Zdjęcie 1 z 1
Arts Marketing Insights: Dynamika Buildi, Bernstein, Kotler+=–
Stan:
Dostępne: 3
Wysyłka:
Znajduje się w: NY, Stany Zjednoczone
Dostawa:
Szacowana między Pt, 14 cze a So, 22 cze do 43230
Zwroty:
Zwrot w ciągu 30 dni. Za wysyłkę zwrotną płaci kupujący. Zobacz szczegóły- aby uzyskać więcej informacji dotyczących zwrotów
Płatności:
Kupuj bez obaw
Informacje o sprzedawcy
- 98% opinii pozytywnych
Zarejestrowany jako sprzedawca-firma
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 392507878423
Ostatnia aktualizacja: 09-05-2024 22:28:35 CEST Wyświetl wszystkie poprawkiWyświetl wszystkie poprawki
Parametry przedmiotu
- Stan
- PublishedOn
- 2006-12-20
- ISBN
- 9780787978440
- EAN
- 9780787978440
- Book Title
- Arts Marketing Insights : the Dynamics of Building and Retaining Performing Arts Audiences
- Item Length
- 9.1in
- Publisher
- Wiley & Sons, Incorporated, John
- Publication Year
- 2006
- Format
- Hardcover
- Language
- English
- Item Height
- 1in
- Genre
- Art, Business & Economics
- Topic
- Business Aspects, Nonprofit Organizations & Charities / General
- Item Width
- 4.5in
- Item Weight
- 18.4 Oz
- Number of Pages
- 320 Pages
O tym produkcie
Product Information
Audience behavior began to shift dramatically in the mid 1990s. Since then, people have become more spontaneous in purchasing tickets and increasingly prefer selecting specific programs to attend rather than buying a subscription series. Arts attenders also expect more responsive customer service than ever before. Because of these and other factors, many audience development strategies that sustained nonprofit arts organizations in the past are no longer dependable and performing arts marketers face many new challenges in their efforts to build and retain their audiences. Arts organizations must learn how to be relevant to the changing lifestyles, needs, interests, and preferences of their current and potential audiences. Arts Marketing Insights offers managers, board members, professors, and students of arts management the ideas and information they need to market effectively and efficiently to customers today and into the future. In this book, Joanne Scheff Bernstein helps readers to understand performing arts audiences, conduct research, and provide excellent customer service. She demonstrates that arts organizations can benefit by expanding the meaning of "valuable customer" to include single-ticket buyers. She offers guidance on long-range marketing planning and helps readers understand how to leverage the Internet and e-mail as powerful marketing channels. Bernstein presents vivid case studies and examples that illustrate her strategic principles in action from organizations large and small in the United States, Great Britain, Australia, and other countries.
Product Identifiers
Publisher
Wiley & Sons, Incorporated, John
ISBN-10
0787978442
ISBN-13
9780787978440
eBay Product ID (ePID)
63730481
Product Key Features
Book Title
Arts Marketing Insights : the Dynamics of Building and Retaining Performing Arts Audiences
Format
Hardcover
Language
English
Topic
Business Aspects, Nonprofit Organizations & Charities / General
Publication Year
2006
Genre
Art, Business & Economics
Number of Pages
320 Pages
Dimensions
Item Length
9.1in
Item Height
1in
Item Width
4.5in
Item Weight
18.4 Oz
Additional Product Features
Lc Classification Number
Pn1590.M27
Reviews
"...the chapters stand as worthwhile updates of a field that has faced a variety of changes and challenges in that intervening decade." ( Nonprofit and Voluntary Sector Quarterly , 05/01/2008)
Table of Content
Foreword vii Philip Kotler Introduction xi The Author xix Prologue 1 1 The State of Performing Arts Attendance and the State of Marketing 5 2 Exploring Characteristics of Current and Potential Performing Arts Audiences 25 3 Understanding the Consumer Mind-Set 49 4 Planning Strategy and Applying the Strategic Marketing Process 65 5 Using Strategic Marketing to Define, Deliver, and Communicate Value 89 6 Delivering Value Through Pricing Strategies 117 7 Conducting and Using Marketing Research 143 8 Leveraging the Internet and E-Mail Marketing 163 9 Identifying and Capitalizing on Brand Identity 193 10 Building Loyalty: Subscriptions and Beyond 209 11 Valuing the Single Ticket Buyer 235 12 Focusing on the Customer Experience and Delivering Great Customer Service 249 Epilogue 263 Notes 267 Index 281
Copyright Date
2007
Lccn
2006-029093
Dewey Decimal
791.069/8
Intended Audience
Trade
Dewey Edition
22
Illustrated
Yes
Opis przedmiotu podany przez sprzedawcę
Informacje o firmie
WRAP Ltd
Mubin Ahmed
2 Lester Way
Wallingford
OX10 9TA
United Kingdom
Numer VAT (NIP):
- GB 724498118
Numer rejestracyjny (REGON):
- 03800600
Oświadczam, że wszystkie moje działania związane ze sprzedażą będą zgodne z wszystkimi przepisami i regulacjami UE.
