|Wystawione w kategorii:
Masz taki przedmiot na sprzedaż?

Arts Marketing Insights: Dynamika Buildi, Bernstein, Kotler+=

Tekst oryginalny
Arts Marketing Insights: The Dynamics of Buildi, Bernstein, Kotler+=
Stan:
Nowy
Dostępne: 3
Cena:
US $36,93
Około145,77 zł
Wysyłka:
Bezpłatnie Wysyłka ekonomiczna. Zobacz szczegółydla wysyłki
Znajduje się w: NY, Stany Zjednoczone
Dostawa:
Szacowana między Pt, 14 cze a So, 22 cze do 43230
Szacowane czasy dostaw - otwiera się w nowym oknie lub nowej karcie uwzględniają podany przez sprzedawcę czas na wysłanie przesyłki, kod pocztowy nadawcy, kod pocztowy odbiorcy i czas przyjęcia. Czasy te zależą od wybranego rodzaju usługi wysyłkowej oraz czasu rozliczenia płatnościrozliczona płatność - otwiera się w nowym oknie lub nowej karcie. Czasy dostawy mogą się różnić, szczególnie w okresach największego ruchu.
Zwroty:
Zwrot w ciągu 30 dni. Za wysyłkę zwrotną płaci kupujący. Zobacz szczegóły- aby uzyskać więcej informacji dotyczących zwrotów
Płatności:
     

Kupuj bez obaw

Najlepszy Sprzedawca
Zaufany sprzedawca, szybka wysyłka i łatwe zwroty. 
Gwarancja zwrotu pieniędzy eBay
Otrzymasz przedmiot, jaki zamawiasz, albo zwrot pieniędzy. 

Informacje o sprzedawcy

Zarejestrowany jako sprzedawca-firma
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 392507878423
Ostatnia aktualizacja: 09-05-2024 22:28:35 CEST Wyświetl wszystkie poprawkiWyświetl wszystkie poprawki

Parametry przedmiotu

Stan
Nowy: Nowa, nieczytana, nieużywana książka w idealnym stanie, wszystkie strony, bez uszkodzeń. Aby ...
PublishedOn
2006-12-20
ISBN
9780787978440
EAN
9780787978440
Book Title
Arts Marketing Insights : the Dynamics of Building and Retaining Performing Arts Audiences
Item Length
9.1in
Publisher
Wiley & Sons, Incorporated, John
Publication Year
2006
Format
Hardcover
Language
English
Item Height
1in
Author
Joanne Scheff Bernstein
Genre
Art, Business & Economics
Topic
Business Aspects, Nonprofit Organizations & Charities / General
Item Width
4.5in
Item Weight
18.4 Oz
Number of Pages
320 Pages

O tym produkcie

Product Information

Audience behavior began to shift dramatically in the mid 1990s. Since then, people have become more spontaneous in purchasing tickets and increasingly prefer selecting specific programs to attend rather than buying a subscription series. Arts attenders also expect more responsive customer service than ever before. Because of these and other factors, many audience development strategies that sustained nonprofit arts organizations in the past are no longer dependable and performing arts marketers face many new challenges in their efforts to build and retain their audiences. Arts organizations must learn how to be relevant to the changing lifestyles, needs, interests, and preferences of their current and potential audiences. Arts Marketing Insights offers managers, board members, professors, and students of arts management the ideas and information they need to market effectively and efficiently to customers today and into the future. In this book, Joanne Scheff Bernstein helps readers to understand performing arts audiences, conduct research, and provide excellent customer service. She demonstrates that arts organizations can benefit by expanding the meaning of "valuable customer" to include single-ticket buyers. She offers guidance on long-range marketing planning and helps readers understand how to leverage the Internet and e-mail as powerful marketing channels. Bernstein presents vivid case studies and examples that illustrate her strategic principles in action from organizations large and small in the United States, Great Britain, Australia, and other countries.

Product Identifiers

Publisher
Wiley & Sons, Incorporated, John
ISBN-10
0787978442
ISBN-13
9780787978440
eBay Product ID (ePID)
63730481

Product Key Features

Book Title
Arts Marketing Insights : the Dynamics of Building and Retaining Performing Arts Audiences
Author
Joanne Scheff Bernstein
Format
Hardcover
Language
English
Topic
Business Aspects, Nonprofit Organizations & Charities / General
Publication Year
2006
Genre
Art, Business & Economics
Number of Pages
320 Pages

Dimensions

Item Length
9.1in
Item Height
1in
Item Width
4.5in
Item Weight
18.4 Oz

Additional Product Features

Lc Classification Number
Pn1590.M27
Reviews
"...the chapters stand as worthwhile updates of a field that has faced a variety of changes and challenges in that intervening decade." ( Nonprofit and Voluntary Sector Quarterly , 05/01/2008)
Table of Content
Foreword vii Philip Kotler Introduction xi The Author xix Prologue 1 1 The State of Performing Arts Attendance and the State of Marketing 5 2 Exploring Characteristics of Current and Potential Performing Arts Audiences 25 3 Understanding the Consumer Mind-Set 49 4 Planning Strategy and Applying the Strategic Marketing Process 65 5 Using Strategic Marketing to Define, Deliver, and Communicate Value 89 6 Delivering Value Through Pricing Strategies 117 7 Conducting and Using Marketing Research 143 8 Leveraging the Internet and E-Mail Marketing 163 9 Identifying and Capitalizing on Brand Identity 193 10 Building Loyalty: Subscriptions and Beyond 209 11 Valuing the Single Ticket Buyer 235 12 Focusing on the Customer Experience and Delivering Great Customer Service 249 Epilogue 263 Notes 267 Index 281
Copyright Date
2007
Lccn
2006-029093
Dewey Decimal
791.069/8
Intended Audience
Trade
Dewey Edition
22
Illustrated
Yes

Opis przedmiotu podany przez sprzedawcę

Informacje o firmie

WRAP Ltd
Mubin Ahmed
2 Lester Way
Wallingford
OX10 9TA
United Kingdom
Pokaż informacje kontaktowe
:liam-Eku.oc.skoobemosewa@asuyabe
Numer VAT (NIP):
  • GB 724498118
Numer rejestracyjny (REGON):
  • 03800600
Oświadczam, że wszystkie moje działania związane ze sprzedażą będą zgodne z wszystkimi przepisami i regulacjami UE.
Awesomebooksusa

Awesomebooksusa

98% opinii pozytywnych
Sprzedane przedmioty: 1,2 mln

Oceny szczegółowe

Średnia z ostatnich 12 miesięcy

Dokładność opisu
4.8
Przystępny koszt wysyłki
5.0
Szybkość wysyłki
4.9
Komunikacja
4.9

Popularne kategorie z tego Sklepu

Zarejestrowany jako sprzedawca-firma

Opinie sprzedawców (513 900)

u***k (1390)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Thanks very much for your cooperation.
o***e (187)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
All good here. Thanks so much!
5***5 (10)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Received in perfect condition. Thank you very much.