Zdjęcie 1 z 2
Zdjęcie 1 z 2
Moment of Clarity - HardBack NEW Christian Madsb 2014-02-11
GBP 26,46
Około134,41 zł
Stan:
Nowy
Nowa, nieczytana, nieużywana książka w idealnym stanie, wszystkie strony, bez uszkodzeń. Aby poznać więcej szczegółów, zobacz aukcję sprzedającego.
Dostępne: 5
Wysyłka:
Może nie być wysyłki do: Stany Zjednoczone. Zobacz opis przedmiotu lub skontaktuj się ze sprzedawcą w sprawie opcji wysyłki.
Znajduje się w: PR9 8QH Southport UK, Wielka Brytania
Dostawa:
Czas zmienny
Zwroty:
Zwrot w ciągu 60 dni. Za wysyłkę zwrotną płaci kupujący.
Płatności:
Kupuj bez obaw
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 393001715618
Ostatnia aktualizacja: 20-09-2024 23:00:09 CEST Wyświetl wszystkie poprawkiWyświetl wszystkie poprawki
Parametry przedmiotu
- Stan
- Weight
- 510grams
- Subjects
- Business, Finance & Law, Management, Management Skills
- Pages
- 224
- Size
- 2.5 x 16.5 x 23.5 cm
- Topic
- Business
- Book Title
- Moment of Clarity
- Publication Date
- 11/02/2014
- ISBN
- 9781422191903
- Publication Year
- 2014
- Type
- Textbook
- Format
- Hardcover
- Language
- English
- Publication Name
- The Moment of Clarity: Using the Human Sciences to Solve Your Toughest Business Problems
- Item Height
- 234 mm
- Publisher
- Harvard Business Review Press
- Subject
- Management
- Item Weight
- 425 g
- Item Width
- 155 mm
- Number of Pages
- 224 Pages
O tym produkcie
Product Information
Businesses need a new type of problem solving. Why? Because they are getting people wrong. Traditional problem-solving methods taught in business schools serve us well for some of the everyday challenges of business, but they tend to be ineffective with problems involving a high degree of uncertainty. Why? Because, more often than not, these tools are based on a flawed model of human behavior. And that flawed model is the invisible scaffolding that supports our surveys, our focus groups, our R&D, and much of our long-term strategic planning. In The Moment of Clarity, Christian Madsbjerg and Mikkel Rasmussen examine the business world's assumptions about human behavior and show how these assumptions can lead businesses off track. But the authors chart a way forward. Using theories and tools from the human sciences-anthropology, sociology, philosophy, and psychology-The Moment of Clarity introduces a practical framework called sensemaking. Sensemaking's nonlinear problem-solving approach gives executives a better way to understand business challenges involving shifts in human behavior. This new methodology, a fundamentally different way to think about strategy, is already taking off in Fortune 100 companies around the world. Through compelling case studies and their direct experience with LEGO, Samsung, Adidas, Coloplast, and Intel, Madsbjerg and Rasmussen will show you how to solve problems as diverse as setting company direction, driving growth, improving sales models, understanding the real culture of your organization, and finding your way in new markets. Over and over again, executives say the same thing after engaging in a process of sensemaking: Now I see it . . . This experience-the moment of clarity-has the potential to drive the entire strategic future of your company. Isn't it time you and your firm started getting people right? Learn more about the innovation and strategy work of ReD Associates at: redassociates.com
Product Identifiers
Publisher
Harvard Business Review Press
ISBN-13
9781422191903
eBay Product ID (ePID)
176535504
Product Key Features
Number of Pages
224 Pages
Language
English
Publication Name
The Moment of Clarity: Using the Human Sciences to Solve Your Toughest Business Problems
Publication Year
2014
Subject
Management
Type
Textbook
Format
Hardcover
Dimensions
Item Height
234 mm
Item Weight
425 g
Item Width
155 mm
Additional Product Features
Country/Region of Manufacture
United States
Opis przedmiotu podany przez sprzedawcę
Informacje o firmie
Charlies Chapters Ltd
Charles Sword
81 Balmoral Drive
SOUTHPORT
Merseyside
PR9 8QH
United Kingdom
krddf
Numer VAT (NIP):
- GB 920245361
Numer rejestracyjny (REGON):
- 06386895
Oświadczam, że wszystkie moje działania związane ze sprzedażą będą zgodne z wszystkimi przepisami i regulacjami UE.
Numer CRN:
- 06386895
Popularne kategorie z tego Sklepu
Zarejestrowany jako sprzedawca-firma
Opinie sprzedawców (354 126)
- i***i (712)- Opinie wystawione przez kupującego.Ostatni miesiącZakup potwierdzonyLove it
- 5***a (124)- Opinie wystawione przez kupującego.Ostatni miesiącZakup potwierdzonyExtremely fast delivery and many many Thanks for hopefully a good read. Kind regards
- a***y (2557)- Opinie wystawione przez kupującego.Ostatni miesiącZakup potwierdzonyArrived safely. It will make a great gift for my son. Thank you
To jest prywatna oferta sprzedaży, więc Twoja tożsamość nie zostanie ujawniona nikomu poza sprzedawcą.