Zdjęcie 1 z 1
Zdjęcie 1 z 1
No LOGO: Taking Aim at the Brand Bullies (Bestselling Backlist)
AU $34,14
Około89,22 zł
Stan:
“Slight Creasing To Spine and Wear To Edges Of Pages”
Dobry
Książka, która była czytana, ale nadal jest w dobrym stanie. Na okładce widoczne są nieznaczne ślady używania, np. zadrapania, ale książka nie jest rozerwana i nie ma dziur. Przy książkach w twardej oprawie mogą brakować obwoluty. Większość stron jest nieuszkodzona tzn., że ewentualne zagięcia lub rozdarcia są sporadyczne, podkreślenia ołówkiem są minimalne i nie ma żadnych zaznaczeń markerem czy notatek na marginesach. Książka ma wszystkie strony. Aby poznać więcej szczegółów i opis uszkodzeń lub wad, zobacz aukcję sprzedającego.
Dostępne: 2
Wysyłka:
Nie ma wysyłki do: Stany Zjednoczone.
Znajduje się w: South East, Wielka Brytania
Dostawa:
Czas zmienny
Zwroty:
Zwrot w ciągu 30 dni. Za wysyłkę zwrotną płaci kupujący.
Płatności:
Kupuj bez obaw
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 386993904359
Ostatnia aktualizacja: 20-09-2024 13:21:08 CEST Wyświetl wszystkie poprawkiWyświetl wszystkie poprawki
Parametry przedmiotu
- Stan
- Dobry
- Uwagi sprzedawcy
- “Slight Creasing To Spine and Wear To Edges Of Pages”
- Book Title
- No LOGO: Taking Aim at the Brand Bullies (Bestselling Backlist)
- ISBN
- 9780312421434
- Publication Year
- 2002
- Type
- Textbook
- Format
- Paperback
- Language
- English
- Publication Name
- nologo: No Space No Choice No Jobs
- Item Height
- 203 mm
- Publisher
- St Martin's Press
- Subject
- Government
- Item Weight
- 476 g
- Item Width
- 140 mm
- Number of Pages
- 528 Pages
O tym produkcie
Product Information
With a new Afterword to the 2002 edition, No Logo employs journalistic savvy and personal testament to detail the insidious practices and far-reaching effects of corporate marketing--and the powerful potential of a growing activist sect that will surely alter the course of the 21st century. First published before the World Trade Organization protests in Seattle, this is an infuriating, inspiring, and altogether pioneering work of cultural criticism that investigates money, marketing, and the anti-corporate movement. As global corporations compete for the hearts and wallets of consumers who not only buy their products but willingly advertise them from head to toe--witness today's schoolbooks, superstores, sporting arenas, and brand-name synergy--a new generation has begun to battle consumerism with its own best weapons. In this provocative, well-written study, a front-line report on that battle, we learn how the Nike swoosh has changed from an athletic status-symbol to a metaphor for sweatshop labor, how teenaged McDonald's workers are risking their jobs to join the Teamsters, and how culture jammers utilize spray paint, computer-hacking acumen, and anti-propagandist wordplay to undercut the slogans and meanings of billboard ads (as in Joe Chemo for Joe Camel ). No Logo will challenge and enlighten students of sociology, economics, popular culture, international affairs, and marketing. This book is not another account of the power of the select group of corporate Goliaths that have gathered to form our de facto global government. Rather, it is an attempt to analyze and document the forces opposing corporate rule, and to lay out the particular set of cultural and economic conditions that made the emergence of that opposition inevitable. --Naomi Klein, from her Introduction
Product Identifiers
Publisher
St Martin's Press
ISBN-13
9780312421434
eBay Product ID (ePID)
95467298
Product Key Features
Number of Pages
528 Pages
Language
English
Publication Name
nologo: No Space No Choice No Jobs
Publication Year
2002
Subject
Government
Type
Textbook
Format
Paperback
Dimensions
Item Height
203 mm
Item Weight
476 g
Item Width
140 mm
Additional Product Features
Country/Region of Manufacture
United States
Opis przedmiotu podany przez sprzedawcę
Informacje o firmie
WRAP Ltd
Unit 4
119 Loverock Road
Reading
Berkshire
RG30 1DZ
United Kingdom
Numer VAT (NIP):
- GB 724498118
Numer rejestracyjny (REGON):
- 03800600
Oświadczam, że wszystkie moje działania związane ze sprzedażą będą zgodne z wszystkimi przepisami i regulacjami UE.
Numer CRN:
- 03800600
Popularne kategorie z tego Sklepu
Zarejestrowany jako sprzedawca-firma
Opinie sprzedawców (226 756)
- h***h (109)- Opinie wystawione przez kupującego.Ostatni miesiącZakup potwierdzonyCondition is not good; yellowed page edges, dustjacket dirty & sticky in places. Corners slightly damaged but this could have happened in transit as there was no protective packaging.
- 4***h (231)- Opinie wystawione przez kupującego.Ostatni miesiącZakup potwierdzonyAs described. Thanks
- d***s (1022)- Opinie wystawione przez kupującego.Ostatni miesiącZakup potwierdzonyExcellent book in great used condition. Arrived fast. Thank you!