|Wystawione w kategorii:
Skończył się zapas tego przedmiotu.
Masz taki przedmiot na sprzedaż?

Strategia marketingu cyfrowego B2B: jak wykorzystać nowe ramy i modele do osiągnięcia

Tekst oryginalny
B2B Digital Marketing Strategy: How to Use New Frameworks and Models to Achieve
Stan:
Nowy
Cena:
US $127,55
Około504,83 zł
Wysyłka:
Bezpłatnie Economy Shipping. Zobacz szczegółydla wysyłki
Znajduje się w: Fairfield, Ohio, Stany Zjednoczone
Dostawa:
Szacowana między Śr, 5 cze a So, 15 cze do 43230
Szacowane czasy dostaw - otwiera się w nowym oknie lub nowej karcie uwzględniają podany przez sprzedawcę czas na wysłanie przesyłki, kod pocztowy nadawcy, kod pocztowy odbiorcy i czas przyjęcia. Czasy te zależą od wybranego rodzaju usługi wysyłkowej oraz czasu rozliczenia płatnościrozliczona płatność - otwiera się w nowym oknie lub nowej karcie. Czasy dostawy mogą się różnić, szczególnie w okresach największego ruchu.
Zwroty:
Zwrot w ciągu 30 dni. Za wysyłkę zwrotną płaci kupujący. Zobacz szczegóły- aby uzyskać więcej informacji dotyczących zwrotów
Płatności:
     

Kupuj bez obaw

Najlepszy Sprzedawca
Zaufany sprzedawca, szybka wysyłka i łatwe zwroty. 
Gwarancja zwrotu pieniędzy eBay
Otrzymasz przedmiot, jaki zamawiasz, albo zwrot pieniędzy. 

Informacje o sprzedawcy

Zarejestrowany jako sprzedawca-firma
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 386986894508
Ostatnia aktualizacja: 20-05-2024 07:09:33 CEST Wyświetl wszystkie poprawkiWyświetl wszystkie poprawki

Parametry przedmiotu

Stan
Nowy: Nowa, nieczytana, nieużywana książka w idealnym stanie, wszystkie strony, bez uszkodzeń. Aby ...
ISBN-13
9781398610194
Book Title
B2B Digital Marketing Strategy
ISBN
9781398610194
Publication Year
2023
Type
Textbook
Format
Hardcover
Language
English
Publication Name
B2b Digital Marketing Strategy : How to Use New Frameworks and Models to Achieve Growth
Item Height
1.1in
Author
Simon Hall
Item Length
9.4in
Publisher
Kogan Page, The Limited
Item Width
6.5in
Item Weight
27.1 Oz
Number of Pages
392 Pages

O tym produkcie

Product Information

Hone and perfect your digital marketing skills and learn how to apply them effectively to B2B marketing with the new edition of this bestselling guide. B2B Digital Marketing Strategy is a clear and practical digital marketing guide that helps readers get to grips with some of the more advanced and complex elements of B2B marketing. It gives readers an overview of the latest approaches, models, processes and solutions, as well as examples of technologies to help them deal with key current B2B digital marketing challenges such as those associated with account targeting, data utilization and digital campaign management. It expertly explains how to incorporate the latest digital methodologies into critical processes such as lead generation, customer retention and customer experience personalization. This book is an invaluable resource for any professional or student in the B2B space. Newly updated, this second edition provides two new chapters on digital retention marketing and social media strategies as well as improved guidance on campaign tracking and gamification. This practical guide is packed with global case studies and examples such as Danfoss, American Express and IBM.

Product Identifiers

Publisher
Kogan Page, The Limited
ISBN-10
1398610194
ISBN-13
9781398610194
eBay Product ID (ePID)
5059230236

Product Key Features

Author
Simon Hall
Publication Name
B2b Digital Marketing Strategy : How to Use New Frameworks and Models to Achieve Growth
Format
Hardcover
Language
English
Publication Year
2023
Type
Textbook
Number of Pages
392 Pages