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 392507878423
Ostatnia aktualizacja: 09-05-2024 22:28:35 CEST Wyświetl wszystkie poprawkiWyświetl wszystkie poprawki
Wysyłka i obsługa
Lokalizacja przedmiotu:
NY, Stany Zjednoczone
Wysyłka do:
Cały świat
Wykluczenia:
Arabia Saudyjska, Bahrajn, Barbados, Brazylia, Bułgaria, Cypr, Gujana Francuska, Gwadelupa, Indonezja, Irak, Irlandia, Izrael, Jordania, Katar, Kuwejt, Liban, Libia, Martynika, Mauritius, Nowa Kaledonia, Oman, Polinezja Francuska, Portoryko, Południowa Afryka, Reunion, Rosja, Słowenia, Turcja, Ukraina, Wenezuela, Wielka Brytania, Zjednoczone Emiraty Arabskie
Wysyłka i obsługa | Każdy dodatkowy przedmiot | Do | Usługa | Dostawa*Zobacz uwagi o dostawie |
---|---|---|---|---|
Bezpłatna wysyłka | Bezpłatnie | Stany Zjednoczone | Wysyłka ekonomiczna (USPS Media MailTM) | Szacowana między Pt, 14 cze a So, 22 cze do 43230 |
Czas na wysłanie |
---|
Zwykle wysyłam przesyłkę w ciągu 4 dni roboczych po otrzymaniu rozliczonej płatności. |
Podatki |
---|
Podczas realizacji transakcji mogą zostać naliczone podatki. Dowiedz się więcejDowiedz się więcej o płaceniu podatku za zakupy na eBay. |
Podatek od sprzedaży dla przedmiotu nr 392507878423
Podatek od sprzedaży dla przedmiotu nr 392507878423
Sprzedawca nalicza podatek od sprzedaży dla przedmiotów wysyłanych do następujących stanów:
Stan | Stawka podatku od sprzedaży |
---|
Warunki zwrotów
Po otrzymaniu przedmiotu skontaktuj się ze sprzedawcą w ciągu | Zwrot pieniędzy zostanie dokonany jako | Wysyłka zwrotna |
---|---|---|
30 dni | Zwrot gotówki | Za wysyłkę zwrotną płaci kupujący |
Kupujący jest odpowiedzialny za opłacenie kosztów wysyłki zwrotnej.
Szczegóły warunków zwrotów |
---|
Zwroty są przyjmowane |
Szczegóły dotyczące płatności
Formy płatności
Popularne kategorie z tego Sklepu
Zarejestrowany jako sprzedawca-firma
Opinie sprzedawców (513 900)
u***k (1390)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Thanks very much for your cooperation.
o***e (187)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
All good here. Thanks so much!
5***5 (10)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Received in perfect condition. Thank you very much.