edge ideas and techniques to marketing practitioners, supply chain managers and B2B2C company managers looking to understand the digital transformation permeating the whole of organisational life beyond just marketing and communication facets. The book will also be invaluable for doctoral, graduate and postgraduate students in marketing and management.

Product Identifiers

Publisher
Emerald Publishing The Limited
ISBN-10
1838676864
ISBN-13
9781838676865
eBay Product ID (ePID)
16038590667

Product Key Features

Author
Pantea Foroudi
Publication Name
Beyond Multi-Channel Marketing : Critical Issues in Dual Marketing
Format
Hardcover
Language
English
Publication Year
2020
Type
Textbook
Number of Pages
288 Pages

Dimensions

Item Length
9in
Item Width
6in
Item Weight
18.2 Oz

Additional Product Features

Lc Classification Number
Hf5417.5
Reviews
';an insightful, conceptual take on the important topic of Dual Marketing. I strongly recommend Beyond Multi-Channel Marketing to all who want to know more about dual, multi- and omni- channel marketing in the digital age.'
Table of Content
PART I: INTRODUCTION Chapter 1. Introduction to 'Beyond Multi-Channel Marketing: Critical Issues in Dual Marketing'; Maria Palazzo, Pantea Foroudi, Alfonso Siano PART II: MAPPING THE FIELD - This part provides knowledge about the dual marketing and the role it plays in nowadays market Chapter 2. Evolution of supply chains and dual marketing strategies: a case on the impact of public policy on dual marketing strategy; Norbani Che Ha, CheahChee Wei, SuhanaMohezar Chapter 3. Using Quelch's Tools to Explore and Put Dual Marketing into Practice: Benefits, Opportunities and Risks; Ogechi Adeola, Obinna Muogboh, Jimoh Fatoki PART III: EXTENDING THE FIELD - This part provides knowledge about concepts related to dual marketing Chapter 4. Industrial branding: communicating in business to business sector; Nuria Rodriguez Pardo, Maria Palazzo Chapter 5. Integrated marketing communication in B2B2C area; Alireza Nankali, Maria Palazzo, Mohammad Jalali, Pantea Foroudi, Nader Seyyed Amiri, Gholamheidar Ebrahimbay Salami Chapter 6. Transforming the complexity of having multiple channels to an asset: reflective critics on the dual marketing and co-branding; Tugra Nazli Akarsu, Pantea Foroudi, T.C. Melewar PART IV: FROM FIELD TO PRACTICE - This part provides knowledge about online application of dual marketing Chapter 7. From dual marketing to marketing 4.0.The role played by digital technology and the Internet; Maria Giovanna Confetto, Francesca Conte, Agostino Vollero, Claudia Covucci Chapter 8. AGAINST THE ODDS: Consequences of Social media in B2B and B2C; Pantea Foroudi, Reza Marvi, Mohammad Foroudi, Sayabek Ziyadin, al-Farabi Kazakh, Solongo Munkhbat Chapter 9. Approach to dual marketing: re-organization of structures and development of competencies; Sardanelli Domenico PART V: CONCLUSION Chapter 10. Business areas that can benefit of dual marketing practices.Presentation of case studies; Maria Palazzo, Maria Antonella Ferri Chapter 11. Beyond multichannel marketing: Critical Issues in Dual Marketing.Toward a conclusion; Maria Palazzo, Pantea Foroudi, Alfonso Siano
Copyright Date
2020
Topic
Business Communication / General, Motivational, Commerce, Advertising & Promotion
Lccn
2021-301913
Dewey Decimal
658.8/72
Intended Audience
Scholarly & Professional
Dewey Edition
23
Illustrated
Yes
Genre
Business & Economics

Opis przedmiotu podany przez sprzedawcę

Informacje o firmie

Premier Books LLC
David Taylor
26C Trolley Sq
19806-3356 Wilmington, DE
United States
Pokaż informacje kontaktowe
:liam-Emoc.liaterelgaednarg@yabe
Oświadczam, że wszystkie moje działania związane ze sprzedażą będą zgodne z wszystkimi przepisami i regulacjami UE.
grandeagleretail

grandeagleretail

98,3% opinii pozytywnych
Sprzedane przedmioty: 2,7 mln
Zwykle odpowiada w ciągu 24 godzin

Oceny szczegółowe

Średnia z ostatnich 12 miesięcy

Dokładność opisu
4.9
Przystępny koszt wysyłki
5.0
Szybkość wysyłki
4.9
Komunikacja
4.9
Zarejestrowany jako sprzedawca-firma

Opinie sprzedawców (1 023 985)

i***c (4)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Great!
8***c (1631)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Thanks
i***c (4)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Will buy again!