Dimensions

Item Length
9.4in
Item Height
1.1in
Item Width
6.5in
Item Weight
27.1 Oz

Additional Product Features

Lc Classification Number
Hf5415.1263
Edition Number
2
Reviews
" Simon Hall has written a B2B Marketing primer for the 2020s, which, by definition, deals with the realities of a digital first world. This is a long overdue I the world of B2B Marketing and will no doubt become a standard source for the discipline. I recognize through my own practice that this digital transformation from "outbound" marketing - or a "tell" approach - to inbound, customer journey-focused marketing, with all of its personalized digital touchpoints and omni-channel focus is today's B2B marketing reality and Simon does a good job of comprehensively covering all of the key elements, from content, to social, SEO, SEM and Web - as well as the enabling infrastructure: martech, data, marketing processes (eg lead nurturing, ABM) and analytics. Simon presents a best-practice approach to each, steeped in personal experience and in that of leading companies in the technology market. He provides theoretical context and practical how-to guidance, with great detail on management and execution across the buyers' journey. The chapter on digital strategy points to the need for digital to be a clear part of the overall marketing strategy which delivers clear outcomes based on business goals. Too often in my experience, marketing strategy is confused with annual budget and resource planning, so the tools and approach Simon summarizes here are a useful reminder to understand the context of your digital strategy. This book is a really valuable addition to the B2B marketing armoury and is highly recommended for those who intend to build their career in marketing. ", This is a well-written book suitable for both beginners and seasoned practitioners on a topic that's very important to business today. The case studies and tips are practical and useful for any business., Digital marketing continues to be a minefield for marketers, especially those in B2B where extended decision-making groups and lengthy sales cycles pervade. Clear, engaging and practical, B2B Digital Marketing Strategy helps navigate the complexities of digital marketing., A brilliant, rare and impactful insight into areas to consider when creating a B2B digital marketing strategy. Great guidance on how to think about your customer journey throughout the process, not just in the implantation phrases. Highly recommend this read as an essential for all marketers.
Table of Content
** Chapter - 01: The new evolving business landscape; * Section - PART ONE: DEVELOPING THE B2B DIGITAL STRATEGY; ** Chapter - 02: B2B digital marketing strategy; ** Chapter - 03: B2B customer journeys and the customer experience; ** Chapter - 04: B2B personalisation marketing and buyer personas; ** Chapter - 05: B2B customer insights and data management * Section - PART TWO: GENERATING AWARENESS; ** Chapter - 06: Generating awareness; ** Chapter - 07: B2B SEO and search strategies; ** Chapter - 08: B2B websites and website strategies; * Section - PART THREE: Digital for lead generation and lead nurturing; ** Chapter - 09: B2B digital marketing for lead generation; ** Chapter - 10: B2B digital and lead nurturing; * Section - PART FOUR: Digital campaign management and integration; ** Chapter - 11: B2B content marketing; ** Chapter - 12: B2B digital marketing campaign planning; ** Chapter - 13: Digital integration marketing in B2B; ** Chapter - 14: Digital marketing and sales; ** Chapter - 15: Measuring digital marketing; * Section - PART FIVE: Digital for retaining customers; ** Chapter - 16: Digital retention marketing ** Chapter - 17: Digital retention marketing channels; ** Chapter - 18: Digital retention marketing strategies; * Section - PART SIX: B2B social media and digital marketing platforms; ** Chapter - 19: B2B Social media marketing strategies; ** Chapter - 20: Digital marketing technologies and platforms;
Copyright Date
2024
Target Audience
College Audience
Topic
Marketing / General, E-Commerce / Internet Marketing, Marketing / Direct
Dewey Decimal
658.804
Dewey Edition
23
Genre
Business & Economics

Opis przedmiotu podany przez sprzedawcę

Informacje o firmie

Premier Books LLC
David Taylor
26C Trolley Sq
19806-3356 Wilmington, DE
United States
Pokaż informacje kontaktowe
:liam-Emoc.liaterelgaednarg@yabe
Oświadczam, że wszystkie moje działania związane ze sprzedażą będą zgodne z wszystkimi przepisami i regulacjami UE.
grandeagleretail

grandeagleretail

98,2% opinii pozytywnych
Sprzedane przedmioty: 2,7 mln
Zwykle odpowiada w ciągu 24 godzin

Oceny szczegółowe

Średnia z ostatnich 12 miesięcy

Dokładność opisu
4.9
Przystępny koszt wysyłki
5.0
Szybkość wysyłki
4.9
Komunikacja
4.9
Zarejestrowany jako sprzedawca-firma

Opinie sprzedawców (1 023 973)

2***2 (3631)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Received item, thank you!
j***r (3456)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Very impressed by seller! As described books! Packaged and shipped with care. Great communication! Much appreciated!
m***a (160)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Great