Zdjęcie 1 z 2
Zdjęcie 1 z 2
Strategy: Process, Content, Context by de Wit, Bob Paperback Book The Cheap Fast
8M+ feedback. Millions of books, dvds & more in stock!
GBP 4,14
Około21,24 zł
Stan:
Dobry
Książka, która była czytana, ale nadal jest w dobrym stanie. Na okładce widoczne są nieznaczne ślady używania, np. zadrapania, ale książka nie jest rozerwana i nie ma dziur. Przy książkach w twardej oprawie mogą brakować obwoluty. Większość stron jest nieuszkodzona tzn., że ewentualne zagięcia lub rozdarcia są sporadyczne, podkreślenia ołówkiem są minimalne i nie ma żadnych zaznaczeń markerem czy notatek na marginesach. Książka ma wszystkie strony. Aby poznać więcej szczegółów i opis uszkodzeń lub wad, zobacz aukcję sprzedającego.
Ostatnia sztukaSprzedane: 1
Wysyłka:
Nie ma wysyłki do: Stany Zjednoczone.
Znajduje się w: GB, Wielka Brytania
Dostawa:
Czas zmienny
Zwroty:
Zwrot w ciągu 30 dni. Za wysyłkę zwrotną płaci kupujący.
Płatności:
Kupuj bez obaw
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 392233558257
Ostatnia aktualizacja: 13-08-2024 07:27:23 CEST Wyświetl wszystkie poprawkiWyświetl wszystkie poprawki
Parametry przedmiotu
- Stan
- Title
- Strategy: Process, Content, Context
- Book Title
- Strategy: Process, Content, Context
- ISBN
- 1861521391
- EAN
- 9781861521392
- Binding
- Paperback / softback
- Date of Publication
- 19980625
- Release Title
- Strategy: Process, Content, Context
- Artist
- de Wit, Bob
- Brand
- N/A
- Colour
- N/A
- Publication Year
- 1998
- Type
- Textbook
- Format
- Paperback
- Language
- English
- Publication Name
- Strategy: Process, Content, Context
- Item Height
- 230 mm
- Publisher
- Cengage Learning Emea
- Subject
- Management, Business
- Number of Pages
- 928 Pages
O tym produkcie
Product Information
This is the second edition of De Wit and Meyer's strategy text. It builds on the first edition by focusing on the requirements of students and teachers in terms of the structure, organization and design of the material. In addition, it is global in its coverage of the issues of corporate strategy. Major changes include: greater suitability for an international market; restructuring so that the book does not look like a reader; greater emphasis on the polarities of debate with each topic; clearer flagging of topics covered; more author commentary to introduce and contextualize articles; updated case studies; short cases within chapters; strategy toolbox at the end of the book; maintenance of tone and approach; high design values for cover text; linked web site for lecturers and students; and an extensive instructor's manual.
Product Identifiers
Publisher
Cengage Learning Emea
ISBN-13
9781861521392
eBay Product ID (ePID)
87940291
Product Key Features
Publication Year
1998
Subject
Management, Business
Number of Pages
928 Pages
Language
English
Publication Name
Strategy: Process, Content, Context
Type
Textbook
Format
Paperback
Dimensions
Item Height
230 mm
Additional Product Features
Country/Region of Manufacture
United Kingdom
Opis przedmiotu podany przez sprzedawcę
Informacje o firmie
WORLD OF BOOKS LIMITED
Debbie Nicholl
Mulberry House
Woods Way
Goring-by-sea
West Sussex
BN12 4QY
United Kingdom
Numer VAT (NIP):
- DE 281042328
- EL 996857788
- ES N8267548I
- FR 27823676960
- GB 922696893
- IT 00185819992
Numer rejestracyjny (REGON):
- 06437594
Oświadczam, że wszystkie moje działania związane ze sprzedażą będą zgodne z wszystkimi przepisami i regulacjami UE.
Numer CRN:
- 06437594
Zarejestrowany jako sprzedawca-firma
Opinie sprzedawców (13 074 150)
- c***h (1311)- Opinie wystawione przez kupującego.Ostatni miesiącZakup potwierdzonyThanks
- h***3 (26)- Opinie wystawione przez kupującego.Ostatni miesiącZakup potwierdzonyGood seller.
- c***h (1311)- Opinie wystawione przez kupującego.Ostatni miesiącZakup potwierdzonyThanks